Slap ringmuskel


squatteren
 Share

Recommended Posts

Eller en hånd, hvis diagnosen er rigtig :laugh: (Sorry, burde ikke, men.. :blush: )

Desuden er det en syret oplevelse at proppe en endetarm tilbage, skulle jeg hilse at sige :wink: Har dog aldrig så BRED en prolaps, omend de er set længere :tongue:

(Beklager de mange fjovede smilies, men numser ER sjove, også rent professionelt/klinisk set)

Jaja, vi ved jo alle sammen hvilken slags "sjov", du tænker på...

Link to comment
Share on other sites

JSC> BWAHHAHAHA.

Jeg mener ikke det er fake. Hvis det er, er det i hvert fald rigtig godt lavet. Se på skyggen, den passer rigtig flot bagved.

I øvrigt er rectal prolaps jo en ikke ukendt lidelse. Som Jsc skriver oftest ikke så bred, men til gengæld længere - op til 50 cm er ikke umuligt...

Link to comment
Share on other sites

JSC> BWAHHAHAHA.

Jeg mener ikke det er fake. Hvis det er, er det i hvert fald rigtig godt lavet. Se på skyggen, den passer rigtig flot bagved.

I øvrigt er rectal prolaps jo en ikke ukendt lidelse. Som Jsc skriver oftest ikke så bred, men til gengæld længere - op til 50 cm er ikke umuligt...

Og hvordan undgår man det? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Du skal bare lade være med at stikke ting op i numsen Moos! Har sagt det til dig flere gange :nonono:

Ps. Vidste bare at Lunau, Jsc og Moos ville skrive i denne tråd, overskriften taget i betragtning. :laugh:

Men hvis det så er for sent, hvad gør man så??+????++?? :unhappy::unhappy::unhappy::unhappy::unhappy:

Link to comment
Share on other sites

kammierne kommentere jeg bruger MEGET kort tid på at lave stort. Men jeg vil da gerne lave om på det.

Kan det ikke tænkes at du bare lider af lettere permanent tynd afføring? I så fald vil det jo gå forholdsvis hurtigt når du er på toilettet, selv med en yderst velfungerende ringmuskel.

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Altså jeg har ingen problemer med min ringmuskel men jeg skider sq da også altid på under 2min :bigsmile: Ser jeg sq ikke noget unormalt i. Det er da for stenern at sidde der i 5-10min, som nogen gør. :smile:

Altså lokummet er nu engang det eneste sted manden kan være i fred efter kvinderne har indvaderet boligen. Det er rart med privatliv og hvornår skulle man ellers have tid til at læse dagens avis for slet ikke at nævne Anders And? :laugh:

/MLP

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Altså jeg har ingen problemer med min ringmuskel men jeg skider sq da også altid på under 2min :bigsmile: Ser jeg sq ikke noget unormalt i. Det er da for stenern at sidde der i 5-10min, som nogen gør. :smile:

Du er da lidt af en party poober. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share