Træningsprogram


Pumpekongen
 Share

Recommended Posts

Hey hey....

Jeg er en dreng på 16 år, vejer ca. 85 kilo og er ca. 2 meter høj... Jeg har trænet gennem et godt stykke tid og har nu tænkt på at få et ordenligt træningsprogram... Jeg træner hver anden dag når jeg har mulighed for det....(Arbejde, skole, kæreste) Træner normalt mellem 1,5-2timer hver gang.

Jeg træner mest for styrke og størrelse, men også udholdenhed...

Kunne godt tænke mig et fullbody program som er ens alle dagene... Som selvfølgelig fokuserer på hele kroppen, men mest arme, bryst, ryg, mave og skulder... Benene er ikke så vigtige for mig..

Hvis nogen har lyst er i velkommen til at komme med forslag...

Link to comment
Share on other sites

Hey hey....

Jeg er en dreng på 16 år, vejer ca. 85 kilo og er ca. 2 meter høj... Jeg har trænet gennem et godt stykke tid og har nu tænkt på at få et ordenligt træningsprogram... Jeg træner hver anden dag når jeg har mulighed for det....(Arbejde, skole, kæreste) Træner normalt mellem 1,5-2timer hver gang.

Jeg træner mest for styrke og størrelse, men også udholdenhed...

Kunne godt tænke mig et fullbody program som er ens alle dagene... Som selvfølgelig fokuserer på hele kroppen, men mest arme, bryst, ryg, mave og skulder... Benene er ikke så vigtige for mig..

Hvis nogen har lyst er i velkommen til at komme med forslag...

En klassikker

Squat

Bænk

Dødløft

Milipress

Bent over row

Lidt til dunken

5*5 i de store resten 3*8-10

Link to comment
Share on other sites

Meget sørgeligt at sige "Benen er ikke så vigtig for mig"

Hvis du vil vokse i toppen, så skal du også træne ben. Den størreste muskel (Efter tungen *G*) sidder i benen. Jeg vil klart sige "Så meget som du smider på kroppen, burde du også smide på benen (Eller det halve ca)"

Link to comment
Share on other sites

Du har fuldstændig ret... Har bare ikke været så god til at træne mine ben... Så skal bare lige igang med dem igen... Min klart ynglings er curl og bænkpress :tongue:

Jeg mener at jeg tager lidt leg curl foran og bagpå.... Alle de der navne sidder ikke helt fast i nu

Link to comment
Share on other sites

Du har fuldstændig ret... Har bare ikke været så god til at træne mine ben... Så skal bare lige igang med dem igen... Min klart ynglings er curl og bænkpress :tongue:

Jeg mener at jeg tager lidt leg curl foran og bagpå.... Alle de der navne sidder ikke helt fast i nu

Drop curls til ben.

Hvis du vil have en stor overkrop bliver du nød til at lave Squat og dødløft.

Link to comment
Share on other sites

Ja ved det... Da jeg startede med at pumpe for 7måneder siden, var det desvæære en af de øvelser jeg tog fra... Det er også bare at komme igang med den igen

Hvis du vil være stor skal du ikke pumpe. Du skal løfte :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hey igen

Så har jeg været nede og tage squat.... 15 kilo på hver side ca. 5x5-8

Kunne mærkes... Ret smadret i mine ben :laugh:

Første gang er altid den væreste. Ens ben føles bare helt væk :o Og det bliver da kun være dagen efter, og dagene der på.

Men godt at se noget squat ;)

Link to comment
Share on other sites

Du kan godt træne hvis du er lidt øm men hvis du er meget øm så vent en dag eller to så dine muskler kan komme sig.

Jeg vil mene at jo størrer musklerne er fks benene contra biceps jo længere tid skal de ha til at restituere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share