Træningsprogram


the guns
 Share

Recommended Posts

Godt.... Jeg skal bruge lidt hjælp...

Nu har jeg prøvet at lægge et skema så jeg kan træne 2-3 gange om ugen. Men der ikke kommet noget ordenligt ud af det.

Problemet er at jeg er i militæret så kan ikke fastlægge mine træningsdage, og kan ikke finde et ordenligt program til at træne hele kroppen. Ville jo gerne træne hver enkelt muskelgruppe men har ikke altid tid, da kredsløbstræningen i miletæret også spiller ind. Så ville bare gerne kunne få mest muligt ud af det når jeg endelig har tid, hvilket som regel er 2-3 gange i ugen.

Need help - Nogen der kan hjælpe??

mvh the guns

(Har trænet i ca. 2,5 år)

Link to comment
Share on other sites

Tja hold dig til de 3 store øvelser 2 gange om ugen fks dødløft/squat bænkpress og rows af forskellig art af hvilken du bedst kan li.

1. dødløft

2. bænkpress

3. rows

mave/rygøvelser som opvarmning.

det tager ca 40 min at komme igennem det hele så det er ikk så ring endda! :smile:

God træning!

Link to comment
Share on other sites

Tja hold dig til de 3 store øvelser 2 gange om ugen fks dødløft/squat bænkpress og rows af forskellig art af hvilken du bedst kan li.

1. dødløft

2. bænkpress

3. rows

mave/rygøvelser som opvarmning.

det tager ca 40 min at komme igennem det hele så det er ikk så ring endda! :smile:

God træning!

Har prøvet det for et halvt års tid siden, og ja det godt, men synes der mangler noget... det giver til det meste af kroppen, men man går ikke specifikt ind på nogen muskler.... Men tak anyways

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share