Mine arme sover!


Alstott40
 Share

Recommended Posts

Hej folkens!

Jeg har gennem den seneste tid haft problemer med mine arme når jeg sover! Problemet består i, at mine arme sover flere gange om natten. Det summer helt ud i mine hænder! Har andre haft lignende problmer? Kan det hænge sammen med dårligt blodomløb eller?

Jeg skal samtidig huske at sige, at jeg i det sidste stykke tid har trænet hårdt og haft stor udnytte af min træning.

Håber nogen kan hjælpe mig!! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Den helt typiske grund til at legemsdele "falder i søvn" om natten er at man ligger forkert - andre grunde til følelsesløshed og prikken i fingrene burde også komme om dagen (fx ved kolde temperaturer eller forskellige sygdomme), og jeg har ærligt talt svært ved at se hvordan du kan afvise at du ligger forkert - når du nu engang sover - jeg skriver det fordi jeg selv har samme problem - specielt med armene - og idet jeg ofte vågner midt om natten fordi jeg simpelthen ligger helt forkert - hvordan kan du være så sikker på det ikke er det der sker - når det tilsyneladende ikke sker for dig om dagen?

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

Umiddelbart tror jeg jeg osse at du har svært ved at vide hvordan du ligger når du sover. Har selv i perioder med længerevarende søvnunderskud en tendens til at ligge for stille når jeg sover, jeg er i hvert fald stribet efter lagenfolderne, og ikke at vågne når jeg skal have blod i armen (hvis jeg ikke ligger med armen under den bløde del af maven (mellem ribben og hofte) kan jeg ikke falde i søvn - kan kun falde i søvn på siden). Vågner så ved at armen er totalt død og iskold - ret væmmeligt faktisk. Tydeligt signal om at prioritere søvnen og så sker det ikke mere før jeg igen er panisk træt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share