Programspørgsmål igen igen


Iggy
 Share

Recommended Posts

Jeg tænker på at træne følgende program:

Mandag:

Lår bryst ryg.

Mave/rygøvelse som opvarmning.

Dødløft (tungt)

Bryst flad bænk (tungt)

Rotræk håndvægt (tungt)

Onsdag: Biceps triceps skuldre legcurl

Fredag:

Lår bryst ryg

Mave/rygøvelse som opvarmning.

Benpress (medium)

Bryst flad bænk (medium)

Ryg romaskine (medium)

Er det helt galt? fik at vide i et af mine tidligere indlæg at jeg skulle prøve et fullbody program.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tænker på at træne følgende program:

Mandag:

Lår bryst ryg.

Mave/rygøvelse som opvarmning.

Dødløft (tungt)

Bryst flad bænk (tungt)

Rotræk håndvægt (tungt)

Onsdag: Biceps triceps skuldre legcurl

Fredag:

Lår bryst ryg

Mave/rygøvelse som opvarmning.

Benpress (medium)

Bryst flad bænk (medium)

Ryg romaskine (medium)

Er det helt galt? fik at vide i et af mine tidligere indlæg at jeg skulle prøve et fullbody program.

Det er sådan okay hvis du ikke vil træne så hårdt igen, syns du mangler ihvertfald Squat, incline bænk evt med håndvægte, evt leg.

og så ville jeg dele lidt mere op. kan selv godt lid at træne store øvelser hver gang.

evt. Squat mandag og fredagen og dødløft onsdag. mandag fredag, ville jeg lægge flere bryst øvelser ind, incline bænk, alm bænk ihvertfald, og så det du selv har lyst til. onsdag med dødløft efter opvarmning, og så træn arme og skuldre.

lidt rodet måske, men syns det en god ting hvis man træner tre gange i ugen, at have store øvelser med hver dag.

Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret men jeg vil kun træne de store øvelser 2 gange om ugen da jeg ikke er så hurtig til at restituere og jeg derfor ser mig som det man kalder en "hardgainer" dvs en ganske almindelig person som ikke genetisk set er særlig god til at opbygge muskler og derfor ikke kan bruge traditionelle bodybuilding pricippermed fks at træne specifikke muskler 3 gange om ugen, det har jeg prøvet i længere perioder men har kun fået lidt ud af det.

Hardgaineren vil ved at holde sig til basisøvelser som squat/dødløft bænkpress og roøvelser og nærmest ignorere øvelser som her i forummet også kaldes discoøvelser fks brystkabeltræk lateralraises fordi de ikke er særligt vækstfremmende, kunne gøre markante fremskridt (eller det håber jeg da på!).

Edited by Iggy
Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret men jeg vil kun træne de store øvelser 2 gange om ugen da jeg ikke er så hurtig til at restituere og jeg derfor ser mig som det man kalder en "hardgainer" dvs en ganske almindelig person som ikke genetisk set er særlig god til at opbygge muskler og derfor ikke kan bruge traditionelle bodybuilding pricippermed fks at træne specifikke muskler 3 gange om ugen, det har jeg prøvet i længere perioder men har kun fået lidt ud af det.

Hardgaineren vil ved at holde sig til basisøvelser som squat/dødløft bænkpress og roøvelser og nærmest ignorere øvelser som her i forummet også kaldes discoøvelser fks brystkabeltræk lateralraises fordi de ikke er særligt vækstfremmende, kunne gøre markante fremskridt (eller det håber jeg da på!).

Du kan jo sagtens nå at restituere hvis blot du holder dig til to sæt i hver øvelse. Det gør jeg, og på den måde kan jeg komme til at træne 3 gange om ugen.

Var HST ikke noget, som du ville prøve?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share