jarvig13


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Det må vel være på tide jeg opretter en log. Så velkommen til jarvig13’s log

Data

Bopæl: Nærum (Nordkøbenhavn)

Alder: 30 år

Højde: 176 cm (på en god dag :) )

Vægt: 73 kg

Cardio-niveau: Bedre end middel

BB-niveau: Middel

Vægthistorie

Spinkel som 0-9 årig

Kraftigt overvægtig som 9-17 årig.

Normalvægtig som 17-25 årig

Jævn stigende som 25-29 årig (med top på 92-93 kg d. 1.1.2002)

Normalvægtig som 29-? Årig

Cardiohistorie

Ingen nævneværdig motion som 0-29 årig

Cykling og gang som 29-? Årig

BB-historie

Har jævnligt dyrket BB fra 15 leveår. Men altid kun i korte perioder af gangen => kun svag muskelmassefremgang. Har dog dyrket intenst BB under alle slankediæter

Kost-histiorie

Fra 17 årig og frem, meget fornuftig kostforståelse og madvaner. Dog meget glad for chokolade og drikker for meget alkohol. De to sidste ting sammen med for lidt cardio skyld i overvægten fra 25-29 årig

-----------

Jeg har ikke tænkt mig at føre daglig log, men vil i stedet opføre ting, når det er passende (for mig :tongue: )

-----------

Mål for fremtiden:

Overvejer lidt at begynde at løbetræne

Vil meget gerne begynde seriøst på BB igen, men tror jeg vil vente til efteråret.

-----------

Er på MOL fordi:

- Henter viden, inspiration og motivation

- I er slet ikke så dumme at snakke med => kan lide at deltage i diskussioner (om alt muligt – men det har I sikkert allerede opdaget)

Link to comment
Share on other sites

Min træningsplan i øjeblikket:

Cykling med 25-27 km/t til og fra arbejde (noget af vejen). 27-28 minutter hver vej. Ofte en tur på 2 timer i weekenden.

Går en tur på 1-2 timer 3-4 gange om ugen.

BB: Intet for øjeblikket :angry:

Link to comment
Share on other sites

Cool, du arbejder i Holte

Det er jo næsten lige nede om hjærnet

Øhhh, hvad er nu lige, du mener med en body bike time?

Men jeg må jo hellere se, hvad det er. Så jeg kommer jo nok ned forbi indenfor den nærmeste fremtid. Giver dig besked, når det bliver aktuelt. :)

Link to comment
Share on other sites

Den ligner min... bare min havde endnu mindre mad og ikke nær så meget motion

Uha Litopsi, det lyder ikke sundt. :) Jeg mener jo nok, at min diæt er et absolut minimumsfødeindtag, hvis man både skal opfylde at indtage nok proteiner og have tilskrækkeligt med måltider.

Cardio:

Har valgt at begynde på løbetræningen (måske i dag :) ). Jeg kan stadig huske i gymnasiet da jeg lige havde tabt mig - da kunne jeg løbe 10 km på 53 min. Jeg er ikke sikker på, at jeg kan så langt ned igen - man er jo blevet ældre. Men man kan da forsøge.

Regner med at begynde med 3 km på ca. 20 min. Måske tager det lidt længere. For selvom min form er rimelig god, så er der forskel på cykling og løb.

BB:

Som sagt venter jeg lidt. Men har i hovedet (hvor ellers :D ) bestemt mig for primo september. Så ryk mig lidt i ørene, hvis jeg ikke er begyndt til den tid.

b_skall -> jeg cykler jo en del til hverdag, så jeg gider ikke sidde i et træningslokale og spinne/cykle derudaf. Men jeg kommer sikkert forbi en dag og siger hej. Jeg lægger en besked til den tid. :)

Link to comment
Share on other sites

Stadig oppe og køre over, hvor godt det gik med løbningen i går :blink: :D

Idag: Lidt ømme ben, men ikke noget at snakke om. Jeg tror jeg vil tage en tur allerede i morgen. :)

Er livet ikke bare dejligt. Specielt når man har den bedste og mest behagelige rådgiver (også i særdeleshed med rådgivningen på mange andre områder) man kan ønske sig. :) :) :) :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

En københavnsk MOLbo kræver naturligvis en forklaring (udover den åbenlyse).

Mine venner more sig rimeligt meget over min store passion for MOL. De siger tit jeg blevet en molbo. Så det må jeg jo så tage til mig. Men jeg vil fa...... ikke bosætte i Jylland. Mine beskedne intellektuelle evner skulle ikke sænkes ydeligere ved at omgåes folk der lugter af halm og går i træsko dagen lang. Ingen fordomme her :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Går stadig forrygende, jeg er meget tilfres med udviklingen:

Søndag:

Tømmermænd (som sædvanlig søndag :unsure: , det må jeg holde op med. Jeg holder ikke til det. Specielt ikke når man kommer ud for sindsoprivende ting samtidigt. Og nej, det har intet med svampe at gøre <_< , og dog :blink: :bblush: )

Men får alligevel taget mig sammen til træningen. Heldigvis, det gik jo godt.

Distance: 3,6 km

Tid: 21.16

Hastighed: 10,2 km/t

Mandag:

Hviledag (har dog som så ofte før været ude på en rask gåtur på en time)

Link to comment
Share on other sites

Super vejr i dag. Sådan skulle det altid være. B)

Første dag med tunge ben. Det sammen med den gode, men løbemæssigt krævende sol, gjorde dagen i dag tung.

Løb:

Distance: 3,6 km

Tid: 21.37

hastighed: 10,0 km/t

Humør, hmm, :D :bblush: :devil::blink: , blandet kan man vel sige

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share