Resultater og billeder fra DM Bodybuilding og Athletic/Bodyfitness


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Så er der kommet resultater (igen) og billeder fra DM i Bodybuilding, Bodyfitness og Athletic Fitness:

http://www.dbff.dk/untitled1main.html

OG DER ER STADIG REGNEFEJL, HVILKET JEG GJORDE OPMÆRKSOM PÅ TIDLIGERE

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=28085

Der er tale om regnefejl i ALLE Athletic fitness klasse, men det påvirker kun placeringen i -180cm klassen.

Regner man ordentlig efter så bliver placeringen:

1- Pauli Frederiksen

2- Christian V. Poulsen

3- Anders Nonved

4- Peter Bigum

5- Morten Sloth Madsen

Peter Bigum har dog ikke nok point til at kvalificere sig til finalen hvilket faktisk ville have rykket Morten op på en fjerde plads.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Kan også se at Karen Louise i +164 cm BF stadigvæk står som nr. 4 men burde stå som nr. 3 i følge de oplysninger hun har fået omkring at det er 3. og sidste runde der er udslagsgivende??

Tror også det var noget med ombytning af ro-tiderne i den høje klasse i AF ... det kunne jeg forstå på cj8000 igår da han lavede indlæg i min log, så der ændre resultatet sig også såfremt det er tilfældet....

Link to comment
Share on other sites

Så er der kommet resultater (igen) og billeder fra DM i Bodybuilding, Bodyfitness og Athletic Fitness:

http://www.dbff.dk/untitled1main.html

OG DER ER STADIG REGNEFEJL, HVILKET JEG GJORDE OPMÆRKSOM PÅ TIDLIGERE

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=28085

Der er tale om regnefejl i ALLE Athletic fitness klasse, men det påvirker kun placeringen i -180cm klassen.

Regner man ordentlig efter så bliver placeringen:

1- Pauli Frederiksen

2- Christian V. Poulsen

3- Anders Nonved

4- Peter Bigum

5- Morten Sloth Madsen

Peter Bigum har dog ikke nok point til at kvalificere sig til finalen hvilket faktisk ville have rykket Morten op på en fjerde plads.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

MEN du vinder stadigvæk pauli :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kan også se at Karen Louise i +164 cm BF stadigvæk står som nr. 4 men burde stå som nr. 3 i følge de oplysninger hun har fået omkring at det er 3. og sidste runde der er udslagsgivende??

Ja. Mener også, at det er finalerunden der er afgørende.

Tror også det var noget med ombytning af ro-tiderne i den høje klasse i AF ... det kunne jeg forstå på cj8000 igår da han lavede indlæg i min log, så der ændre resultatet sig også såfremt det er tilfældet....

Ja har hørt det. Hvis det er tilfældet, så er det måske Per der vinder den høje klasse.

MEN du vinder stadigvæk pauli :wink:

Ja jeg vinder ligegyldigt hvordan de regner det ud, men det er ikke det der er pointen.

Rock'n Roll :strat

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Pauli

Det er helt naturligt at vi alle kan have forskellige opfattelser af en konkurrence, og det er korrekt at vores første offentliggørelse af et konkurrencerelsultat blev fjernet fra hjemmesiden eftér en dag grundet en tastefejl, men det resultat vi har offentliggjort nu, for et par uger siden - beklager dette sene indlæg, svaret er sendt til Pauli for længe sinden, er helt korrekt.

OK det har taget lidt tid med et svar, men det skyldes at ingen har sendt en officiel klage til DBFF, og da jeg kun kan checke min private mailadrr. ved webmail og ikke forbundets (fordi jeg ikke kan blive logget på TDC´s fordi jeg også har et privat telfonnummmer på adressen) kan jeg kun svarer på min dbff.mail:

DER ER PT INGEN FEJL I RESULTATLISTEN, der kan være misforsåelser i.f.t. de enkelte landes tolkning af reglerne, som skyldes en afprøvning af forskellige testresultater, da der er tale om en prøvesport!

Årsagen til at tolkningen er forskellig, er at Athletic Fitness kører som

prøvesport her i Norden, og inden man træffer en endelig beslutning afprøver

de forskellige lande forskellige ting af, derfor forskellige metoder i

forskellige lande, for at kunne drøfte fordele og ulemper.

Vi og Finland har afprøvet det normale pointsystem for kropsbedømmelse som

er gældende inden for de øvrige dele af IFBB´s konkurrenceprogram. Idet vi

er af den mening at kropsudviklingen SKAL tælle mest, vi er uenige i 1,2,3

pointgivningen i den kropslige bedømmelse som svenskerne har prøvet af i år,

da den vil bevirke at en "forholdsvis meget lidt ateltisk udviklet krop" som

er hamrende god til chins, dips og romaskine kan vinde en Athletic-klasse,

og det burde ikke kunne lade sig gøre, så kunen vi jo lige så godt holde et

DM alene i dips, chins og roning.

Det tager tid at udvikle nye kategorier, og som med så meget andet starter

man med at teste forskellige måder inden man opnår det endelige resultat.

Der bliver afholdt et nordisk møde her til foråret, hvor man beslutter sig

for den endelige udformning - netop så alt er klart til Nordiske, så

bedømmelsen sker ens

EBFF vil så overvære kategoriens afvikling til nordiske enten i 2006 eller

2007, og overveje om kategorien skal afprøves ved EM.

Så der er en forklaring på mange ting.

Hilsen

Mona, DBFF :blush:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes du svarer undvigende på punkter jeg kommenterede i mit brev. Det havde jeg egentlig accepteret, men hvis du gerne vil diskutere det i et åbent forum, så er det er i orden med mig.

Den form for udregning det bruges pt. strider direkte imod DBFF's eget AF-regelsæt, hvor der står at alle runder tæller lige meget! Det strider også imod hvordan det blev gjort tidligere da det hed Body Fitness. Men værst af alt, så strider det direkte imod hvad du selv tidligere har skrevet om sagen til Per Fisker (ja nogen af os atleter taler faktisk til tider sammen):

Hej Per

Jeg svarer lige på din SMS pr. mail - det er hurtigst!

Du har ret i at der er en regnefejl i placeringen, men det er der også i

pointsætningen, da dommersekretæren regner i hhv. 5. 10. 15, 30, 40 og 50

points. Det skal selvfølgelig være 5,10, 15, 20, 25 og 30 point.

Jeg er derfor af den opfattelse, der hårdnakket bliver holdt fast ved en ”forkert” udregning for at man kan slippe for at rette mindst muligt i placeringerne. Jeg syntes sagen efterhånden er ret pinlig, og agter at tage den op på det næste bestyrelsesmøde.

Godt Nytår! :nissecool:

Med ønsker om, at det kommer til at gå bedre næste år...

Pauli

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share