bennedikt magnusson


jfk
 Share

Recommended Posts

Er det bare mig eller kigger de allesammen ned i jorden når de løfter.. har altid fået at vide man skal kigge ligeud eller op?

Rådet med at kigge fremad er ok, da man lettere kan holde et godt svaj i lænden og lave et mere "sikkert" dødløft.

Grunden til at de kigger ned er fordi, de er fuldstændig ligeglade med hvor sikkert det er for deres lænd men er interesseret i at løfte maximalt mange kg. :devil:

Trækretningen bliver mindre når man falder sammen i det øverste i ryggen og kigger ned, tilgengæld vil det oftest også blive sværere at løfte i toppen.

Men har de 2 massive herre vidst ingen problemer med der :devil:

Sindsygt videoklip iøvrigt. Benedikt er fanme for sej :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå så fik jeg også set vidoen. Han er sq for led, men kan stadig ikke helt finde ud ad, hvorfor han lige går på 426 kg????????????

WR er 408 og NR er 410, men pisse flot at han får dem :4thumbup:

Nogen der ved, hvad det højeste der nogensinde er blevet løftet, i dødløft, er, altså i enkeltlagdragt eller raw?

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Benedikt skriver på forummet BruteStrength og ja, han skal til Finland og dødløfte "mod" Bolton. Hvilket stævne ved jeg dog ikke, det har han ikke skrevet (såvidt jeg har set), undrede mig lidt over det, men det må uden tvivl være det Squattie linkede til.

Link to comment
Share on other sites

Benedikt skriver på forummet BruteStrength og ja, han skal til Finland og dødløfte "mod" Bolton. Hvilket stævne ved jeg dog ikke, det har han ikke skrevet (såvidt jeg har set), undrede mig lidt over det, men det må uden tvivl være det Squattie linkede til.

Det skal nok blive en intressant battle imellem Bolton og Benedict. Personligt tror jeg, at Bolton trækker det længste strå.

Link to comment
Share on other sites

Det skal nok blive en intressant battle imellem Bolton og Benedict. Personligt tror jeg, at Bolton trækker det længste strå.

Nu har jeg ikke set Bolton løfte, men de 426 bennedict laver er ihvertfald ikke max :devil:

Jeg tror Bennedict løber af med det (bare for at være på tværs :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Boltons 425 så nu lige så overbevisende ud som Benedicts. Ellers var han jo nok heller ikke gået på 455 i sit næste forsøg. :smile:

Næhh sikkert ikke, men hvis det var i en 3kamp kan det jo være at han gik på de 455 for at vinde totallen måske?? selvom han velvidende måske var chanceløs på den :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så ikke helt klar over om Benedicts 426 er sat i en trekamp. Det må jo aligevel betyde en sjat om man har haft 3 SQ og 3 BP inden dødløften. Men hvis Benedict presser Bolton for hårdt må Bolton jo bare tage en dragt på. :smile:

Ja okay havde ikke lige tænkt over at han løftede uden dragt, men det kan være han ikke er stærkere i dragt? ellers havde han vel brugt en? :smile:

Og umiddelbart så ligner det bare sådan et lille hygge dødløftstævne det som bennedict laver

Link to comment
Share on other sites

Ja okay havde ikke lige tænkt over at han løftede uden dragt, men det kan være han ikke er stærkere i dragt? ellers havde han vel brugt en? :smile:

Det er da bestemt muligt, at han ikke er stærkere med dragt. En anden mulighed er, at han ikke har gidet bøvle med en, når han aligevel var verdens bedste i diciplinen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share