Cat's log


Cat
 Share

Recommended Posts

Hej igen Mol :bigsmile:

Efter en længere træningspause er jeg så småt ved at komme igang igen...

Som følge heraf tænkte jeg, at jeg selvfølgelig måtte oprette en ny log så folk herinde virkelig kan holde mig i ørene, komme med råd og vejledning, :poking: til mig og gi mig lidt :4whip: når jeg har brug for det...

I træningspausen som sammenlagt har været på 18måneder, host host :blush: , har jeg selvfølgelig stadig spillet noget bold... Men styrketræningen har jeg ikke lige haft overskud til...

Men nu skal det være :devil: ... Har faktisk tyvstartet lidt, så havde min første træning for et par uger siden... Indtil videre har det været lette fullbody workouts. Jeg kan mærke at teknikken halter noget, så venter lidt endnu inden jeg går mere i gang... Skal nemlig også lige sikre mig at mine knæ kan holde til det :wink: ...

Så jeg tager det stille og roligt og i mit eget tempo...

Skal lige nævnes at det stadig er boldspillet der har førsteprioritet, så mine weekendvægttræninger vil på sigt være nogenlunde lette da jeg har kamp hver søndag frem til jul (med meget få undtagelser)....

Nårh, ja... Målet er i første omgang at komme rigtig igang igen, helst uden knæproblemer, og så ellers holde mig i gang... Men jeg er overbevist om at der nok skal komme mere på senere hen...

Det var en lille intro til min nye log :bigsmile: ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Min normale træningsuge ser således ud :smile: (for overblikkets skyld) :

Mandag: Styrke

Tirsdag: Basket

Onsdag: Styrke

Torsdag: Basket

Fredag: Hvile

Lørdag: Styrke

Søndag: Basket - Kamp (starter til oktober)

Samt 4 timers "træning og bevægelse" i forbindelse med skole og måske en powerwalk :walking: i ny og næ...

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Dejligt at se dig tilbage igen Catrine  :bigsmile:  :cooldance:

PS: Træning og bevægelse på skoleskemaet... så går jeg ud fra du er kommet i gang med fys.studiet som du snakkede om til juletræning i TSK  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak

Er skam dejligt at være tilbage :4thumbup: ... I hvert fald lækkert at være i gang med træningen igen.... Sjovt at man kommer til at savne følelsen :innocent: ...

Jep, det er fys. :cooldance: , meget anderledes end hvad jeg er vant til fra med. men er super glad for det... Virker meget mere hyggeligt og personligt (hvis man kan sige det) og klassen er kanon :bigsmile::4jumpy: ...

Link to comment
Share on other sites

Her er udkastet til mit styrkeprogram som jeg regner med at starte på om en uge...

Tager jo som sagt lige endnu en uge med fullbody, men kan ikke sove så poster det allerede nu :wink: ...

Mandag

Squat 4x6

DL 4x6

Lunges 3x8

Goodmornings 3x8

Ass. Chins 4x5

BO DB Rows 3x8

Træk til bryst 3x8

Biceps 3x8

Læg 3x?

Onsdag

BP 4x6

Incline DB Press 4x6

Liggende Flyers 3x8

Ass. Dips 4x5

MP 4x6

Flyers 3x8

Triceps 3x8

Mave 2x (3x10)

Lørdag

Squat 3x8

DL 3x8

BP 3x8

Ass. Dips 4x5

Ass. Chins 4x5

Skulder DB Pres 3x8

Hypers 3x10

Mave 3x10

Link to comment
Share on other sites

Hej :bigsmile:

Træningen i dag var meget sløv og ikke særlig ophidsende, men jeg fik da slæbt mig igennem....

Blev til

DL (nogle opvarmningssæt og 4x6x75)

Lunges 3x8

Incline DB Pres (med sølle 4x6x14)

Pullover 3x8

MP 3x8 (kørte let da jeg synes min skulder drillede lidt)

Bo DB Rows 3x8

Træk til bryst 3x8

Mave 3x10

Som sagt ikke en træning at skrive hjem om :wink: ... Dejligt med en dårlig træning at starte loggen med :blink::raisebrow: ....

Så skal jeg ha lidt mad :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Halløj... :bigsmile:

Weee, en enestående chance for at hilse på én af de "gamle" log-tøser fra MOL... :cooldance: Der må være sket meget herinde i de 18 måneder, som du har haft væk herfra... Glæder mig til at følge din træning! :4thumbup:

Kram

Nobleza

Link to comment
Share on other sites

Halløj... :bigsmile:

Weee, en enestående chance for at hilse på én af de "gamle" log-tøser fra MOL...  :cooldance: Der må være sket meget herinde i de 18 måneder, som du har haft væk herfra... Glæder mig til at følge din træning!  :4thumbup:

Kram

Nobleza

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Nobleza :bigsmile: ...

Enestående chance er måske lige voldsomt nok :blush: .... Men tak for tanken :innocent: ...

Ja, der er sket en hel del, men det kommer ikke bag på mig... Det er jo, trods den seneste tids uenigheder, et fantastisk site med oceaner af vejledning og viden, så ikke noget under at folk er strømmet til :wink: .... (Har da også selv været på hurtigt besøg i ny og næ)...

Godnat

:sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cat :smile:

Lige et hurtigt te'løk me' din nye log  :bigsmile:

Pyt med dårlige træninger, det har man vel ind imellem ?  :raisebrow:  Lyder spændende med din uddannelse  :bigsmile:  Jeg har fået dyb respekt for fysser efter min genoptræning osv. af knæet  :wink:

/V

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak :smile: ... jeg er oprigtig glad for at høre at knæet er blevet så godt som det er blevet... Nice :cooldance: ...

Ja det har man, men nu er jeg lige kommet syg hjem - så er det måske ikke så underligt at der ikke var noget at gi' af i aftes... Håber bare at jeg hurtigt kommer på toppen... Hader at være syg :dry: ....

Jamen det virker også spændende selvom jeg synes de er lidt lang tid om at komme rigtig i gang :innocent: ... Men jeg er sikker på at det nok lige pludselig kommer væltende... og har ikke tænkt mig at klage, bare nyde det og slappe lidt af her i starten :4thumbup:

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Hey

Jeg var splittet her til aften ( :innocent: vs. :devil: ) ...

Ville faktisk rigtig gerne ha været til træning (basket), men synes alligevel ikke jeg var helt frisk... og eftersom jeg har en del dårlige erfaringer med at blive endnu mere syg efter en træning hvor jeg ikke er frisk endte fornuften med at sejre og jeg blev hjemme...

Har dog fået det bedre efter at ha tilbragt det meste af dagen i sengen :sleeping: ... Så glæder mig bare til at komme ned og få trænet med lidt vægte i morgen...

Link to comment
Share on other sites

G'aften

Er stadig ikke på toppen så har tilbragt det meste af dagen på langs i min seng :dry: ...

Irriterende.... Men satser på jeg har det bedre i morgen så jeg kan få spillet noget bold :smile: ...

Er lidt ærgeligt for jeg var lige kommet ind i en rytme med træningen... Håber bare jeg får taget mig sammen til at løfte lidt vægte lørdag :poking: ... Det skal jeg :devil: ...

Fortsat god aften

Link to comment
Share on other sites

G'aften

Til trods for at jeg endnu engang har sovet det meste af dagen besluttede jeg at der sku trænes :devil: ... Så jeg tog mig sammen og smuttede til basket :bigsmile: ....

Det var en feeeed træning hvor vi fik løbet en masse, og selvom jeg ikke var på toppen spillede jeg faktisk ok :w00t: .. og det er jo altid rart :tongue: ....

Det var i hvert fald lækkert at få rørt sig lidt igen....

:cheer:

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

Så blev det lørdag og den stod på en gang styrketræning...

Da jeg var lidt træt ovenpå aftenen i går (ja, der var lige en fredagsbar :innocent: som man jo ikke ka sige nej til :tongue: ) blev det kun lige til det vigtigste...

Træningen

Squat

1x10x20

1x8x30

1x8x40

4x6x50

DL

1x10x20

1x8x50

1x8x60

4x6x70

BP

1x10x20

1x10x30

4x6x40

BO BB Rows

4x8x35

MP

1x10x20

4x6x22,5 :tongue:

Mave - swiss

3x12

Mave skråting

Det var en ok træning :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Cat,

Vil bare lige smide en forsinket welcome back.... :bigsmile:

Ser ud til at være en god træning du har fået skruet sammen!!

:4heart: Tania (en af de nye MOLpiger)

Mange tak skal du ha' :bigsmile: ...

Er skam ikke forsinket... føler mig selv helt ny igen da der er sket så meget herinde :wink: ...

Håber også træningenprogrammet kommet til at gå... starter jo på det på mandag, så må jeg lige afprøve det og lave eventuelle ændringer hvis det bliver nødvendigt :smile: ...

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

G'aften :bigsmile:

Så er dagens træning netop overstået...

Blev til følgende:

Squat: (er egentlig ikke tungt i benene, men synes jeg har problemer med at "holde ryggen".. Hvis man da kan sige det :unsure: )

1x10x20

1x10x30

1x8x40

4x6x50

DL: (Kører helt ok, er bare lidt småirriteret over at man ikke må bruge talkum... og mine håndflader bliver ret fugtige når jeg træner :dry: )

1x10x20

1x10x50

4x6x70

Googmornings:

3x8x35

BO BB Rows: (er blevet vildt svag i ryggen, så ku ikke engang lave ass chins og få noget ud af det, så jeg besluttede at lave rows i stedet.... )

1x10x30

4x6x35

BO DB Rows

3x8x16

Træk til bryst

1x10x30

3x8x40

Bicepcurl

3x8x9

Lægsyreøvelse

1x20

1x25

1x30

Lunges: (blev nødt til at vente med lunges til til allesidst da jeg var alt for smadret i benene, men jeg fik dem dog lavet til trods for at stilen ikke var helt god :wink: )

3x8x30

Mens jeg trænede faldt jeg helt i staver over de folk der træner i mit center.... Der er godt nok mange "specielle" træningsformer... og mennesker.... men egentlig meget underholdende....

Nå, det var alt for nu....

:cheer:

Cat

Edited by Cat
Link to comment
Share on other sites

G'aften :bigsmile:

I dag er det blevet til en baskettræning... faktisk en lidt stille og rolig en af slagsen, og der var ingen der var rigtig "tændte"... Så en lidt tom fornemmelse at komme hjem med... men mon ikke det bliver bedre igen på torsdag :devil: ...

Efter træningen blev vi lige og så herrernes kamp... meget sjovt.... eller i hvert fald meget hyggeligt :smile: ...

Så nu står den på læsning resten af aftenen / natten... har været i hallen siden 15.45 :blink: ....

Fortsat god aften

:cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share