Ømhed bag på benet


tkc88
 Share

Recommended Posts

YO! MOL...

Jeg var til læge med et problem jeg døjer under. Det er bag på mine ben. Det gør nas når jeg sidder ned. Min læge sagde så at jeg var øm i mine muskler dér, okey tænker jeg så, fair nok, men hvorfor har jeg lige ømme muskler dér og ikke andre steder på benet??/maven, ryggen.. Jeg har forstrukket mine nakkemuskler for nogen tid siden. Ved ikke om det er det der har noget med det at gøre.?

Nogen som kan give mig en forklaring på problemet? Ser ud til at min egen læge ikke kunne..

på forhånd TAK!!

Link to comment
Share on other sites

YO! MOL...

Jeg var til læge med et problem jeg døjer under. Det er bag på mine ben. Det gør nas når jeg sidder ned. Min læge sagde så at jeg var øm i mine muskler dér, okey tænker jeg så, fair nok, men hvorfor har jeg lige ømme muskler dér og ikke andre steder på benet??/maven, ryggen.. Jeg har forstrukket mine nakkemuskler for nogen tid siden. Ved ikke om det er det der har noget med det at gøre.?

Nogen som kan give mig en forklaring på problemet? Ser ud til at min egen læge ikke kunne..

på forhånd TAK!!

<{POST_SNAPBACK}>

----------------------

Bed om en henvisning til idrætsmedicinsk klinik.

Jens

Link to comment
Share on other sites

Sikke du skranter!!

Hvor har du ondt præcist? Er det lige meget på begge sider? Har du kun smerter når du sidder? Hvordan føles dine smerter (jag, svie eller?)? Osv......

Det er blot nogle af de spørgsmål du ville få stillet hvis du tager til en fysioterapeut. Så ned til lægen (som åbenbart ikke kan hjælpe dig) og få en henvisning!

jøjpee :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share