Bodybuilding Style


Deluxe
 Share

  

167 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Grund til denne poll

Grundet nogle at mine træningspartneres underlige nye tunings metoder, spørger jeg nu om jeres mening.

Da jeg personligt finder det meget feminint at mænd barberer sig under armene, på brystet og deres ben. Evt. at de laver et "bikini-snit".

Dette gør de, for at deres muskler på bla. ben bliver tydligere og at de finder det "pænere" til posing. (INGEN af dem er prof. og dyrker kun BB som en fritids ting, lidt alà "Skal på stranden og være lækker".

Jeg ved at dem som er prof. gør dette, for bla. at deres hår på benene ikke slår knuder, når der bliver smurt olie m.m.

Personligt synes jeg at det er ulækkert, og specielt Dario-agtigt at man som amatør BB'er fjerner hår på den måde.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg gør det ikke nu, for så ville jeg bare ligne en gustenbleg badebold! :D

Men til sommer, når jeg er færdig med at cutte... ALL GONE BABY!!! (Ik' HELT gone, jeg efterlader en lille "tot" henover Murphy.) Det til trods for at jeg ikke kender bare ÉN person som synes det er OK! Min kone hader det faktisk! !)

Link to comment
Share on other sites

Dem som barberer hårene væk; Prøv at skrive jeres grundlag for at gøre det?

Jeg ville ikke mene at det var fedt, at skulle rende rundt med en stikkelsbær røv *G*

Men fortæl hvorfor I skraber ben, bryst m.m. - Det er vel for at se tunet ud? Eller hvordan?

Fordi amatør BB'ere, som gør dette, synes jeg er lidt ... lala-løst håndled....

No offence, men dem jeg kender barberer også det hele, og de gør det for at se mere tunet ud, men det ER da fimset at se voksne fyrer med glatte ben osv.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

For døvlen knægte... vil det sige i kommer til at ligne en flok nyfødte unger første gang i kommer på stranden? he he, gad sku egentlig godt se det.

Men husk nu - MÆND har HÅR på KROPPEN, sådan er reglerne, og så længe det ikke ligner en angora sweater kan jeg ikke se noget problem i det.

Men hvis jeg kan dødløfte 10kg mere uden hår, så er jeg med på vognen... ellers har det vist ingen interesse.

Link to comment
Share on other sites

Kan godt forstå dem der har meget hår på ryggen at de fjerner det... det er ærligt taget ikke ret pænt synes jeg!!

MEn det problem har jeg da heldigvis ikke selv!!  Jeg barberer mit ansigt/hals og ellers ikke  :D

Ja, okay.. Så trimmer jeg da håret andre steder på kroppen!  :wink:

Link to comment
Share on other sites

Altså hvis man ligefrem har lige så meget hår på kroppen som en abe, så er det da iorden at fjerne lidt hår så huden kommer til syne, men jeg kan godt synes det er lidt...at barbere hele kroppen. Hvis der er en urskov under armene og bryst, kan det gå, men ellers synes jeg at det er grimt med hår på ryggen, og hvis der er så meget på benene at de er helt pelsede, så er det alligevel også for meget. At Pro-BB'ere gør det er da okay, men ellers synes jeg ærlig talt ikke det er særlig lækkert at en mand er hårløs... Har naturligvis ikke selv så meget hår på kroppen endnu, kun en lille urskov rundt omkring, men jeg kunne godt finde på at barbere min krop - eller dele af den - hvis jeg bliver MEGET behåret.

Link to comment
Share on other sites

Skægt......

Jeg barberer mit ansigt / hals / bryst / mave / armhuler / skridt, og trimmer hårene på benene!

Ved squ ik om det er feminint, er da oz ligeglad, tror de færreste vil kalde mig feminin og dog er jeg vel nok noget optaget af mit udseende, og så synes jeg bare ikke at kropshår er lækkert!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jeg synes det er forbeholdt kvinder at barbere håret af kroppen, andre steder end i ansigtet (skæg ;) )

Men som den gode cilius sagde det

Men hvis jeg kan dødløfte 10kg mere uden hår, så er jeg med på vognen... ellers har det vist ingen interesse.

Overdrivelse fremmer forståelsen, men alligevel ;)

Link to comment
Share on other sites

Personligt kan jeg ikke fordrage hår og fjerner dem fra overkroppen. Men jeg barberer sq ikke ben og under armene - dog vil jeg heller ikke rende rundt med nisseskæg i armhulen.

En overkrop fyldt med hår fjerner i mine øjne markeringerne, men jeg er - indrømmet - sær når det kommer til hår :lol:

Kim S

Link to comment
Share on other sites

JEg er sku ikke meget for det med hårfjerning. Prpblemet er jo at det kommer tilbage i større mængder. Derfor overvejer gev at stille op i BF uden at have barberet Ben/Bryst. JEg skal dog forinden lige have afprøvet hvordan det ser ud når der kommer farve på. Det kan godt være at jeg bliver ærgelig at se på, men på den måde bliver man da husket. :)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

LOL! Hvem har du nu snakket med? :lol:

Jeg har stemt hvor det er nødvendigt, for hvad der er nødvendigt mht. hårfjerning, så er det jo er individuelt. Det er jo ikke ligefrem livsnødvendigt at lade noget som helst hår klippe/fjerne, men det kan da godt være til gene.

Fjerner selv fra(mest om sommeren):

Ansigtet (selfølgelig)

Lænd

Baller

mave

Løg og det værste over den brede

I "lyskenområdet"

Om nogen mener det er fimset, kan jeg ikke tage mig af. Man hviler nok ikke særligt meget i deres seksualitet, hvis man tror, at man aut. bliver homo af at fjerne lidt hår... tongue: Føler mig bedre tilpas of mere "frisk" uden hår.

Det er mig bekendt heller ikke særligt tiltrækkende for det modsatte køn, hvis man render rundt med en ordenlig brystparyk eller lign. ;)

Jeg forventer da klart at tøserne fjerner deres på den nederste etage, så det ville jo være lidt dobbeltmoralsk, hvis jeg ikke også selv holder frisuren ved lige dernede.

Link to comment
Share on other sites

Work: Shut up :tongue: :lol:

Ansigtet (selfølgelig)

Lænd

Baller

mave

Løg og det værste over den brede

I "lyskenområdet"

Baller+mave holder altså ikke!! :lol:
Om nogen mener det er fimset, kan jeg ikke tage mig af. Man hviler nok ikke særligt meget i deres seksualitet, hvis man tror, at man aut. bliver homo af at fjerne lidt hår...

Man bliver da selvfølgelig ikke betegnet som homo fordi man fjerner hår, man bliver bare betegnet som fimset! :tongue: :lol:

Det er mig bekendt heller ikke særligt tiltrækkende for det modsatte køn, hvis man render rundt med en ordenlig brystparyk eller lign.

Baaah, de tøzepiger er jo alligevel aldrig blevet rusket rundt i sengen af en rigtig hanløve, så de skal ik' diktere en pind :lol: B) :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvad snakker du om!? Det holder! :4thumbup:

Hvad, der ikke holder, er fanme røvskæg og pikslips!

Fimset, ehh?... Hmmmm.... Ja, det er det vel nok. Den kan jeg vidst ikke løbe fra. Men så hellere være fimset end en behåret hulemand. (No offence Thomas J :lol: ;) )

LOL! :lol: Kan være du har fat i noget der til sidst.

Link to comment
Share on other sites

Hvad, der ikke holder, er fanme røvskæg og pikslips!
Hår på ballerne er da ikke det samme som røvskæg :lol: Hvis man derimod har små piratoskugler hængende imellem ballerne efter toiletbesøg er det da iorden at cutte lidt ned :lol:

Og JO, pikslips SKAL være der ... nogle piger opfatter det jo som en decideret pil der peger ned til til den store tantriske tryllestav! :lol: B)

LOL! :lol:  Kan være du har fat i noget der til sidst.

Of course! :4george:

Link to comment
Share on other sites

JEg er sku ikke meget for det med hårfjerning. Prpblemet er jo at det kommer tilbage i større mængder. Derfor overvejer gev at stille op i BF uden at have barberet Ben/Bryst. JEg skal dog forinden lige have afprøvet hvordan det ser ud når der kommer farve på. Det kan godt være at jeg bliver ærgelig at se på, men på den måde bliver man da husket. :)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Chica har helt ret.

MEN... Jeg giver sgu en pils i byen i Herning efter DM, hvis du stiller op med hår på benene. 2, hvis du også har hår i kryderen som en rigtig mand. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad, der ikke holder, er fanme røvskæg og pikslips!

Hår på ballerne er da ikke det samme som røvskæg :lol: Hvis man derimod har små piratoskugler hængende imellem ballerne efter toiletbesøg er det da iorden at cutte lidt ned :lol:

Og JO, pikslips SKAL være der ... nogle piger opfatter det jo som en decideret pil der peger ned til til den store tantriske tryllestav! :lol: B)

LOL! :lol:  Kan være du har fat i noget der til sidst.
Of course! :4george:

Jamen kald det da balleskæg, om du vil. Pointen er, at det ikke skal være der.

Pikslips er for homo'er og mænd (samt kvinder) over 40... :crazy:

Ved ikke hvor du finder dine tøser, men hvis de har brug for en at blive vist vej til dit organ, så er der da et eller andet rusk-ravende galt med dem! Husk: Blinde/bevistløs stive/fritidshjems tøser gælder ikke som et legitimt slaw'. :retard:

Eller også er det måske dig, den er gal med... :lol: "Der var den!.... nææh...Dér!.. Nå det var en nullermand. Nå, jamen så følger vi pilen en gang til."

Link to comment
Share on other sites

Tja, mændene på min fars side har altid haft meget hår - Red, tendens til urskov :blink:

Så derfor fjerner jeg selv en del, eller rettere sagt, trimmer.

Lige pt. Trimmer jeg hår her:

Arme og skuldre

brystkasse og mave

Under armene

Ben

Og selvf. bliver den dernede oxo trimmet engang imellem :w00t:

Første gang jeg barberede mine ben, var da jeg skulle tage nogle pics. Til mit galleri herinde. Problemet var, at man simpelthen intet kunne se for bare hår :tongue: Og sådan et billede var jeg ikke meget for at uploade. Dog kom de til at ligne kyllinge ben, helt glatte og sådan, yak :blink: Så er gået over til kun at trimme, og det gælder faktisk hele kroppen :)

Link to comment
Share on other sites

JEg er sku ikke meget for det med hårfjerning. Prpblemet er jo at det kommer tilbage i større mængder. Derfor overvejer gev at stille op i BF uden at have barberet Ben/Bryst. JEg skal dog forinden lige have afprøvet hvordan det ser ud når der kommer farve på. Det kan godt være at jeg bliver ærgelig at se på, men på den måde bliver man da husket. :)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Chica har helt ret.

MEN... Jeg giver sgu en pils i byen i Herning efter DM, hvis du stiller op med hår på benene. 2, hvis du også har hår i kryderen som en rigtig mand. :tongue:

Så bliver det højest til en enkelt, for selv om jeg bliver 28 om en måned så kan jeg stadig ikke få skæg. :)

Tæller måtten på brystet ikke også for en enkelt? :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Der er altså ikke noget mere trist end 20 cm langt hår under armene :P, arme kan jeg dog ikke se nogen grund til at "trimme" da jeg ikke lider af den voldsomme hår vækst :lol:

Men ellers er det smag og behag finder det ikke "fimset" hvis folk shaver deres ben B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share