SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Jo, gym - tager et sabbatår efter 3g, går i 2g nu, og læser så jura på Ku. Hvis mit snit kan holde til det  :tongue: Ah det kan det godt  :bigsmile:

God idé med sabbatår - men pas på det ikke bliver mere end 1 år, det er så let at tænke "jeg tager lige et år mere" og så fortsætter det bare :smile:

Det lyder fair nok med jura, jeg må erkende at stort set alle de af mine venner og bekendte der har startet på jura har droppet det igen pga. tørheden og dét at man ikke har præcise facits, men fortolkninger. Det er ikke alle der kan tage sidstnævnte tror jeg, men hvis du brænder for det er det jo perfekt :smile:

No more sats - nu ved jeg ikke hvor du plejer at træne, det er ligesom gået forbi mig, men under Østerbro stadion i deres idrætsfaciliteter ligger ik99, der har alle de vægte du måtte drømme om. Det koster 63 kr om måneden. Og de har alt frivægtsudstyr + et par maskiner  :smile:

HW på Frb. - får det jo gratis og nyder at være der :smile:

Ellers ganske ganske fin pris hos IK99 - det vil jeg med sikkerhed tjekke ud hvis jeg skulle stoppe hos HW en dag.

I hvert fald hold din log opdateret en 2-3 gange om ugen med din morgenvægt  :smile: Lige over 2000 kalorier er ej meget, regner selv med at ligge på en 2400-2500.  Du skal jo helst ikke smide dine muller væk, så løber hende damen der skrigende bort  :poking::santa2:

Synd vi ikke kan mødes i sats til en omgang FÆLLESTRÆNING Huhej hvor var det fedt...  :raisebrow::gal:  :laugh:

- så skal jeg have mig en vægt først :/. Mon ikke Føtex eller Bilka har noget brugbart. Du har ret i at det er smart at holde styr på at vægttabet ikke bliver for voldsomt.

De 2100kcal er nok også liiige i underkanten af hvad kosten kommer til at byde på fremover, især på styrketræningsdage.

Damen smutter ikke - hun synes f.eks Eric Carlson er for stor :w00t:

- og hvis hun siger at jeg bliver for lille, så siger jeg bare at hun er blevet for tyk :tongue: (selvom jeg synes hun er perfekt om hun vejede 45 eller 65kg :wub:)

Mon ikke der bliver en anden mulighed for fælles engang - så skal det bare lige aftales lidt bedre :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Sjovt min dame har det på PRÆCIS samme måde. "Nu skal du passe på med ikke at blive for stor...." - som om det sker i den nærmeste fremtid.

Men når alt kommer til alt, så det kvinderne vil have, er at deres fyr er markeret og har sixpack! Prøv selv at se hvilken begjestring din dame har, om ca. 2-3 måneder når din cuttesæson er færdig :4thumbup: :w00t:

Edited by JessPedersen
Link to comment
Share on other sites

Jo, gym - tager et sabbatår efter 3g, går i 2g nu, og læser så jura på Ku. Hvis mit snit kan holde til det  :tongue: Ah det kan det godt  :bigsmile:

God idé med sabbatår - men pas på det ikke bliver mere end 1 år, det er så let at tænke "jeg tager lige et år mere" og så fortsætter det bare :smile:

Det lyder fair nok med jura, jeg må erkende at stort set alle de af mine venner og bekendte der har startet på jura har droppet det igen pga. tørheden og dét at man ikke har præcise facits, men fortolkninger. Det er ikke alle der kan tage sidstnævnte tror jeg, men hvis du brænder for det er det jo perfekt :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu læser jeg selv HA på 2. semester, hvor det første år her i Aalborg er et basisår, sammensat af flere forskellige samfundsvidenskabelige retninger - bl.a. Jura.

Før jeg startede op på HA, tænkte jeg faktisk også, at jura kunne være et spændende område at tage fat på. Men den mening har i hvert fald ændret sig radikalt! Det er nok det mest kedelige fag som findes! Ever! Jeg har seriøst været lige på nippet, hver gang, til at falde i søvn til forelæsningerne. Eksamen i jura får jeg tilbage d. 21 april, og jeg tvivler på det er gået særligt godt! Bestået med røven i vandskorpen, men det er vist også det!

Jura faget er nok det, som har overrasket mig mest, her på mit studie!

Link to comment
Share on other sites

Meget fed cykel du har købt. Jeg har sjovt nok lige købt en der minder meget om, dog lidt billigere og med XT skive bremser istedet for fælgbremser. Til gengæld er det tæt på en no-name cykel. Det kan være vi skal ud og rulle en tur til sommer. Jeg kører dog sjældent i skoven. Jeg plejer at køre til Helsingør langs banen og op af strandvejen om sommeren. Det kan godt anbefales  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan vi helt sikkert sagtens finde ud af - hvis du gider vente på mig fra tid til anden :blush:

Men kan man køre langs banen? :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er asfalt all the way, men en fed tur langs vandet, skov og marker. Cykelstien er dog ikke lige velegnet til fælleskørsel over alt.

Man kører langs strandvejen ud til Bakken. Derfra kører man på cykelstien langs banen helt til Nivå (en del op og ned af bakke og op og ned i tempo). Derefter bliver man tvunget ud på strandvejen igen, som man følger til Helsingør.

Derfra 3 muligheder:

1) Videre til f.eks. Gilleleje og hjem derfra :devil:

2) Vende cyklen og se turen bagfra :bigsmile:

3) Toget hjem :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jess: Haha du har med sikkerhed ret!  :tongue:

Hvis du er oppe på 88kg nu så må du ha gained en god portion masse siden dengang på HTX - der var du pænt slank i det så vidt jeg husker. Hvor høj er du nu?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg har da gainet end del! Jeg trænede jo taekwondo dengang på HTX og vejede ikke meget mere end 70 kg! så det er da blevet til 18 kg muskler/fedt. Men regner med, at når jeg er færdig med mit vægttabshalløj, at ramme ca. 80 kg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Under alle omstændigheder ligger du nok på det rigtige kal. niveau grunden dine næsten 40 kilometer på cykel :smile:

Held og lykke med AHT, nu får vi at se hvor meget jeg er steget på min egen lille hybrid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning d. 18/4 2005

Premiere på TJ's Alternativ Hypertrofi-program

Dips

3x8 @ BW

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan se, du kører dips i programmet - kører du den til failure eller har du også indlagt progression her? Samt hvor mange dage om ugen træner du?

Jeg glæder mig til at se, hvor meget du hiver i styrken på programmet. Du henter jo nok minimal muskelfremgang, da du er i kalorieunderskud.

Men hvorfor laver du ikke din cardio om morgenen? Jeg starter altid ud med 30-45 min cardio på tom mave om morgenen, og styrketræning senere på dagen. Men du skal da nok få skåret noget i fedtet, hvis du ligger og hjuller 50+ km.. :w00t:

Hvad med damen forresten - er hun gået med på hele vægttabsprojektet? Min dame er hoppet med på vognen og jeg må sige, at det er langt nemmere at overholde, når vi begge spiser sundt. Jeg startede 1. april, og har indtil nu tabt 3,5 kg :4thumbup: Så er nede på 84,5 kg. Der er dog røget lidt væske også, men det tegner godt :-D Men har lige set dine billeder, og der er dog stadig laaaangt ned til din fedtprocent! Du ligger rimeligt lavt. Hvor meget regner du med den er - 10%?

Jeg ligger stadig og roder rundt i 15%'s området - men når vi går ind i juli måned, skulle tallet gerne være ét cifret :cooldance:

Edited by JessPedersen
Link to comment
Share on other sites

Dips laves også med progression - regner med at smide ca. 2.5kg på hver gang, håber jeg kan klare de 17.5kg der skal rykkes med op i den sidste uge  :tongue:
Det er jo også ganske habilt!! Jeg kan ikke engang kører dips - dog af flere grunde. Altså jeg kan vel reppe ca. 4-5 stykker, men så har jeg inden for 2 uger en udsmattet skulder! Så den holder jeg mig fra, selvom jeg ved det er en kongeøvelse.
4 gange om ugen - tjek evt. tråden her. Jeg kører programmet rimeligt som der står, blot er dumbbell-skulderpres hevet ud - jeg kan ikke fordrage den øvelse.

Prøv i stedet military press! (hvis du ikke allerede kører den?) Jeg synes nemlig heller ikke særligt godt om dumbell shoulderpress.

Jeg skal også til at lave det om morgenen, eller ihvertfald til at løbe. Har bare været lidt i søvnunderskud på det sidste og bla bla - undskyldninger er der nok af  :laugh:
Som du selv siger, undskyldninger er der nok af - drop dem og bare gør det!

Jeg får hevet mig op af sengen hver dag, selvom cardio ikke er verdens mest interessante beskæftigelse! Men tænk på, hvilken krop du står med om 3 måneder, hvis du bare bruger 30 min hver morgen på cardio :wink:

Jaeh, sådan nogenlunde er hun med. Hun har ikke rigtigt noget der skal tabes, men alligevel fyrer hun den af med træning stort set hver dag. Maaasser af løb osv  :smile: Men sundt mad har hun hele tiden spist - jeg kan ALDRIG lokke hende til at spise en pizza eller andet crap. Men det er nok fordi hun har været sådan semi-vegetar (fjerkræ og fisk har været okay) i maaange år.

Jeg har bare én ting at sige til det - jeg kunne ikke leve uden mit kød!!

Ganske fint vægttab du har opnået!  :cooldance:  Hvordan gør du med føden - nogen speciel sammensætning eller bare sådan ca. 33% af hver energikilde og så relativt få kcal?
Der er som ikke så meget hokus pokus i min diæt. Det fungerer ligesom når jeg bygger muskler, blot med færre kulhydrater. Jeg får omkring 170g protein samt 30g gode fedtsyrer. Proteinerne kommer fra fedtfattigt kød, pulver og mælk. Fedtsyrerne får jeg igennem ekstra jomfru oliven olie, og så supplerer jeg blot op med kulhydrater til jeg rammer omkring 2000 kcal. Kulhydraterne kommer igennem havregryn, rugbrød, grøntsager, frugt og mælk.

F.eks. idag har jeg spist følgende:

Morgenmad:

Havregryn

mælk

Mellemmåltid 1:

2 skiver rugbrød med tun

Frokost:

Salat med kylling filet

Mellemmåltid 2: (efter træning)

Shake med mælk og oliven olie

Aftensmåltid:

1 kylling filet

2-3 ml. store kartofler / 50g pasta eller ris

300-400g grøntsager - gulerødder, broccoli og peberfrugt.

1/2 dl soja sauce og lidt olie til smagen.

Mellemmåltid 3:

Shake med 2-3 dl mælk for at sænke hastigheden af proteinoptagelsen.

evt. 1 skive wasa sport knækbrød. Men har tænkt mig at skære kulhydraterne i dette måltid helt væk, når vægttabet engang går i stå.

Simpelt - men det virker!

Sidst (2 uger siden ca.) jeg fik lavet måling var den 18.7%!  :w00t:  Det er helt vildt galt - men mon ikke den har regnet lidt forkert. Anyways, så tror jeg selv at den ligger på ca. 13-14% nuher - billederne er vist lidt for generøse med riller osv i forhold til virkeligheden - det synes jeg ihvertfald  :smile:

WHAT?? jeg er sikker på din fedtprocent ikke er 18,7% og jeg tror også den er lavere end 14%, hvis jeg skal være ærlig.

Har du ikke nogle nye billeder af dig? :smile:

Tjoo det har jeg godt nok, men gider ikke rigtig smide dem på nettet :tongue: Men det kan da være jeg lufter et par billeder når jeg engang er færdig med projektet - men pt. er jeg sgu for chubby! :laugh:

ps. bliver du ikke snart 25? jeg bliver det nemlig på lørdag - så det bliver nok den heelt store kaneltur :sneaky2:

Edited by JessPedersen
Link to comment
Share on other sites

Dagens føde vedhæftet. Den var okay, men damen lokkede mig med til Timbuktu-koncert i Lille Vega og uden øl er den slags kedeligt, så dagens overall indtag blev aaalt for stort  :dry:

Imorgen står den på styrketræning og en portion cykling. NU skal der ske noget!

Jess-pojkan - jeg svarer lige imorgen, er på vej under dynen nu  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Kom vi ud og cykle idag? :poking: Jeg har haft min tur kl. 09.00! :cooldance:

Forresten den proteinbanankage - kunne man lokke dig til, at skrive opskriften? :smile: Samt hvilken slags protein pulver bruger du i kagen?

Link to comment
Share on other sites

Forresten, så optager du proteinet væsentligt hurtigere hvis du blander det i mælk  :wink: Måske ville det være en idé at smide olivenolie i aftenshaken istedet for eftermiddagsshaken.

<{POST_SNAPBACK}>

Du har lige formået at forvirre mig lidt :laugh: Mælken indeholder 80% kassein (hvilket er langsomt optageligt) og 20% valleprotein, som er hurtig optageligt.

Mit protein pulver er whey, hvilket er hurtigt optageligt. Så jeg kan ikke se, hvordan jeg skulle optage proteinerne hurtigere, hvis jeg blandet det i mælken? Mælken indeholder jo som sagt kassein, og det burde alt andet lige, give en langsommere optagelighed af proteinerne, end hvis jeg blot indtog rent proteinpulver med vand.

Hvorfor smide olivenolien i aftenshaken i stedet?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvordan kører du i grunden chins?

Jeg ved i hvert fald hvis der står bare chin-ups i programmet så er det underhånds med narrow grip :smile: Bare for at checke...TJ er ret glad for den øvelse, han taler med kærlighed om gymnastikdrengene :wub::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Du har lige formået at forvirre mig lidt  :laugh: Mælken indeholder 80% kassein (hvilket er langsomt optageligt) og 20% valleprotein, som er hurtig optageligt.

Mit protein pulver er whey, hvilket er hurtigt optageligt. Så jeg kan ikke se, hvordan jeg skulle optage proteinerne hurtigere, hvis jeg blandet det i mælken? Mælken indeholder jo som sagt kassein, og det burde alt andet lige, give en langsommere optagelighed af proteinerne, end hvis jeg blot indtog rent proteinpulver med vand.

Hvorfor smide olivenolien i aftenshaken i stedet?

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder logisk nok, men rent faktisk er forskellen i optagelseshastigheden mellem kassein og valle underordnet i forhold til betydningen af mavesæk-tømning ud i tarmen. Laktosen i mælken øger hastigheden af den tømning, hvilket gør at man speeder processen lidt op - og endvidere giver sukkeret et insulinspike der hurtigt flytter proteinerne ud i muskelcellerne. Sidstnævnte effekt er dog ikke såå vigtig igen, ift. første, så hvis man ønsker at giver kroppen et langsomt og stabilt protein-feed er det mavesæktømningen man skal koncentrere sig om.

Det kan man gøre ved at smide noget olie/fedt i shaken og evt. supplere med et eller andet fiberrigt uden synderlig energi-indhold - sidstnævnte ved jeg ikke om påvirker tømningshastigheden, men det giver ihvertfald maven en større mængde føde der skal bearbejdes så nedbrydningen af proteinerne sløves.

Forresten!: TILLYKKE MED DE 25 ÅR, JESS! :beerchug::firebounce::banana::partytime2::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak - tusind tak :smile:

Det lyder ret interessant - så vil du faktisk mene, at det rent praktisk er bedre, om aftenen, at blande mit proteinpulver med vand og så lidt olie, og undlade mælken?

Har du forresten nogle referencer på det? ku' være ret spændende at læse lidt mere om det.

Link to comment
Share on other sites

Jess:

Fik du så masser af kanel?  :w00t:

Jeg vil helt klart mene at din krop får et mere stabilt og længerevarende protein-feed ved at drøne lidt olie i en vand-protein-shake fremfor en mælk-protein-shake  :smile:

Har desværre ikke nogle referencer, men du kan prøve at PM'e f.eks Stubbe - jeg ved han har godt styr på teorien omkring det. Hvis du gør det, så må du gerne paste svaret herinde  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha - jeg fik lidt kanel! Men det var faktisk utrolig begrænset. Da gæsterne kom, havde jeg noget gammelt slidt tøj på. Så sagde jeg til folk, at de kunne give mig alt det kanel de ville, men så skulle det være udenfor og lige nu, ellers ville jeg smutte i bad og så gad jeg ikke det pis! Men der var ikke nogen, som havde medbragt kanel, så det var jo fint :-D Men senere på aftenen, så var der selvfølgelig lige en der finder kanel ude i mit krydderiskab, og så fik jeg en lille smule. Men det var begrænset :)

Jeg tror lige jeg skriver til Stubbe, for at høre hvad han mener..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
...Kedelige stier og forsumpet natur med alt for mange insekter....punkterede...måtte trække de sidste kilometer

Lyder satme som en god tur :4thumbup: Har heller aldrig brudt mig om den type ruter - meeen man kan vist heller ikke regne med andet end insekter når man kører ud til mosen :wink::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Har netop selv haft samme problem med kontaktlinsen og insekter, det var dog på charlottenlund fort :tongue: Men irriterende, det er det. Og ja, det er nærmest vanvittigt at insekter ikke undgiver men derimod søger :blink: Hvorfor? Det giver jo ikke megen mening set ud fra "instinkter" osv.

Eventyr :4trumpet::alright::cheer:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
De er flotte hva´?  :raisebrow:

/ Søren  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Ikke lige de her, men nogle kan være ret flotte - men naturligvis aldrig noget der stikker en solbrun ung pige i kort sommerkjole :4mewantfood: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg synes de ser forfærdelige ud! .. Når jeg ser sådan nogle personer, så undres jeg sgu - hvordan kan nogen dog finde på at at klæde sig sig som en flok satanistiske lazaroner, der dog kun mangler den røde farve for at ligne blodsugende vampyrer :laugh: .. Det helt fint folk gerne vil skille sig lidt ud fra mængden, men der er sgu andre måder at gøre det på, end at ligne satans højre hånd :w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Skal bare hen til de tunge uger nuuuuuu!

Yeah de første uger er nooooget kedelige :crazy: Det er dog sjovt nok i military, men i bænk bliver det først sjov langt inde i forløbet.

Link to comment
Share on other sites

Hey Simon :smile:

Det med din cutte-proces lyder som en god ide, synes jeg :thumb: - hvem vil ikke være lækker til sommer? :smile: Men hvad ligger din bf% på? At dømme ud fra dine billeder kan du da umuligt have meget mere at skulle tabe :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Er du startet på kreatin kur?? Okay... Vil det ikk ødelægge dit cuttede look lidt?

Overvejer selv at starte på en omgang af det efter sommeren..

<{POST_SNAPBACK}>

Jooh, det vil det næsten sikkert, men væsken forsvinder hurtigt igen når jeg stopper med at sniffe kreatin. Jeg tror bare at jeg får brug for det ekstra knald i de sidste par uger af AHT, derfor :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

nå for hunne... måske også jeg ku få brug for det.. tror sq det blir hårdt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share