SIMONS BODYBUILDING + CROSSJIZZ = TOMORROWSHAPE!


Guest Slettet_07102015
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet_07102015

Nå, så er det vist på tide med en log. God måde at huske sin træning på og se om der sker nogen fremgang - og hvis jeg er heldig: lokke et par tips ud af kloge og mere erfarne hoveder :laugh:

Start stats:

Alder: 23 år

Højde: 187 cm

Vægt: 83 kg

Mål: Mere styrke, mere fedtfri masse

Edit 18/4-2005:

Er just gået igang med TJ's alternativ hypertrofi (single-cyklus) + cutning.

Vær velkommen til at smide en kommentar eller noget :tongue::smile:

Simon

Edited by SimonHP
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kan ikke lige finde ud af quote, kopier, paste funktionen så:

Preacher curl

8 x 31kg

8 x 34kg

8 x 34kg

- arghhh I need streengthhhhh Fremover vil jeg køre nogle flere isolationsøvelser til biceps - synes de halter lidt bagefter i masse - og styrke hvis det er isolations øvelser

Det jo helt forkert at køre styrke i preacher-curl, alle gør det og jeg er altid mystificeret når jeg ser det.

Kør barbell curls, siddende dumbbell curls eller frivend, hvis du vil have styrke, kør preacher hvis du vil bygge masse, forme, klemme det sidste ud af bicepsen. Det jo ikke meningen at man skal ligne de idioter der hænger halvt ud over bænken, strittende med benene og flyver op og ned på bænken med hvert rep.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nej, men der skal jo stadig nogle kg på for at det gir´ noget :wink:

Desuden bryder jeg mig absolut ikke om ordet "forme" en muskel, da det ikke kan lade sig gøre.. :wink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej Simon, tillykke med din nye log :4thumbup:

Det er da udemærkede løft du har, specielt taget i betragtning at du kun har trænet seriøst de sidste 8 mdr. pænt!

Du nævnte på første side i din log, at du har været på instruktørskolen. Det vil jeg da godt høre lidt om. Hvordan var det og det vigtigste - var det pengene værd? (Det er jo en RET heftig pris, hvis du spørger mig) Omkring 10 kilo for en fitnessinstruktøruddannelse.

Hygge herfra! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Simon, tillykke med din nye log  :4thumbup:

Det er da udemærkede løft du har, specielt taget i betragtning at du kun har trænet seriøst de sidste 8 mdr. pænt!

Du nævnte på første side i din log, at du har været på instruktørskolen. Det vil jeg da godt høre lidt om. Hvordan var det og det vigtigste - var det pengene værd? (Det er jo en RET heftig pris, hvis du spørger mig) Omkring 10 kilo for en fitnessinstruktøruddannelse.

Hygge herfra!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Også held og lykke med loggen og træningen herfra.

Har lige været igennem den, og er overrsaket over at du ikke har trænet 1 år endnu,

med de løft, du klarer :4thumbup:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Din log er vist stadig så ny at jeg kan sige tillykke med den.

Misforstå mig nu ikke, men dragonflags er en MEGET hård øvelse. Selv kan jeg ikke lave én eneste. Jeg kunne godt tænke mig om du, om muligt, kunne linke en video, så man kan se om du nu også udfører den korrekt? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Lyder sku som en nice tur til staterne der!! Jeg har lige været i Florida og syntes det var skide fedt, men kunne som dig under ingen omstændigheder tænke mig at bo der derovre. Det havde jeg ellers regnet med, at jeg ville være helt vild efter at komme til efter turen.

Jeg overvejer at spare op til endnu en tur derover, kan bare ikke finde ud af om det skal være los angeles eller new york. Der er jo godt nok ekstreme forskelle i hvilken stat man tager til.

Alt for fedt i mødte paltrow :4thumbup:

Kan desuden også nikke genkendende til det med drikkepenge, det er fucking svært at finde ud af. Nogle steder forventer de ikke drikkepenge, mens et andet sted, blev en tjener vildt fornærmet over vi gav ham 10% hvilket var 80 kr i det tilfælde, andre steder var det med i prisen osv. Vi lærte det faktisk aldrig, at give den perfekte tip.

Edited by therealhurra
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Din log er vist stadig så ny at jeg kan sige tillykke med den.

Misforstå mig nu ikke, men dragonflags er en MEGET hård øvelse. Selv kan jeg ikke lave én eneste. Jeg kunne godt tænke mig om du, om muligt, kunne linke en video, så man kan se om du nu også udfører den korrekt? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker dér :wink:

Jepsen, øvelsen er ultrahård og jeg regner ikke med at 100 dragonflags i rap nogensinde bliver en realitet. Nuher kan jeg MAX tage 3 reps hvis maven er rigtigt godt varmet op. Du har sikkert set Kenneth Jay's optagelse af øvelsen og det er sådan jeg laver den.

Hvis du endnu ikke kan lave en hel dragonflag, så er det tit en hjælp bare at lave den excentriske del af øvelsen så langsomt som muligt og herefter fra gang til gang smide mere korrekt koncentrisk udførelse ind i den og efter et par uger siger det vupti og du kan lave en hel dragonflag :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Var nu ikke fordi jeg gerne selv ville lære at lave den, jeg gidder skutte træne mave, men var bare mere fordi jeg synes at de 16 reps lød lidt urealistiske, men hvsi det var singles og ikke reps så fatter jeg det bedre. :wink:

Tak afligevel. :cooldance::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ja maven får da i hvert fald rigelig :blink:

Men styrken fejler ikke noget, vil jeg mene. Tillykke med de 105 :wink: Er det ikke muligt du kørte lidt for mange reps for tæt på dit max ved opvarming til de 105? Syntes 8 med 75 er lidt mere krævende end opvarmende...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

sq nogle fine løft der.. noget lort med nakken/ryggen... Men niiiice med PR i BP.. tillykke.. der er ikk noget federe end at tangere sine gamle PR's.... har du ikk fået lagt progression ind endnu?? troed du ville køre efter 10x3 princippet...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

:wub: :wub: :wub:

jeg mener 10*1 / 5*5...der står det er bench press men den duer også til military og dips-progressionerne i AH programmet.

Du har ret det kun er bænk én gang om ugen, men kombiner det med military :gal: de færreste er vant til den volumen på military...mine skuldre har ALDRIG brændt så meget. Var nødt til at lave 1 minuts hvilepauserne mellem sættene i 5*5 om til 2 minutter...

Og så er der CG bænk, også 10*1 og 5*5, og så er der dips, 3*8.

Den rigtige dræber i programmet er hvilen mellem 5*5 sættene...1 minut giver ikke megen hvile.

Indtil videre kan jeg kun anbefale det, det lader til at give masse :smile:

:wub: :wub:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Avs, jeg havde overset du cuttede. Det er nok et spørgsmål til TJ, om det er for hårdt eller ej.

Åhh alt det kærlighed i dine posts - man bliver helt blød i knæene

- godt min dame ikke lurer med herinde 

:4disguise:
Jeg har luret lidt på det program dig og TJ har bixet sammen til dig og bortset fra den lille mængde mavse-træning (  ) så ser det ganske interessant ud. Er du gået igang med at cutte?

Hvilket program?

Og nej, ikke endnu. Først om en 6 uger cirka skal jeg cutte.

Link to comment
Share on other sites

Du er klar til træning igen efter din skade??? det var sq hurtigt du overkom den, sq lækkert...

<{POST_SNAPBACK}>

Hey Lasse :smile:

Jepsen, som Rall snakkede om så var det faktisk overstået om mandagen - jeg ventede alligevel et par dage med at træne for en sikkerheds skyld. Ibuprofen rules! :tongue:

Jeg var også ved at blive helt vanvittig - følte bare jeg blev federe og federe og mistede muskelmasse som sekunderne tikkede :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

jah, det kender jeg.. det er en skod følelse, men til gengæld er det så befriende endelig at få trænet.. nam nam!!! går du igang med Alternativ Hypertrofi-program nu så?? jeg tror jeg liiig tager min bette BP cyklus færdig og så hopper jeg også på den... tager du hele programmet eller kører du også kun cyklussen på BP???

Link to comment
Share on other sites

går du igang med Alternativ Hypertrofi-program nu så?? jeg tror jeg liiig tager min bette BP cyklus færdig og så hopper jeg også på den... tager du hele programmet eller kører du også kun cyklussen på BP???

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tager hele svineriet og smider så bare noget bent over laterals oveni - min bagskulder halter lidt.

Det bliver skægt nok at komme igang med det, men jeg ved at jeg kommer til at stå og føle mig lidt til grin når jeg kører med så lave vægte i starten. Jeg arbejder jo i det center jeg træner og møder masser af kunder hver gang :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

det er også det jeg hader ved at starte en cyklus, hvor man starter helt i bund med kg'ene... hehe.. man vænner sig nok til det...

Link to comment
Share on other sites

8 @ BW + 15kg

<{POST_SNAPBACK}>

Det ' sku' da ret godt :4thumbup:

Meget fed cykel du har købt. Jeg har sjovt nok lige købt en der minder meget om, dog lidt billigere og med XT skive bremser istedet for fælgbremser. Til gengæld er det tæt på en no-name cykel. Det kan være vi skal ud og rulle en tur til sommer. Jeg kører dog sjældent i skoven. Jeg plejer at køre til Helsingør langs banen og op af strandvejen om sommeren. Det kan godt anbefales :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cool cykel, men lidt heftig pris!

Det var ikke meget føde du får indtager for tiden. Men du er måske, ligesom mig, ved at skære lidt i fedtdepoterne?  :cooldance:

Hvad siger vægten og fedtprocenten for tiden? Min siger 88 kg, med 14-15% fedt! Mit mål er først opnået, når jeg er under 10% :D

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg smed også "kun" 6.800kr for den hos Rolsted. Købte en Marin i samme prisklasse hos dem for et par år siden og så ville han godt give noget rabat når man var fast kunde :smile:

Jepsen - man kan jo ikke blive ved med at rende rundt uden abs :laugh: Starter på en hel masse løb og cykling fra imorgen af - så skal der bare ske noget.

Vægten er faldet her i ugen til ca. 83.3kg og målte fedtprocenten idag til 17% på en Tanita bioimpedans - 6. Feb 2005 var vægten 83.7kg og fedtprocenten 14.6 :raisebrow: Tror ikke det er verdens mest pålidelige måler

Kan godt mærke at jeg har fået lidt tykkere lag af det bløde på maven siden da, men skulle helst ikke ha mistet muskelmasse ligefrem :raisebrow:

Har du forresten været til jobsamtale? :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej jeg er sgu også ved at være lidt træt af, at "packen" ikke kan ses. Det skal laves om på nu! :cooldance:

Jeg synes faktisk, at jeg har kunnet regne forholdsvis meget med tanitas dyreste model, som de har i fitness. Men jeg har dog også hørt fra flere, at den ikke holder end meter! så lidt svært at tro på, hvad er det rigtige. Men nu måler jeg mig nu bare med målebåndet og notere vægten hver søndag. Samt tager billeder af formen hver gang til den første i måneden. Bliver sjovt at sammenligne her om 2 1/2 måned. Jeg startede nemlig d. 1 april, og har planer om at fortsætte indtil d. 1. juli :)

Jeg indtager også omkring 2000 kcal om dagen med nogenlunde samme fordeling af makronutrienter. Herudover er jeg begyndt på morgencardio - cykling 20 min. Har overvejet at powerwalke, men kan ikke rigtig komme op i et ordentligt tempo, uden det ligner kapgang.

Ja jeg var til samtale. Det gik rigtig godt synes jeg. Mange af de holdninger som jeg havde til træning, var gennemgående hvad de også mente. Bl.a. motivation, rådgivning af kunder etc. Men jeg var kun til samtale i 15-20 min - rimeligt kort synes jeg. Men de havde fået svar på det meste, og virkede utrolige positive. Dog blev jeg spurgt indtil, om jeg havde nogen erfaring med spinning og det måtte jeg da blankt svare nej til. Hertil spurgte de om jeg var interesserede i at lære spinning, og komme til at køre holdtræning. - Ja det kunne da godt tænkes, men tror bare det kræver en DEL erfaring, før men kan undervise i spinning. Men nu ser vi på det. Jeg fremhævede i hvert fald, at jeg kunne starte et kampsportshold op, da jeg jo har en forholdvis stor erfaring bag mig.

Sidst men ikke mindst, skulle de bruge 5 instruktører til at starte med, og de har vist haft relativt mange til samtale, og de fleste var rimelig kompetente. Derfor vil jeg hellere ikke sætte mine forventninger for højt - i tilfælde af jeg ikke skulle få det. Men som sagt, nu ser vi på det :-)

Edited by JessPedersen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

*Af ren nysgerrighed, hvad laver du egentlig af job/uddannelse? :smile:

Og 17% lyder helt hen i vejret :blink: Medmindre du blev stamkunde hos den gyldne Måge efter sats-"fælles"træning, hvilken succes det var.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jo, gym - tager et sabbatår efter 3g, går i 2g nu, og læser så jura på Ku. Hvis mit snit kan holde til det :tongue: Ah det kan det godt :bigsmile:

Er du egentlig stadig i SATS? Jeg mindes at ha' læst du ventede på at starte i en klub et sted...
No more sats - nu ved jeg ikke hvor du plejer at træne, det er ligesom gået forbi mig, men under Østerbro stadion i deres idrætsfaciliteter ligger ik99, der har alle de vægte du måtte drømme om. Det koster 63 kr om måneden. Og de har alt frivægtsudstyr + et par maskiner :smile:
Haha har måske spist McCrap 3 gange siden tilløbsstykket i SATS dengang, så det er næppe det. Der er med sikkerhed gained en liille smule fedt, men dælme ikke +3% 

I hvert fald hold din log opdateret en 2-3 gange om ugen med din morgenvægt :smile: Lige over 2000 kalorier er ej meget, regner selv med at ligge på en 2400-2500. Du skal jo helst ikke smide dine muller væk, så løber hende damen der skrigende bort :poking::santa2:

Synd vi ikke kan mødes i sats til en omgang FÆLLESTRÆNING Huhej hvor var det fedt... :raisebrow::gal::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share