Tid til endnu et mini-MOLtræf m. fællesspisning


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det der med at lade være at møde op, det blir du fandme ik leee´ aw 

Jep det er derfor jeg er trist - jeg bliver aldrig lee' på Sjælland :crybaby:

Var det fee?? Billeder!!! NU!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja gu var det fee' :cooldance: ... men billeder må du vente med til fist kommer hjem fra ravbsbjerg baren eller Henning kommer hjem....

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Det var virkelig hyggeligt, at have jer på besøg, gutter (og Betinna).

Jeg laver en tråd om begivenhederne, som sidst, når jeg får adgang til alle Hennings billeder.

Stay tuned...

<{POST_SNAPBACK}>

Håber på at få dem op i aften, men der er gravet et lyslederkabel over her,

så jeg kører internet på moden i øjeblikket,

og reparationen bliver tidligst færdig i morgen hen på aftenen.

ØV - rigtig øv - ustabil internet igen :cry:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja, det var dælme feee :4thumbup: .. Selvom jeg virkelig er blevet meget lidt leee aw at være syg, sagde -Anders- at jeg var vokset siden sidst.. Så var dagen reddet :tongue:

Men alt i alt rigtig fee, og kanon hyggeligt at møde snoopy (Som i øvrigt stod for næsten alt maden - Kanon initiativ :smile:) , los, cookie og Conscience.. Sune var fandme også kæmpe stor lee og beskidt :w00t: - Han så meget større ud end på billederne, som virkelig ikke lader ham komme til sin ret.. Vi var sq flere der synes han næsten lignede Arnold. Har aldrig set noget lignene.. En pumpet gun på 47cm og skulder omkreds på 148 er sgu heller ikke for sjov - Vel Sune? :devil: Sådan vi jeg også se ud :tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Ja, det var dælme feee  :4thumbup: .. Selvom jeg virkelig er blevet meget lidt leee aw at være syg, sagde -Anders- at jeg var vokset siden sidst.. Så var dagen reddet  :tongue:

Men alt i alt rigtig fee, og kanon hyggeligt at møde snoopy (Som i øvrigt stod for næsten alt maden - Kanon initiativ  :smile:) , los, cookie og Conscience.. Sune var fandme også kæmpe stor lee og beskidt  :w00t: - Han så meget større ud end på billederne, som virkelig ikke lader ham komme til sin ret.. Vi var sq flere der synes han næsten lignede Arnold. Har aldrig set noget lignene.. En pumpet gun på 47cm og skulder omkreds på 148 er sgu heller ikke for sjov - Vel Sune?  :devil: Sådan vi jeg også se ud  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det var imponerende, og billederne er lagt ud på DIFD

Direkte link her

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Okay, hvorfor synes jeg bare OVERHOVEDET ikke at nogen kommer til sin ret på de billeder?.. Folk ser da meget mindre ud, end i virkeligheden.. jeg ligner sq da et anorexi offer :w00t::raisebrow:

Eneste sted jeg kommer lidt til ret, er her hvor man kan se min skulder og gun i ventre hjørne af billedet :laugh:

tr_020.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvad kan jeg sige? Fedt fylder :w00t: Muskler er det ihvertfald ikke for jeg er ikke blevet stærkere :dry: . Men bare det ligner :4thumbup:

Var sku' egentlig overrasket over gunmålingen :raisebrow: , men Hvis DIFD målebåndet ikke er specialfremstillet og faktisk måler rigtigt bør jeg jo nok holde een eller anden form for gun-i -læum her på kontoret :4band: :4drunk:

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

Hvad kan jeg sige? Fedt fylder  :w00t: Muskler er det ihvertfald ikke for jeg er ikke blevet stærkere  :dry: . Men bare det ligner  :4thumbup:
Det er muskler, for du vandt konkurrencen :4thumbup:

Stort tillykke :1356:

Var sku' egentlig overrasket over gunmålingen  :raisebrow:  , men Hvis DIFD målebåndet ikke er specialfremstillet og faktisk måler rigtigt bør jeg jo nok holde een eller anden form for gun-i -læum her på kontoret  :4band:  :4drunk:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja hold gun-i -læum på kontoret :beerchug:

Som DIFD medlem er det god stil at føre sig frem :bigsmile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Det var virkelig hyggeligt, at have jer på besøg, gutter (og Betinna).

<{POST_SNAPBACK}>

Nå må vel hellere få lidt rød julestemning over dette indlæg

Kan du stave mig navn rigtigt!!! :bottom:

Det var superhyggeligt at møde jer alle :cooldance: og få trænet lidt med jer :dumbbell_lift::blahblah:.

Jeg er jo som alle andre også fyldt med imponade over Sunes svulmende krop :4flex: :1356:

Edited by Snoopy
Link to comment
Share on other sites

Uaaaak, jeg glemte mit bælte og mine stropper i den onde kælder eller på det onde kollegieværelse blandt proteinbarene :crybaby: Jeg må have været fuldstændig brændt awwww :4slap:

Er der nogen der har set det?

Snopppy <--- tak, det var pænt sagt. Godt jeg ikke var sandsæk i kælderen, den fik nogle tæv kunne jeg se og høre :devil:

Link to comment
Share on other sites

Uaaaak, jeg glemte mit bælte og mine stropper i den onde kælder eller på det onde kollegieværelse blandt proteinbarene  :crybaby: Jeg må have været fuldstændig brændt awwww  :4slap:

Er der nogen der har set det?

Snopppy <--- tak, det var pænt sagt. Godt jeg ikke var sandsæk i kælderen, den fik nogle tæv kunne jeg se og høre  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå har du sådan noget ?

Var det dit udstyr, der var i brug i jernhulen ?

Er du alligevel lidt styrkeløfter ?

Jeg troede, du var rendyrket bodybuilder /diskopumper

og trænede raw :smile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Jeg passer bare på min ryg - ikke andet - ikke mindre  :smile:
Ja, og det bliver man åbenbart leee... af :4thumbup:
Det ser ud til at i havde det sjovt  :cooldance: 

Jeg fandt ud af arangementet alt for sent, ville ellers gerne have været med nu hvor jeg ser det :crybaby:

Ja, det var bare godt, du må med næste gang :smile:

Resultaterne af konkurrencen er her på DIFD.DK

tr_007_t.jpg

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Resultaterne af konkurrencen er her på DIFD.DK

Nå, hvis jeg havde vidst, at der ligefrem blev lagt resultater ud på det verdensomspændende Indernet, så havde jeg nok bænket lidt. :laugh:

Tak for en cool aften. Jeg får jo nærmestlyst til at blive fuldtids discopumper... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

...yeaaa - fuldtids diskopumper, du har fattet hvad det går ud på :4thumbup:

Og selvfølgelig er vi på nettet, vi fører os jo frem i DIFD :smile:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share