Hulebrystet


SSK
 Share

Recommended Posts

Det er kun Thomas J's hulemænd der er hul(e)brystet... :laugh:

Nej det hedder huuuuulbrystet.

Og det er når man li'som skyder skuldrene frem, som i lat-spread.

Så vidt jeg har forstået.

Spøg til side :tongue:

Træn de muskler der sidder i den øvre ryg. Det burde give dig en bedre holdning i overkroppen.

Link to comment
Share on other sites

Ved godt det ikke er så vildt som andres.. men det er stadig provo.. Især når man er på stranden og alle kigger så underligt på :P

Men skal ikke opereres, tror bar jeg skal have noget mere masse på, så ser det heller ikke så voldsomt ud..

Da jeg var helt tynd/spinkel, kunne man se det meget tydeligere.. men det bliver bedre og bedre :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde(har) selv et meget fladt bryst, som jeg også følte bulede en smule indaf, hvilket gør at de nederste ribben fremstår en del tydligere...

Jeg vil næsten vove at påstå at hvis jeg gad grave lidt i mine gamle billeder, at mit bryst så 99,9% ud som dit før jeg begyndte at træne.

Så jeg tror at lidt mere kød på kroppen nok skal hjælpe dig...

Syntes det er åndsvag at snakke operationer før man har prøvet alt andet. Med mindre du følger det genrer dig stærkt psykisk.

Link to comment
Share on other sites

Syntes det er åndsvag at snakke operationer før man har prøvet alt andet. Med mindre du følger det genrer dig stærkt psykisk.

<{POST_SNAPBACK}>

Det afhænger jo nok af situationen. Generelt er jeg ikke fortaler for at sætte kødsnedkerne i sving, men man kan til gengæld komme til at gå og spilde sin tid med at forsøge på en tabt sag. Det er heller ikke fedt.

Link to comment
Share on other sites

Jørgen:

Ja sikkert, men nu lader det ikke til at genere ham "sygeligt" meget, så hvorfor ikke give det ½ års tid med træning og godt med mad, før man går til yderligheder og så hvis det ikke hjælper og han ikker er tilfreds med resultaterne og det stadig generer ham meget, så kan man gå hen og snakke operationer.

Jeg har som nævnt tidligere set ligesådan ud. Men efter jeg har fået smidt en masse ekstra kilo på kroppen og en smule masse, syntes jeg det har hjulpet ud over al forventning.

Jeg kan godt poste nogen billeder hvis det måske kunne hjælpe med at understrege min sag.

Link to comment
Share on other sites

For lige at skrive noget konstruktivt istedet:

Jeg har selv en meget deform brystkasse, f.eks. stikker det nederste ribben i venster side ca. en cm længere ud end det næste. Brystkassen er næenest trykket ind et stykke i venster side over det nederste ribben.

Med min nuværende vægt og muskelmasse kan man overhovedet ikke se det. Men det kan mærkes, når jeg føler efter.

Jeg kan ikke ud fra billederne forestille mig, at det kan være rigtigt, at folk kigger underligt på stranden.

Edited by xjyden
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share