Kunne du gøre det bedre? (atletik)


devito
 Share

Recommended Posts

Hvorfor kører du så HST? :bigsmile:

Det er bare en enkelt omgang, fordi jeg ik havde noget konkret at gå igang med... og det virkede sidst(muskelvækst).

squatdiddy var igang med et wsb udkast, det skal lige rettes til og så bliver det det jeg skal køre efter hst, medmindre shoutput2008 ligger inde med noget godt :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Går i klasse med en, hvis pr på 100m er 11.05  :blink: Han springer desuden 1.62 i højdespring og han er selv kun 1.60  :devil:

I hvilken forbindelse har han løbet 11.05?

Det er uofficielt, til stævne har løbet omkring 11.50 mener jeg ;)

Han blev nr 4 til dm i hans aldersklasse, og nr 2 på 400m hæk

Edited by Rasmus G
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Kunne være fedt med et MOL atletik træf.

Kunne være vi skulle lave en uofficiel atletik liste?

Jeg har fundet mit gamle atletikbevis frem fra da jeg var 15. (lidt over et år siden)

Kunne godt tænke mig at vide om der findes en liste over de danske rekorder i højrespring, længdespring, slyngbold og kuglestød for 15-årige?

Jeg synes selv nogle af mine rekorder er ok :) - Men kunne være at det faktisk er utroligt ringe et jeg har lavet i forhold til rekorderne.

Det skal siges, at det kun var en kammerat og mig der gik sammen med en masse pensionister, så det var mest for hygge :)

Niklas :superman:

Du kan finde finde alle de danske rekorter her http://www.dansk-atletik.dk/index.php?opti...&Itemid=266

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share