Kakao indtagelse


linder
 Share

Hvor mange liter kakao indtager du om ugen?  

125 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

JEg tager en liter hver aften, mens jeg lave lektier. Så jeg ryger op på 7 om ugen. ender sgu med, at ejg bliver til en hel neger

Det er til gengæld vammelt! Hvad skal du med 100 g sukker på det tidspunkt af dagen???

Selv drikker jeg en kvart liter med proteinpulver før træning og efter, så det bliver til 2 liter om ugen :)

Link to comment
Share on other sites

ved ikk hva pokker jeg har bevæget mig ind på kosttilskuds forummet, men læste at der for engangs skyld var et indlæg med caco, håber ikk jeg er den eneste der kan se det trivielle i det  :blink:

Nej, aldrig set før :lol:

Tjah, jeg blander osse mit op med skummetmælk, ryger hurtigere ned.

Link to comment
Share on other sites

Drikker 0 liter om året, kan ikke se fidusen i denne sukker drik :thumb_down:

Tja hvis du ikke indtager noget med 5% sukker eller derover så fred være med det. Jeg kunne personligt ikke holde til det og ser i øvrigt ingen grund til at begrænse sig til under 5% sukkerindhold, som jeg mener der er i en kakaomælk.

Der er iøvrigt ca. 93-94% skummetmælk i en standard kakaomælk, men det er ubetydeligt i forhold til 5% sukker antager jeg?

Edited by Apocalypse
Link to comment
Share on other sites

3-4 liter, men det er SOYA-kakaomælk.... MUMS!

Me 2 ;)

Godt at se at jeg ikke er den eneste... trods alt! Får maaaange sjove kommentarer om smagen, men for mig er det bare.... MUMS! :bigsmile:

Og så til fødselsdage forstås  :)

:lol: :lol: :lol:

Godt at soyakakao smager lige så godt iskold, som varm Mmmm (Golden der ikke er bange for at indrømme at hun tager sin egen kakao med til fødselsdage ;) )

Link to comment
Share on other sites

JEg tager en liter hver aften, mens jeg lave lektier. Så jeg ryger op på 7 om ugen. ender sgu med, at ejg bliver til en hel neger

Det er til gengæld vammelt! Hvad skal du med 100 g sukker på det tidspunkt af dagen???

Selv drikker jeg en kvart liter med proteinpulver før træning og efter, så det bliver til 2 liter om ugen :)

Når man er tynd, og skal have nogel Kcal ind, så er kakao super. Når jeg alligevel sidder stille ned, kan jeg lige så godt, sidde og få nogle kcal ned. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg drikker ikke kakaomælt regelmæssigt, kun når jeg lige falder over et par liter i supermarkedet. Jeg blander min protein med alm. vand fra hanen.

Har lige fundet dette på Arla's website:

Der er godt nyt til sukkerbevidste kakaoelskere. Kort efter nytår kan de nyde en ny kakaoskummetmælk, der indeholder 30 procent mindre tilsat sukker.

Så kunne jeg da godt overveje at begynde at drikke cacaomælk regelmæssigt!!

http://www.arlafoods.dk/C1256D8F0044D6CB/O...1256F08006507AD

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share