Ms MOL BC 2004 afstemning


MaxPower
 Share

Hvem synes du skal vinde Ms MOL BC 2004?  

144 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nogenlunde samme tekst som for herrene, her er der bare lidt færre deltagere at stemme på.

Kriteriet er sådan set bare hvem man synes har opnået den mest imponerende "kropstransformation" på den afsatte tid. Man skal selvfølgelig tage højde for hvilken retning personens mål har haft (primært cut eller bulk)

Links til gallerier:

Lea

Snoopy

Tulle

Jeg vil opfordre til at deltager selv skriver et enkelt indlæg i starten af denne tråd for at præsentere deres resultater, derfor bedes andre vente med at svare til dette er gjort, sådan at disse holdes på første side af denne tråd. :)

Jeg kan ikke forhindre at man stemmer på sig selv, men jeg synes det ville være god stil at man som deltager enten stemmer på en af de andre eller undlader af stemme.

Indtil videre er præmien for at vinde æren, men hvis nogle føler sig fristet til at bidrage med noget skal de være yderst velkomne.

Lad afstemningen begynde :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil opfordre til at deltager selv skriver et enkelt indlæg i starten af denne tråd for at præsentere deres resultater, derfor bedes andre vente med at svare til dette er gjort, sådan at disse holdes på første side af denne tråd.

På den anden side vil det nok tage nogle dage før alle får taget sig sammen, så egentlig kan vi bare lade billeder tale for sig selv, og hvis deltagerne har lyst til at kommentere kan de gøre det.

Link to comment
Share on other sites

Så har folk haft en uge til at stemme i, og mon ikke det er nok.

Alle deltagere har opnået et flot resultat, men der er ikke megen tvivl om hvem der er vinderen af Ms MOL BodyChallenge 2004.

Så med en lille fanfare :4trumpet: vil jeg kåre vinderen:

Lea

Tillykke med det :bigsmile: :partycrowd: :band:

Desværre er der ikke andre præmier end æren, men det er vel heller ikke så ringe endda :)

Link to comment
Share on other sites

Tusind tak for det ;)

Ærgeligt at der ikke var flere deltagere her til sidst. De to andre, Snoopy og Tulle, har også gjort det godt, deres før-billeder gav bare ikke plads til så store forbedringer som mine. :tongue:

Det har været sjovt at være med. - og meget motiverende.

Det bedste har været at få taget billeder og kropsmål, for det giver virkelig et spark fremad. Det, at andre også skal se ens krop og de fremskridt man laver med den, gør projektet meget nærværende og motiverende.

Uden billederne havde jeg nok ikke vidst hvor meget jeg rent faktisk har tabt mig.

Jeg har tabt mig helt simpelt. En fornuftig diæt, løb, mavebøjninger og armstrækkere. Ingen navngivne guruer, spis-efter-sin-blodtype-agtige diæter, reefeed-dage eller mega hårdt træningsprogram. Bare stille og roligt. Det er et vigtigt budskab, synes jeg.

Men mit projekt fortsætter, jeg er slet ikke færdig endnu. Jeg mangler 2½ kilo inden jeg har ramt mit mål at smide 10 kilo. Hvad der så skal ske derefter, tager jeg når jeg når dertil.

Tusind tak for jeres støtte, ros og konstruktive kritik gennem de sidste 3 måneder. :kiss:

Hvis der bliver en ny MBC er jeg helt klart med igen.

yeah:

:king: Lea

Edited by lea
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share