Ligkistesøm, giftstænger


Kander
 Share

Ryger du?  

99 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Er blevet lidt nysgerrig for at høre hvor mange af os sunde folk der egentlig ryger.

Jeg kan ligge ud og starte med at sige, at jeg er IKKE-ryger. :)

Ofte kan det irreterer mig, hvis jeg eksempelvis en morgen står og venter på bussen (og trækker dejlig frisk morgenluft) og så der kommer en person og stiller sig ved siden af mig og tænder en smøg. Det finder jeg meget træls <_<

Giv gerne din mening til kende :)

---Rettelse---

Der skal selvfølgelig stå kæderyger

sorry

Edited by Kander
Link to comment
Share on other sites

Som så meget andet har den været oppe at vende før. :)

Er selv ikke-ryger, men dog af den tolerante slags. Rygning i min nærhed irriterer mig således stort set ikke. Jeg sætter endda pris på hvis der er en der fyrer op for piben i nærheden. Det minder mig sådan om barndommensferier hos onkel Jens der røg en prober snade. Det duftede så fuglene sang og græsset (det i plænen) blev lidt grønnere. Om det i virkeligheden skyldtes at han var gårdejer med en svinebestand på 2000 og snaden derfor overdøvede stanken af gris skal herfra være usagt.

Q

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ryger, men af den tolerante slags.. Jeg stiller mig ikke op ved siden af folk og ryger dem op i hovedet, jeg stiller mig lidt væk..

Er jeg på besøg hos nogen der ikke ryger så går jeg udenfor og ryger..

Jeg vil gerne stoppe og har sat mig et mål, samtidig med min kamp mod vægt..

1 juli: Kamp mod vægten starter

20 juli: Start i HardWork

1August: Stop med cigaretterne.

Grunden til at jeg vil holde op, er simpelthen sundhed. Jeg har ikke råd til at gå i center hvis jeg ryger, og så har jeg valgt..

Ud over det er det jo også et rimelig fornuftigt valg overfor min krop, da det jo ikke er sundt, + den stramme økonomi får et løft..

:blink: DOH! Nu sidder jeg igen og forklarer ja næsten undskylder hvorfor jeg vil holde op...hmmmm

Link to comment
Share on other sites

Ofte kan det irreterer mig, hvis jeg eksempelvis en morgen står og venter på bussen (og trækker dejlig frisk morgenluft) og så der kommer en person og stiller sig ved siden af mig og tænder en smøg. Det finder jeg meget træls

Helt enig.

Specielt hvis det regner...

Link to comment
Share on other sites

Ikke-ryger!

Jeg er bestemt heller ikke vild med røg og vores hjem er også røgfri-zone :tongue: . Det fungerer nu meget fint.

Vi var forresten lige til bryllup i weekenden, hvor der blev nævnt, at der IKKE måtte ryges i festlokalet. Det har jeg aldrig oplevet før - dejligt, at min nye fine kjole stadig lugtede frisk dagen efter.

Link to comment
Share on other sites

Røg i ca. 4 år, men stoppede her for ca. 1 1/2 år siden.

Hvis det ikke var fordi at der er så mange bivirkninger ved rygning ville jeg stadigvæk ryge.

Hvorfor ville du det? :)

Fordi at jeg elskede at ryge. Det var hyggeligt og beroligende. Der er få ting der er lige så gode som at ryge en smøg efter et stort måltid eller når man får sig en kold fadøl.

Link to comment
Share on other sites

Der skal selvfølgelig stå kæderyger

og det kom der til :)

Som så meget andet har den været oppe at vende før.

Hmm.. ja tænkte det nok. Har også søgt efter gamle polls af samme slags men kunne ikke finde noget. sorry ;)

Hvad søgte du på?

link ;)

Tak for rettelsen :)

Jeg søgte på "rygning" ved ik om det er mig der laver rod i den med søgefunktionen, men der var kun 3 hits..

hmmm ;) Det er nok bare mig.

Link to comment
Share on other sites

Ryger selvfølgelig ikke! Jeg havde dog en overgang stor lyst til at ryge når jeg var til fest. Kender I ikke det der med at der altid er sjovere ved rygerne? Jeg læste så på et tidspunkt at hver smøg i nogle tilfælde tog 10-15 minutter af ens liv (Muligvis en myte, men nok til at skræmme mig) At jeg lider af astma, gør det nok heller ikke bedre. Så nu kunne jeg ikke drømme om det, hver gang jer har været sammen med nogle rygere, får jeg kvalme over stanken som hænger i mit tøj. Det eneste jeg ryger er vandpibe en sjælden gang, med æble eller pære tobak altså :angel2: Og så lige en cigar nytårsaften, som nogle andre også har skrevet.

Link to comment
Share on other sites

Ikke ryger! Jeg synes generelt rygning er irriterende. Min nabo ryger ca. 40-60 smøger om dagen og man kan lugte når deres dør bliver åbnet (bor i villa), det er altså bare for klamt. Jeg ville egentligt også have svært ved at have en kæreste der røg. Tænk at skulle kysse et askebæger hver dag, FØJ :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share