Jeg er så meget ved at gå ned!!


Lunk
 Share

Recommended Posts

Ja.. Jeg ved det. Jeg har skrevet en del om kostplan.. Jeg KAN ikke finde ud af det.. Jeg har søgt og søgt og læst og læst.. Men stadig ikke fået hittet ud af det..

Jeg går snart ned over det.. Kan mærke at jeg har taget lidt på her på det sidste.. Men det skyldes nok også at jeg ikke har trænet..

Så.. Hvis der er nogen der ligger inde med et godt kostplan eller noget lign. så hjælp mig.. Jeg beder jer..

Hilsen Lunk^^^^

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvad jeg f.eks har spist idag:

Morgenmad

100g havregryn blended op med 50g protein pulver.

20g mandler, 30g rosiner. Et æbel og noget mælk.

Før middagsmad

Kalkun sandwish

½ liter mitilde kakao

1 gulerod

middagsmad

1 dåse rød fisk (makral)

2 stykker rugbrød

150g rejer

3 æg og franskbrød

mælk.

50g protein pulver

1 banan

Aftensmad

Pasta med kødsovs og mælk

Efter aftensmad

mælk, en dåse tun, franskbrød og 50g protein pulver.

en pære.

Link to comment
Share on other sites

Du skriver ikke hvad du forsøger at opnå. Jeg går dog ud fra at det er vægttab, da du klager over at du har taget på.

Mit indtag på ca 2350 Kcal/dag, fordeler jeg på:

Morgen: All Bran, havregryn og skummetmælk.

Middag og mellem: Gulerødder, groft rugbrød, magert pålæg og evt. lidt hjemmebagt proteinbar.

Aften: Magert kød (alle typer incl. fisk) og masser af grønsager og salat.

Jeg undgår: lyst/fint brød, frugt, slik, kager, kiks, pasta, ris, kartofler, alkohol, chips mm. Lad være med kun at se på fedtindholdet, men koncentrer dig om kcal indholdet istedet. Der er i min diæt fint plads til at træde ved siden af, hvis du f.eks. er ude at spise eller skal "hygge" derhjemme. 500-1000 kcal. ekstra en enkelt dag om ugen, vælter ikke en ellers seriøs diæt.

Bemærk at Simoh's udemærkede kostplan sandsynligvis giver ham et kcal. overskud.

Edited by Rønne
Link to comment
Share on other sites

Well, for tiden bulker jeg, og her indtager jeg dette:

1. Måltid

Solgryn 95 g

Æble 1 stk.

Skummetmælk 500 ml

2. Måltid:

Grovbolle 1 stk.

Gulerod 2 Stk.

Rugbrød med pålæg 1 stk.

Kød 50 g

Skummetmælk 500 ml

3. Måltid:

Tun 140 g

Gulerod 2 stk.

Rugbrød med pålæg 1 stk.

Banan 1 stk.

Æble 1 stk.

4. Måltid:

Fromage Frais 250 ml

Ymer drys 20 g

Rugbrød med pålæg 1 stk.

Skummetmælk 500 ml

5. Måltid: – efter træning

Proteinpulver, 93% 30 g

Yoghurt, Cheasy Jordbær og rabarber 450 ml

Skummetmælk 600 ml

6. Måltid:

Kød eller fisk 120 g

Pasta eller kartofler 130 g

Skummetmælk 500 ml

7. Måltid:

Yoghurt, Cheasy Jordbær og rabarber 450 ml

Rugbrød med pålæg 1 stk.

Skummetmælk 500 ml

8. Måltid: - Når solen går ned

Fromage Frais 250 ml

Ymer drys 20 g

Banan 1 stk.

Skummetmælk 500 ml

I alt: 4200 Kcal.

Proteiner 340 g

Kulhydrater 690 g

Fedt 42 g

Link to comment
Share on other sites

Hey Indian...

Selvom du bulker - så det temmeligt seriøst at sluge over 3,5 liter mælk om dagen :blink:

Det er seriøst nok..!!!

I know <_< Har også tænkt mi at drosle lidt ned, og gør det også kun når jeg bulker. Grunden til det er at jeg simpelthen har svært ved at få fast føde ned, efter jeg har spist alt det andet. Der synes jeg at mælken er god :)

Link to comment
Share on other sites

-Indian

Hvor lang tid har du tænkt dig at bulke? -Flere måneder? Respekt hvis du kan hive over 21 liter mælk om ugen ned uden at få skidepine ;)

-Man kan ihvertfald ikke kalde dig laktose intolerant.....

Link to comment
Share on other sites

-Indian

Hvor lang tid har du tænkt dig at bulke? -Flere måneder? Respekt hvis du kan hive over 21 liter mælk om ugen ned uden at få skidepine ;)

-Man kan ihvertfald ikke kalde dig laktose intolerant.....

Well, jeg startede med min træning for en 4-5 måneder siden, så der skal lige en del masse på. Lige nu bulker jeg til jeg når 75 kg, og så ser jeg lige om jeg vil fortsætte. Lige nu ligger jeg på 70,4 kg.

Heh, håber ikke min kostplan giver anledning til øgenavne nu, men på den anden side skal man jo gerne være kendt for et eller andet :tongue:

Edited by Indian Spirit
Link to comment
Share on other sites

-Indian

Nu ved jeg ikke hvor meget du vejer, men med 340 g protein om dagen ville jeg sige du er mere end dækket ind.....

Hvis jeg var dig ville fokusere at få noget mere fedt (sundt) og så evt. øge indtaget at kulhydrater.

-Forresten hvordan får du slæbt alt det mælk hjem?

Link to comment
Share on other sites

Vejer pt. 70,4 kg, så ja, er dækket ind til 4 dage :blink: Men som sagt, efter al den faste kost i hvert måltid, har jeg hulenste svært ved at få andet en noget flydende ned i ganen.

Og kulhydrater er jeg også trappet op med på det sidste. Alt det med rugbrøder osv. Har jeg altid før fundet afskyeligt, men har nu fundet det til kun at være en tilvænningssag for mig.

Ang. Indkøb, min mor køber ind 3 gange om ugen, og jeg så ligeså <_< Så er der dømt Farmerwalk :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ofte er udtrykket "bulke" blot en lidt mere opfindsom og mere stueren omskrivning af at blive..............FED! 
:lol:
Jeg undgår: lyst/fint brød, frugt, slik, kager, kiks, pasta, ris, kartofler, alkohol, chips mm

Hvorfor frugt? der er massere af vitamier som kroppen har brug for, men kan self. være du indtager dem via piller?

Hvorfor ikk noget pasta? bruger jeg selv om jeg cutter inden træning, ved godt det indeholder mange kulhydrater, men skal man jo os have for at træne optimalt?

Mvh jenz

Link to comment
Share on other sites

Vejer pt. 70,4 kg, så ja, er dækket ind til 4 dage  :blink:  Men som sagt, efter al den faste kost i hvert måltid, har jeg hulenste svært ved at få andet en noget flydende ned i ganen.

Og kulhydrater er jeg også trappet op med på det sidste.

Hvad med at spise en ordentlig håndfuld mandler, nødder og lignende...evt. samme med fromage frais. Det er sundt fedt og godt med kalorier, nu du vil tage på.

Edited by Snoopy
Link to comment
Share on other sites

Jenz og Rasmus G:

Bemærk at jeg cutter!!!!!!!!!!! IKKE bulker. Jeg tager mit kcal indtag seriøst og foretrækker at indtage så store mængder mad som muligt med færrest mulige kcal. Derfor undgår jeg mad med stort indhold af kulhydrat. Og ja, jeg spiser vitaminpiller, kalktabletter og fiskeolie.

Link to comment
Share on other sites

Jenz og Rasmus G:

Bemærk at jeg cutter!!!!!!!!!!! IKKE bulker. Jeg tager mit kcal indtag seriøst og foretrækker at indtage så store mængder mad som muligt med færrest mulige kcal. Derfor undgår jeg mad med stort indhold af kulhydrat. Og ja, jeg spiser vitaminpiller, kalktabletter og fiskeolie.

Nu kan frugt jo være en god måde at cutte på da det mætter meget og ikke indholder ret mange kcal.....(self os andre madvarer en frugt....)

Men lige ud over det, så nævnte du ikk lige at du spiste tilskud til vitaminer, kalk og fiskeolie, så gik jeg ud fra du ikk gjorde....

Jeg sagde os kun at jeg brugte pasta før træningen for at få lidt ekstra energi for at få lidt mere ud af træningen... Ingen der siger du skal det, men syntes da det ville være en god ide selv om du cutter.... Så kan du jo fx skære ned andre steder....

Link to comment
Share on other sites

LUNK:

Glem alt om dennes uges kuponhæftekur, - du ved den med de onde kulhydrater, som har overbevist halvdelen af de tykke damer i kongeriget om, at årsagen til deres monstrøse bagperron er den enlige bagte kartoffel, som de fortærede i tivoli i 1973.

Folk her på siden anbefaler f.eks. også at undgå frugt, kartofler og hvad ved jeg, - det er velment, men helt misforstået og stammer fra de ketogene vrøvlediæters åndsformørkede univers, hvor man i kristen selvflaggelering tilstræber en så ulækker og pinefuld, - samt aldeles unaturlig kost, så man rigtigt kan lide.

Læs den her artikel i stedet, - den mand er simpelthen genial :tongue: , -som forklarer dig alle principperne og et praktisk approach.

Og vigtigst af alt, - husk at der IKKE er nogen magi i fedttab, selvom en milliardindustri lever af løgnagtigt at påstå det modsatte.My Webpage

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share