Kuldskærs log


Kuldskær
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Stinne,

Tillykke med medaljen :king: . Nu fik jeg desværre ikke hilst på dig personligt, men en anerkendende hilsen får du så herfra nu...

Jeg lå på et tidspunkt med benene opad og kogte den af med en proteinbar. Jeg spottede så en sympati-ris-spisende fyr med en OBCC-tshirt lige ved siden af som viste sig af være loonie, som jeg fik en lille snak med, men du var ikke lige omkring :smile:

Endnu engang tillykke :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

For at vise at konkurenceformen var velforberedt er her et lille billede fra aftenen før. Når der var gang i hår tilpasning og maling osv. osv.  :satisfied:

Klassens bedste abs  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Uuuuhh!! Det ser bare super godt ud, Stine :cheer: - også det andet billede, Norah postede den anden dag. :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

Tillykke med den flotte indsats. :devil:

Glæder mig til at se billederne fra konkurrencen. :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Ikke nok med at du var kommet i en klasse hvor i alle 3 atleter var hamrende gode, ja så imponerede du mange (især os) med en ultra skarp og virkelig gennemgående flot fysik... :bowdown:

Vi var alle enige om at de 2 foran dig ligeså nemt kunne have taget 2 og 3 pladsen i Norahs klasse.... :blink:

Stort tillykke med din bronze medalje..... :cooldance::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hejsa Kuldskær!

Fik desværre ikke set dig på scenen, men så jeres klasse backstage, og må sige, at det var den lede klasse du kom ind i. Jeg havde dog umiddelbart dømt dig som vinderen. Du var måske så cuttet at det trak ned i BF? I hvert tilfælde var den BF kvinde med det ledeste cut!!! :w00t:

Ellers var det hyggeligt at møde dig, og der skal lyde et STORT tak til dig og din kæreste for at rede mig i en meget presset situation. TAK!

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Så er det vist tid til at få opdateret log...!

1000 millioner tak til alle for fantastiske indlæg og hilsener idag (Krea, Casper T, Tulle, ptpoul, Henning, Everlast, JFK, Snoopy, Loonie, Hoosier, Zonked, Maria, MASSkinen, SaintPauli). Jeg har gået og været :blush: hele dagen! Hvergang jeg kiggede ind, var der en ny dejlig hilsen...I er bare søde!! :4thumbup: :4thumbup: :4thumbup:

DM, Bodyfitness..I tekst men endnu ikke i billeder.

Fredag

Fredag var en lidt mærkelig dag. Jeg tullede rundt herhjemme og bortset fra de kogte kartofler, kyllingen og riskiksene, var det svært helt at forstå, at der var mindre end et døgn til konkurrencen! :blink:

Sent på eftermiddagen satte Loonie og jeg kurs mod Herning. Jeg havde mavepine og følte mig i totalt dårlig form, men nåede dog lige at se billedet Angel havde postet og tænkt: "hmm, hvis jeg så sådan ud igår, så går det nok lige an" (supertrick der Norah, men du kender mig jo efterhånden :wink: ).

Vi ankom til hotellet i sidste øjeblik pga mega-kø på motorvejen...men nåede det altså lige i tid til indregistreringen.

Første chok: Da jeg hørte til i den lave klasse, var jeg blandt de første der skulle op under målebåndet - så var det bare at smide tøjet, hvilket jeg synes var vildt ubehageligt, mens der sad en masse mennesker og gloede på at jeg skulle stå i bikini. :raisebrow: Vidste dog godt, at det måtte jeg jo ligesom se at komme over - imorgen ville mængden jo nok blive lidt større. Indregistreringen gik fint (selvom Klaus mente jeg prøvede at snyde, ved at bøje mig til siden, da jeg gik under målepinden :laugh::laugh: ).

Derefter var det tid til indcheck på hotellet, og så skulle andet lag Pro-Tan på.

Andet chok: "Smid tøjet, så du kan få noget farve på" :unsure: "aaaahhva'?!", tænkte jeg bare. Men der skulle farve på, så tøjet måtte af. Jeg blev rigtig lækker brun - og tilbragte resten af aftenen splitternøgen sammen med en ligeså splitternøgen Angel, Crawdaddy samt hjælperne Carsten, Klaus og Erik (sidstnævnte tre beholdt dog tøjet på :laugh:). En meget surrealistisk oplevelse - endnu mere mystisk var det jo, at efter ganske kort tid, føltes det helt naturligt at blive malet over hele kroppen, få barberet de sidste hår af osv, af folk man tre timer før ikke anede hvem var. :banana3:

I det hele taget var det en kanonsuperhyggelig aften og rigtig godt for motivationen, for nu gik det op for mig at det jo faktisk var ligeomlidt vi skulle "på"! :tease:

Lørdag

Jeg var oppe ved 5-tiden for at få lidt mad og sidste lag Pro-Tan på af malermester Klaus. Den sidste blufærdighed var fuldstændig væk, så jeg kunne bare stå at nyde at få vasket tæer, mens jeg ventede på at farven tørrede. :hehe:

Så var det tid til morgenmad og så skulle der ordnes hår og make-up. Jeg synes slet ikke jeg ku' få det til at virke, men var nok også temmelig stresset. Angel og alle de andre havde dog en enormt beroligende effekt og det var i det hele taget dejligt at være omgivet af hjælpende hænder - og dejlige mennesker :bigsmile:

Kl. 9 startede forbedømmelserne med Bodyfitness kvinder -164, som første klasse, så det var bare lige på. Alt gik enormt hurtigt, og jeg havde ikke rigtigt nogen fornemmelse af, hvordan det var gået, da jeg gik af scenen. Jeg var dog stadig ret nervøs, hvilket helt sikkert har kunnet ses.

Resten af dagen er helt sikkert sjovest at se i billeder, men da jeg er en :clown2: til alt med computere og Loonie er :superman:, så bliver det først, når jeg kan få noget hjælp til at sætte billederne ind.

Selvfølgelig skal jeg for god ordens skyld opsummere, at vi var tre i min klasse. Jeg fik bronze og er godt tilfreds, da det var to superleee'e, flotte og rutinerede piger jeg stillede op imod. :w00t:

Idag er gået med at spise (jeg har bare spist ALT :4mewantfood: . AHH!) og været overvældet og glad for en superoplevelse og for al opbakning både i Herning og her på MOL. Ikke mindst følte jeg mig i helt sikre hænder af de tre superopvarmere, som endte med at hjælpe os alle tre på skift - Klaus, Carsten og Erik..I var fantastiske! :a-okhand: Christian og GULD-tøzen Norah (:4winkkiss: ..du er en engel!!).

Og nu er det godnat herfra :sleepy: !

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

hey,

du får lige endnu et tillykke :smile:

Det er sgu mildt imponerende at stille op i en sådan form første gang og gøre det så godt :4thumbup:

Især dine abs :blink: nasty er vist det rette ord :w00t:

Så stort tillykke med placeringen :bigsmile:

og ellers generelt tak for en god dag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hippo og Troels... Tak! :blush::blush::blush:

-fedt at få at vide :4thumbup:. Dehydreringstricket virkede ikke helt på mig (fik jo heller ikke drukket helt cola nok :blush: ), så det der med at tisse konstant og blive mere og mere "cut" oplevede jeg slet ikke, så jeg var faktisk lidt nervøs for at ende med at være for blød. Men reaktionerne på mine abs har jo været helt overvældende. Feeeed' :4jumpy::4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Mandag, 25/10-04.

Igår stod den på total afslapning - det var SÅ dejligt og tiltrængt at slappe af - både fysisk og mentalt! :4thumbup:

Motion idag...:

Ku' simpelthen ikke tage mig sammen til en PW inden morgenmad :blush: , så istedet løb jeg en tur efter mad. DEJLIGT at løbe igen! :w00t:

Jogging/løb

Distance: 6,3 km

Tid: 31 minutter

Efter løbeturen tog jeg ruten på cykel for at måle den...

:bike: Jeg var simpelthen for nysgerrig for at finde ud af hvor langt/hurtigt jeg ku' løbe efter så lang tids pause. :wink:

Cardio i OBBC

Liggende step (?! :blink:): 10 minutter (level 12)

Romaskine: 10 minutter (level 10)

Step: 10 minutter (level 14)

:headphonedance:

Dejligt at få svedt igennem (det lyder lækkert ikke?! :laugh::tongue: ). Opgav vægttræning, da der simpelthen gik for meget :blahblah::blahblah::blahblah: i den idag - det var hyggeligt. Og så fik jeg blomster af Nina og Christina i receptionen - helt igenem overvældende! (jeg var da lige ved at knibe en lille tåre der... :blush::bigsmile: ).

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Mandag, 25/10-04.

Igår stod den på total afslapning - det var SÅ dejligt og tiltrængt at slappe af - både fysisk og mentalt!  :4thumbup:

Motion idag...:

Ku' simpelthen ikke tage mig sammen til en PW inden morgenmad  :blush: , så istedet løb jeg en tur efter mad. DEJLIGT at løbe igen!  :w00t:

Jogging/løb

Distance: 6,3 km

Tid: 31 minutter

Efter løbeturen tog jeg ruten på cykel for at måle den...

:bike: Jeg var simpelthen for nysgerrig for at finde ud af hvor langt/hurtigt jeg ku' løbe efter så lang tids pause.  :wink:

Cardio i OBBC

Liggende step (?! :blink:): 10 minutter (level 12)

Romaskine: 10 minutter (level 10)

Step: 10 minutter (level 14)

:headphonedance:

Dejligt at få svedt igennem (det lyder lækkert ikke?! :laugh:  :tongue: ). Opgav vægttræning, da der simpeltehn gik for meget  :blahblah:  :blahblah:  :blahblah: i den idag - det var hyggeligt. Og så fik jeg blomster af Nina og Christina i receptionen - helt igenem overvældende! (jeg var da lige ved at knibe en lille tåre der... :blush:  :bigsmile: ).

<{POST_SNAPBACK}>

Hey STINE :bunny:

Her slet ikke fået givet dig et kæmpe TILLYKKE :firebounce:

Du har AL mulig grund til at være virkeligt stolt af dig selv :4thumbup:

Det er helt vildt så meget du har flyttet dig på 2 måneder... den Stine jeg lærte at kende får kort tid tilbage hun er godt nok blevet en hel ny person :tongue:

Glæder mig til at dele flere fede oplevelser med dig :w00t:

p.s. Jeg kunne heller ikke lade være at løbe igår på min tur :blush: det var nu skønt!!!

p.p.s. Jeg fik nu også helt våde øjne ude hos Nina da jeg fik blomsterne :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Hey STINE :bunny:

Her slet ikke fået givet dig et kæmpe TILLYKKE  :firebounce:

Du har AL mulig grund til at være virkeligt stolt af dig selv  :4thumbup: 

Tak! :blush: - og tak for hjælpen til at nå så langt! :w00t:
Det er helt vildt så meget du har flyttet dig på 2 måneder... den Stine jeg lærte at kende får kort tid tilbage hun er godt nok blevet en hel ny person  :tongue:
Det er så vildt...for sådan føler jeg faktisk også det er. :wootdance: (og der er lidt mere :cheer: :4thumbup: i hende den "nye").
Glæder mig til at dele flere fede oplevelser med dig  :w00t:
I lige måde!! :hehe:
ps & pps:
Busteeeeed! :laugh: :4thumbup:
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag, 26/10-04.

MorgenPW: 48 minutter (uden oppakning! :cooldance:).

Træning i OBBC - lidt godt blandet.

Squat

20 kg x10, 2 sæt

40 kg x6, 3 sæt

50 kg x4, 3 sæt

55 kg x3, 4 sæt

60 kg x2, 3 sæt

65 kg x1, 5 sæt

Rimelig usystematisk squat. Powerracket var det eneste der var ledigt og af en eller anden grund, synes jeg ikke det er så fedt af squatte i. :dry:

Chins

7 PR+6+5

Læg, stående

200 kg x8

225 kg x8, 5 sæt

Leg curls

70 kg x8

75 kg x6, 4 sæt

Træk til nakke

6 pl x8

7 plx8, 5 sæt

Lige mave

Mig x12

Mig+5kg x8, 5 sæt

Rows

7 pl x8, 5 sæt

Også idag gik der temmelig meget :blahblah::blahblah::blahblah: i den hist og her. Det er superhyggeligt (men ikke så effektivt kan jeg se, når jeg holder træningen op mod den tid jeg var i OBBC :blush::laugh: ).

Om aftenen var der dømt råhygge. Nina, Angel og jeg så Miss Fitness og derefter video med Nina i :bunny:-stepform. Wauw! :w00t: Ikke meget andet end at sige end :1356:.

Link to comment
Share on other sites

Onsdag, 27/10-04.

MorgenPW: 51 minutter. :cold::cold::cold:

Powerwalk/småløb: 19 minutter (sku' lige nå noget :laugh::tongue:).

SemiPW: ca 30 minutter. :walking:

Kort træning i OBBC.

Bænkpres

20 kg x10

30 kg x8, 3 sæt

35 kg x6, 3 sæt

37,5 kg x4, 2 sæt

40 kg x2

40,75 kg x1 (regn den ud, den der kan... :laugh: )

45 kg x1

47,5 kg x1, 2 sæt

50 kg x1 -ny PR! ..og tak til Loonie for exellent spot og coaching! :4thumbup:

Donkey raises (mens jeg ladede op til mit naaasty BP! :w00t:)

110 kgx8, 3 sæt

Lige mave

Mig x17

Mig x15, 2 sæt

Mig x10

Incline rows (bredt greb)

35 kg x8, 4 sæt

Skrå mave

110 x8, 3 sæt

Det var hvad jeg ku' når idag. Der blev dog også liiige lidt til til :blahblah: med MASS og Henrik. Hyggelig men al for kort træning.

Imorgen er det tid til at stramme gevaldigt op på kosten....der har været meget fri siden i lørdags. :blush::smile:

Link to comment
Share on other sites

50 kg x1 -ny PR!

<{POST_SNAPBACK}>

Fucking leee'!!! :devil:

Jeg skal da vist til at tage mig gevaldigt sammen for ikke at blive indhentet. :blink::blush:

Synes i øvrigt, din log indikerer, at du gerne vil det der, du ikke rigtig vidste, om du ville eller kunne få til at passe ind i dit program?! :bigsmile: Go for it! :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Fucking leee'!!!  :devil:

Jeg skal da vist til at tage mig gevaldigt sammen for ikke at blive indhentet.  :blink:  :blush:

Det bliver fedt (forhåbentligt) at skulle til at løfte tungt igen! :4thumbup: ..meeen, indhente dig, gør jeg vist ikke lige foreløbig. :wink::smile:
Synes i øvrigt, din log indikerer, at du gerne vil det der, du ikke rigtig vidste, om du ville eller kunne få til at passe ind i dit program?!  :bigsmile:  Go for it!  :cheer:
Gør den det?! :laugh::w00t::tongue::hehe: Hmmm, det passer bare heller ikke på nogen måde. Overhovedet! :dry:

(men ku' måske alligevel en lillebittesmule godt tænke mig det, hvis jeg ku' komme igang med diæt igen... :blush::sneaky2: )

Dagens eneste motion: 15-20 km's transportcykling. :bike:

Edited by Kuldskær
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share