Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Har ikke lavet en pind i dag. :thumb_down: (Udover samlet måske en halv times gang + taget trapperne op til 6. sal, hvor jeg bor, et par gange. :angelgrin:) Flad ovenpå gårsdagens træning + aaaalt for lidt søvn :yawn: + mindre heldig kost mens jeg har været her, :smashtard: havde drænet mig for energi. :wacko: Men satser på en god nats søvn, og så er jeg fit for fight igen i morgen. :devil:(Og så skulle vi i øvrigt gerne snart få det køleskab, så det bliver lidt lettere at få noget ordentlig mad... :chicken:)

Én ting lærte jeg dog i dag... fandt ud af, hvorfor jeg ikke har set nogen store fyre... Det viser sig, at football-spillerne, som må anses for at være blandt det mest muskuløse, træner i deres eget gym - det spiller ikke jo. :cry: :angry: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

Hej Hoosier

Godt at se, at du er kommet godt frem. Klart, at det tager lidt tid at omstille sig. Keep up the good work - overthere B)

Link to comment
Share on other sites

Og på vej hjem fra forelæsning forsøgte en eller anden fyr at værge mig til roholdet. :blink: Kunne da være, man skulle tage hen til introduktionsmødet bare for at se, hvad det drejer sig om. :unsure:

Kan jeg godt forstå med din fysik - stærke ben og synligt veludviklede rygmuskler - du LIGNER et rotalent, og måske er du det også :)

så slipper du os for at bøvle med udstyret B)

og så kan du få en stor beskidt leee ryg.... :w00t:

Hvem har bildt dig ind, at man ikke kan ro med en squat dragt og knæbind B)

Link to comment
Share on other sites

En ting lærte jeg dog i dag... fandt ud af, hvorfor jeg ikke har set nogen store fyre... Det viser sig, at football-spillerne, som må anses for at være blandt det mest muskuløse, træner i deres eget gym - det spiller ikke jo. :cry:  :angry:  :tongue:

:lol: Nej, det holder jo slet ikke.

Håber du får en rigtig fedt ophold Hoos

:byebye:

Link to comment
Share on other sites

Og på vej hjem fra forelæsning forsøgte en eller anden fyr at værge mig til roholdet. :blink: Kunne da være, man skulle tage hen til introduktionsmødet bare for at se, hvad det drejer sig om. :unsure:

Kan jeg godt forstå med din fysik - stærke ben og synligt veludviklede rygmuskler - du LIGNER et rotalent, og måske er du det også :)

så slipper du os for at bøvle med udstyret B)

og så kan du få en stor beskidt leee ryg.... :w00t:

Hvem har bildt dig ind, at man ikke kan ro med en squat dragt og knæbind B)

:lol: De ville nok glo lidt, hvis jeg dukkede op i det outfit - kunne være, det skulle afprøves. :tongue:

Sild og Snoopy>> Thx.

Træning den 25-8-04: :pumpin:

AnyPower, Round 2, Week 1, Day 2

Tung bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@95lbs + 2/2/2/1@105lbs (miss på 2. rep i 4. sæt med 105 lbs - skod-bænk :angry: - så gad jeg ikke det mere - men når jeg nu regner efter her bagefter, ser jeg jo, at jeg faktisk har kørt med lige godt 47.5 kg, så helt skidt var det jo ikke...)

Paused incline db press:

12@25lbs + 8/8/8/8@30lbs (jeg er helt sikkert ikke jordens mest velkoordinerede person :wacko:)

Machine-rowing:

8/8/8/8@90lbs (minder meget om Hammerstrength ro-maskinen i OBBC, bortset fra, at man på denne desværre kun kan køre med begge arme på én gang, men den sad nu meget godt alligevel :D)

Dips - ladder:

1-2-3-4-4-1-1-2-3-3-1-2-1 (ikke sååå meget ladder over det, og dips'ene er stadig kun halve, men de sad fint B))

Standing db hammercurls:

[email protected] + 3@15lbs + 10/7@20lbs + [email protected] (alle 15 lbs' håndvægtene var optaget <_<)

Cable face-pulls:

14/11/10@"6"

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/10@"4"

og:

Cable front raises:

12/10/10@"2"

Lat-pulldown - maskine:

12@90lbs + 8/10/8/8@115lbs (sad også meget godt :))

Løbebånd:

30 min gang med variende hastighed og hældning (de sidste 12.5 min ved speed 4 miles/h, hældning 10 %)

+ gang til/fra centret - ca. 30 min i alt (var nede efter mad på hjemvejen)

Bortset fra miss i bænken var det en ganske god træning. Jeg tror, bænkene ikke alene er lavere, end hvad jeg er vant til, men også smallere. Ligger i hvert fald elendigt på dem... <_<

Fulgtes med min room mate ned til centret i dag, og fik endda lokket hende til at køre lidt bænk med mig. :w00t: Det gik faktisk ret godt - hun kørte nogle rigtig lette sæt med hhv. 45 og 55 lbs, og hendes koordination var virkelig god for én, der ikke er vant til at bænke, synes jeg. :D

Fik også snakket lidt med en af de fyre, jeg før har snakket med dernede - ganske hyggeligt. :)

Som sagt en fin træning, men med det irriterende miss i bænken, kan det ikke blive til mere end 3x :banana:.

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 26-8-04 - cardio: :firebounce: :firebounce:

Løb: :bunny:

8:11 = ned til centret

Løbebånd: :treadmill:

20 min gang med variende hældning og hastighed - sluttede på 11 % incline, hastighed 4.2 miles/h

Kondicykel: :bike:

15 min - 10 min på niveau 12 med 5-6 indlagte intervalspurter à 20 sek, 5 min nedkøling

Gang: :walking:

ca. 16 min = hjem + trapperne op til 6. sal :angelgrin:

Har været træt hele dagen pga. elendig nattesøvn. :angry: Men det hjalp, som altid, med lidt træning. :)

:banana: :banana: :banana:

Glæder mig til om et par uger, hvor man vel kan forvente, at en del folk begynder at falde fra mht. træningen, så der bliver lidt mere plads i centret. :rolleyes:

Besluttede i øvrigt ikke at tage hen til ro-mødet, da jeg ved et kig på deres webside fandt ud af, at de træner 5 gange à 2 timer pr. uge - så meget tid/energi er jeg ikke villig til at ofre på det.

Link to comment
Share on other sites

Træning den 27-8-04: :yawn:

AnyPower, Round 2, Week 1, Day 3

Tung dødløft:

5/8@135lbs (første sæt med dobbelt overhåndsgreb på en overdrevet glat stang :wacko:) + 5@155lbs + 3@185lbs + 2@205lbs (ville have taget tre reps, men grrr... den glatte stang <_<) + 1@225lbs + 3/3/3@185lbs

Squat:

10@45lbs + 6@65lbs + 8sæt@3reps@95lbs (ikke at det var specielt tungt eller noget, men teknikken var bestemt ikke noget at råbe hurra for i dag :chicken:)

Goodmornings:

10@45lbs + 10@65lbs + 8/8/8/8@95lbs (ville egentlig have kørt rumænsk- eller stivbenet dødløft, men jeg havde glemt mine stropper, så det blev til en omgang goodmornings i stedet - teknikken var godt nok noget rusten :wacko:)

Calf raise:

15@85lbs + 12@100lbs + 10/8/8/8@115lbs (niiiice :w00t:)

Hyperextensions - skrå bænk:

20@bw + 8/8/8/8@35lbs

Db shrugs:

20@30lbs + 15@40lbs

Crunch-maskine:

12@45lbs + 8@70lbs + 8/8/8@75lbs (PR :tongue:)

Løbebånd: :bunny:

30 min gang med øgning i hastighed og hældning - sluttede på 10.4 % incline, hastighed 4.5 miles/h :dead:

+ gang til/fra centret - ca. 15 min hver vej :walking:

Sløv træning, men fik da løftet det, jeg skulle, så :banana: :banana: :banana: for det.

Fredag aften er i øvrigt et ret godt tidspunkt at træne på. :D

Link to comment
Share on other sites

Træning den 28-8-04: :pumpin:

AnyPower, Round 2, Week 1, Day 4

DE bænkpres:

15@45lbs + 5@65lbs + 5@75lbs + 12-14sæt@3reps@85lbs (lå bedre på bænken i dag end de andre gange, og på nogle af sættene fik jeg ovenikøbet klemt godt om stangen og spændt op i kroppen :w00t: - har dog stadig problemer med fodstillingen pga. den lave bænk :angry:)

Incline db flyes:

[email protected] + 10@15lbs + 8/8/8@20lbs

Lat-pull-maskine:

10@90lbs + 6/5/5/5@100lbs (PR)

Dips - ladder:

1-2-3-4-1-2-3-1-2-1-1-2-3-1-2-1@bw (bedre end de andre gange, og på enkelte reps tror jeg faktisk også, jeg kom langt nok ned, så jeg skal nok lære det :tongue:)

Standing db hammercurls:

[email protected] + 3@15lbs + 8/7@20lbs + 12@15lbs

Cable face-pulls:

12/12/10@"6"

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@"4"

og:

Cable front raises:

12/12/12@"2"

Lat-pulldown - maskine:

12@90lbs + 8/8/8@110lbs

Crosstrainer:

5 min - niveau 12 (underlig model :wacko:)

Løbebånd:

15 min - de sidste 10 min ved speed 4 miles/h, incline 10 %

Kondicykel:

13 min - 10 min niveau 12 med 20 sek intervalspurt pr. min + 3 min cool-down

+ gang til/fra centret - knap 15 min hver vej :walking:

God træning, men desværre havde jeg kvalme og hovedpine det meste af tiden. :( Morale: ingen peanutbutter-banana-sandwiches umiddelbart før træning, og nok søvn om natten fremover (yeah right!). Så ikke mere end :banana: :banana: :banana: - men dog af de store.

Var i centret sammen med min ven Chris, så der blev også kørt lidt kæbe, selvom vi ikke decideret trænede sammen - fik bl.a. indviet ham i bænkprestrøjernes vidunderlige verden. :tongue:

Så en fyr, som squattede ca. 450 lbs for reps kun med bælte :thumbwink: - godt nok kun til lige over parallel - men synes nu stadig, det er meget godt for en, der træner i et center, hvor halve- og kvarte squats mere er reglen end undtagelsen. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 28-8-04: :pumpin:

AnyPower, Round 2, Week 1, Day 4

DE bænkpres:

15@45lbs + 5@65lbs + 5@75lbs + 12-14sæt@3reps@85lbs (lå bedre på bænken i dag end de andre gange, og på nogle af sættene fik jeg ovenikøbet klemt godt om stangen og spændt op i kroppen :w00t: - har dog stadig problemer med fodstillingen pga. den lave bænk :angry:)

Incline db flyes:

[email protected] + 10@15lbs + 8/8/8@20lbs

Lat-pull-maskine:

10@90lbs + 6/5/5/5@100lbs (PR)

Dips - ladder:

1-2-3-4-1-2-3-1-2-1-1-2-3-1-2-1@bw (bedre end de andre gange, og på enkelte reps tror jeg faktisk også, jeg kom langt nok ned, så jeg skal nok lære det :tongue:)

Standing db hammercurls:

[email protected] + 3@15lbs + 8/7@20lbs + 12@15lbs

Cable face-pulls:

12/12/10@"6"

supersetted med:

Cable upright row:

12/12/12@"4"

og:

Cable front raises:

12/12/12@"2"

Lat-pulldown - maskine:

12@90lbs + 8/8/8@110lbs

Crosstrainer:

5 min - niveau 12 (underlig model :wacko:)

Løbebånd:

15 min - de sidste 10 min ved speed 4 miles/h, incline 10 %

Kondicykel:

13 min - 10 min niveau 12 med 20 sek intervalspurt pr. min + 3 min cool-down

+ gang til/fra centret - knap 15 min hver vej :walking:

God træning, men desværre havde jeg kvalme og hovedpine det meste af tiden. :( Morale: ingen peanutbutter-banana-sandwiches umiddelbart før træning, og nok søvn om natten fremover (yeah right!). Så ikke mere end :banana: :banana: :banana: - men dog af de store.

Var i centret sammen med min ven Chris, så der blev også kørt lidt kæbe, selvom vi ikke decideret trænede sammen - fik bl.a. indviet ham i bænkprestrøjernes vidunderlige verden. :tongue:

Så en fyr, som squattede ca. 450 lbs for reps kun med bælte :thumbwink: - godt nok kun til lige over parallel - men synes nu stadig, det er meget godt for en, der træner i et center, hvor halve- og kvarte squats mere er reglen end undtagelsen. :chicken:

And she keeps on going and going and going and....... hehe.. Ser sgu godt ud..

*Flemming*

Link to comment
Share on other sites

Morale: ingen peanutbutter-banana-sandwiches umiddelbart før træning, og nok søvn om natten fremover (yeah right!).
Såså!!!...vi er faktisk nogen som er på diæt og som ikke tåler at høre om disse ting! :drool: :drool: :drool: :lol: ;)

Hvis det er nogen trøst, så smed jeg glasset med resten af peanutbutteren ud senere på aftenen... :sneaky:

Her til eftermiddag har jeg været til en YFU-picnic (var på high school her i Indiana med YFU tilbage i 98-99), hvor jeg bl.a. fik snakket lidt med nogle folk, jeg ikke har set i fem år - super hyggeligt! :w00t: :D (For ikke at genere folk, der er på diæt, vil jeg undlade at nævne alle de fantastiske desserter, jeg fik smagt på. :angelgrin:)

Silenced>> :bunny: :bunny: :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 30-8-04: :firebounce:

AnyPower, Round 2, Week 2, Day 1

Tung squat:

10@45lbs + 8@65lbs + 3@95lbs + 3@105lbs + 1@115lbs + 1/1@125lbs + 2/1@115lbs

DE dødløft:

8@135lbs + 5@145lbs + 12singler@155lbs

Squat - maskine:

8@90lbs + 8/8@115lbs + 8/10@125lbs

supersetted med:

Standing calf raise:

8@90lbs + 8/8@115lbs + 7/6@125lbs

Hyperextensions - skrå bænk:

20@bw + 9/9/9/9@35lbs (rep PR)

Crunch-maskine:

12@45lbs + 10@70lbs + 8/8/8(/8?)@80lbs (PR :rolleyes:)

Løbebånd:

30 min - det meste af tiden ved incline 10 % og hastighed 4.0-4.2 miles/h; var dog oppe på incl. 10 %, speed 4.5 miles/h i ca. 1.5 min :dead:

+ gang til/fra centret - knap 15 min hver vej :walking:

Centret var propfyldt. :wacko: Men heldigvis var der et squatrack ledigt, da jeg kom, og mavemaskine samt løbebånd blev ledigt, netop som jeg skulle til at bruge det. :D

Havde godt nok haft det lidt underligt hele dagen. :wacko: Som om, der ikke rigtig var nogen kontakt mellem hoved og krop. :unsure: Efter squatten begyndte det så småt at gå over, og nu her bagefter har jeg det fint. :bigsmile:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:bounce: :bounce: Cardio den 31-8-04: :bounce: :bounce:

Jogging/løb: :bunny:

8:11 = ned til centret

Kondicykel: :bike:

35 min = 30 min random-prg. level 12 + 5 min cool-down

Gang: :walking:

ca. 14 min = hjem fra centret

Tjaaa... det var da meget rart at få trænet... :) Men det er nu sjovere at lege med jern... :angelgrin:

:banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 1-9-04: :firebounce: :firebounce:

AnyPower, Round 2, Week 2, Day 2

Tung bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 3@95lbs + 6singles@105lbs (5 af singlerne var med pause, ingen af dem var decideret tunge, men dog langsomme fra bunden - as usual <_< - 5. rep, hvor jeg fik spændt bedst op, var også det pæneste løft :rolleyes:)

Paused incline db press:

12@25lbs + 8/8/8/8@30lbs

Machine-lat-rows:

10@90lbs + 7/6/5/5/5@100lbs (rep PR) + 7@90lbs (den sidder såååå godt :D)

Dips - ladder:

1-2-3-1-2-3-1-2-3-1-2-3-1-2-1@bw (tvivler på, jeg kommer ned til noget, der bare ligner parallel (selvom jeg forsøger :chicken:), men synes nu stadig at det føles godt i triceps)

Standing db hammercurls:

[email protected] + 3@15lbs + 8/7@20lbs + 15@15lbs (rep PR?)

Cable face-pulls:

12/12/11@"6"

supersetted med:

Cable upright row:

15@"4" (rep PR) + 10/10@"5" (PR)

og:

Cable front raises:

15@"2" (rep PR) + 8@"3" (PR - men for lidt for tung :chicken:) + 15@"2"

Incline seated db curls:

9/9@15lbs :4flex:

Løbebånd:

32 min - 30 min op til incline 13 %, speed 4.0 miles/h :dead: + 2 min cool-down

+ gang til/fra centret - ca. 15 min hver vej :walking:

Kanon god træning i dag! :w00t: Trænede i tidsrummet 11-13, hvilket klart var bedre end eftermiddag/aften - færre mennesker, større fyre og flere tøser i frivægtsafdelingen - så bliver det vel næppe bedre?! :D Vil indtil slutningen af september forsøge at få trænet på dette tidspunkt. Derefter vil jeg pga. en skemaændring ikke længere kunne træne så tidligt, men så er der måske også gået tilpas længe til, at en del folk har droppet træningen igen, så det er til at komme til dernede selv om aftenen. :4whistling:

Bænken var ret god i dag - har vænnet mig lidt mere til de dårlige bænke. Et bedre spænd i kroppen ville dog ikke skade, og til det formål har jeg netop bestilt et miniband, som jeg kan have om håndledene, når jeg kører min eksplosive bænk - det skulle gerne vænne mig til at klemme ordentligt om stangen. :D

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: :bunny:Cardio den 2-9-04: :bunny: :bunny: :bunny:

Kondicykel: :bike:

35 min = 30 min randomprogram level 12 + 5 min cool-down

Løbebånd: :treadmill:

15 min ved variende hældning og hastighed, sluttede på incl. 8 %, speed 4.3 miles/h (føles som om, det går meget i læggene at gå med stor hældning - hvis de så også bare vokser af det... :unsure:)

Crosstrainer-look-alike: :walking:

10 min

+ gang til/fra centret - 14 min derned, 25 min hjemad, da jeg lige var nede efter lidt mad :4mewantfood:

Efter lab i eftermiddags, kollapsede jeg på sengen, og da jeg vågnede igen, havde bestemt mere lyst til bare at sove videre end til at tage ned at træne. :dozingoff: Det var heller ikke jordens mest energiske træning, men 3x :banana:, fordi jeg fik gennemført den time, jeg havde planlagt. B)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Træning den 3-9-04: :pumpin:

AnyPower, Round 2, Week 2, Day 3

Dødløft:

5/5@135lbs + 15singles@145lbs + 5/5/5/5/5@135lbs (skulle have været tung dl i dag, men kunne mærke, at det ikke ville bringe noget godt med sig overhovedet at forsøge :wacko::chicken: - så det blev bare til en let omgang DE + teknik i stedet)

DE squat:

10@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 5@85lbs + 2@95lbs + 8sæt@2reps@100lbs (overraskende god i dag! :D)

Hammerstrength leg curls:

(2x)12@10lbs + (2x)8@25lbs + (2x)8/8/8@30lbs

Crunch-maskine:

12/12@70lbs + 8/8/8@80lbs (synes ikke, den sad super godt i dag, men var nok heller ikke sååå koncentreret :sneaky:)

Calf raise:

12@90lbs + 10@110lbs + 8/8/8/8@120lbs (PR)

Hyperextension - skrå bænk:

25@bw + 10/10/10/10@35lbs (rep PR)

Db shrugs:

20@30lbs + 15@35lbs

Kondicykel:

20 min = 15 min niveau 10 + 5 min niveau 12 (gad ikke rigtig i dag, så jeg trillede bare lidt, og det var faktisk meget rart :D)

+ gang til/fra træning - ca. 14 min hver vej :walking:

At jeg ikke fik kørt den tunge dl trækker selvfølgelig ned, men ellers en rigtig lækker træning (og en passende mængde mennesker i centret), så :banana: :banana: :banana: for den. :D

Og nu har jeg en tre-dages weekend. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Er det Anyone der har lokket dig ud på det skråplan, så du træner DL før SQ? :blink:

På TUNG Dødløft dag, træner vi TUNG Dødløft før DE Squatten og vice versa sføli. B)

At Kathrine så ikke løftede tung idag er underordnet, det var dødløften der var i fokus.

Link to comment
Share on other sites

Er det Anyone der har lokket dig ud på det skråplan, så du træner DL før SQ? :blink:

På TUNG Dødløft dag, træner vi TUNG Dødløft før DE Squatten og vice versa sføli. B)

At Kathrine så ikke løftede tung idag er underordnet, det var dødløften der var i fokus.

Ja, det er anyone, der har sat mig til dét. B) Men sådan ville jeg nu nok have valgt at gøre det under alle omstændigheder. ;)

Lige netop i dag kørte jeg så ikke tungt i dødløften, da jeg slet ikke havde "feel" for det. :unsure: Og da jeg nu først var gået igang med at dødløfte, syntes jeg ikke, det var essentielt at bytte om på rækkefølgen, selvom der ikke blev kørt tungt alligevel. :)

(Det var i øvrigt meget underligt - første rep føltes halvtung i alle sæt, men når jeg først var begyndt at reppe, føltes det som om, jeg "sagtens" kunne have taget +20 reps. :blink: Derfor blev der også hele vejen igennem kørt med meget korte pauser.)

Link to comment
Share on other sites

:dance: Træning den 4-8-04: :dance:

AnyPower, Round 2, Week 2, Day 4

DE bænkpres:

15@45lbs + 8@65lbs + 5@75lbs + 12-14sæt@3reps@85lbs (havde mit nye minband om håndledene på 3-4 af sættene, men jeg skal vist lige have det "udvidet" en smule, før det er særligt anvendeligt i denne øvelse - lige nu er det så stramt, at jeg kun kan køre close grip bp med det :chicken: - ellers udmærket fart og spænd i kroppen på mange af sættene - er jeg mon virkelig ved at lære det?? :bigsmile:)

Hyperextensions - skrå bænk:

20@bw (lænden trængte til at blive løsnet lidt op ovenpå alle de mange gange laven opspænd :))

Incline db flyes:

12@15lbs + 10/10/10@20lbs + 12@15lbs (godt squeeeeeeze i dag! :tongue:)

Machine-lat-rows:

8/6/6/6/6@90lbs (ikke specielt meget power i lat'en i dag, så jeg gik lidt ned i reps, men nuppede i stedet et ekstra sæt)

Dips - ladder:

1-2-3-4-1-2-3-1-2-3-1-2-3-1-2-1@bw (eller noget i den stil... :unsure: - selvom jeg synes, øvelsen sidder godt i triceps, har jeg på fornemmelsen, at jeg egentlig ikke kommer særligt dybt - men føler virkelig ikke, jeg kan komme længere ned uden at knække sammen i skuldrene :chicken: - lærer det forhåbentlig på et tidspunkt?!? :blink:)

Standing db hammercurls:

[email protected] + 3@15lbs + 8/8/6@20lbs + 11@15lbs :4flex:

Cable face-pulls:

12/12/12@"6"

supersetted med:

Cable upright rows:

12/12/12@"5" (rep PR)

og:

Cable front raises:

15/15/15@"2" :dead:

Kondicykel:

35 min = 30 min randomprg. level 12 + 5 min cool-down :bike:

+ gang til/fra træning, ca. 14 + 25 min (nede efter mad på hjemvejen)

Af en eller anden grund synes jeg, at dagens træning fortjener 4x :banana:. Når jeg ser på, hvad jeg har løftet, er det ikke noget ud over det sædvanlige, men det var bare så rart at træne i dag (okay, det er det altid - men ekstra godt i dag af en eller anden grund :unsure:). Og bænken føltes rigtig god, hvilket klart trækker op. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Her til aften blev det til en rask gåtur... :walking:

Tid: 30:46 :bunny:

Lækkert med lidt luft, selvom humiditeten hér er alt for høj. :dead:

--------------

Søndag skal jeg mødes med min (tidligere) værtssøster og værtsmor, som jeg ikke har set i fem år. Glæder mig, men er godt nok også lidt nervøs... :unsure:

Hvad ellers? Tjaaa... nu har jeg været i USA i lige knap tre uger. Kan såmen godt lide at være her. :) Har mødt en masse søde mennesker. Træningen kører fint (men savner nu TSK :cries: og OBBC :angelgrin:). Skolen er anderledes, men det er da meget skægt at opleve en anden måde at gøre tingene på, og jeg har nogle spændende fag, synes jeg. :bigsmile:

Men alligevel glæder jeg mig altså meget til at komme hjem igen. :chicken:

Link to comment
Share on other sites

Søndag skal jeg mødes med min (tidligere) værtssøster og værtsmor, som jeg ikke har set i fem år. Glæder mig, men er godt nok også lidt nervøs...

Uha :w00t: ... Rigtig god fornøjelse... Sikker på det nok skal blive sjovt :bigsmile: ....

Stadig godt at høre at du har det godt og skolen er spændende :) ... og at det kører med træningen :bigsmile: .... Og selvfølgelig glæder man sig til at komme hjem.... Sådan er det vel altid, også selvom det man oplever er spændende.... Hjemme er jo trods alt bedst :elephant:

:wave: Cat

Link to comment
Share on other sites

Hjemme er jo trods alt bedst :elephant:

Jep. ;)

Har haft en hyggelig dag, og fået set en del mennesker, jeg ikke havde set i fem år. :bigsmile:

Det gik det meste af dagen så med. B)

Men her til aften blev der tid til en lille rask gåtur/powerwalk: :bunny: :bunny: :bunny:

Tid: 40:11 :walking:

Dejligt! :D (Når det nu ikke kan være anderledes. :angelgrin:)

Link to comment
Share on other sites

Træning den 6-9-04: :firebounce:

AnyPower, Round 2, Week 3, Day 1

Tung squat:

10@45lbs + 6/6@65lbs + 3@95lbs + 3@105lbs + 1@115lbs + 1@125lbs + 1/1@135lbs ((= 61.2 kg) PR :chicken:) + 3@115lbs :dead:

DE dødløft:

8@135lbs + 5@145lbs + 14singles@155lbs (meget bedre føling med øvelsen end i fredags :D)

Squat - maskine:

12@90lbs + 8@115lbs + 8/8/8@125lbs

supersetted med:

Standing calf raise:

12@90lbs + 8@115lbs + 8/8/8@125lbs (rep PR)

Crunch-maskine:

12@45lbs + 12@70lbs + 8/8/8/8@80lbs

Hyperextension - skrå bænk:

20@bw + 9/9/9/9@35lbs (lidt hård i dag, men godt pump i lænden B))

Kondicykel: :bike:

15 min - niveau 10 - stille og roligt

Crosstrainer: :bunny:

20 min = 10 min niveau 10, 5 min niveau 11, 2.5 min niveau 12, 2.5 min niveau 14 + 5 min cool-down niveau 8

+ gang til/fra centret :walking: - ca. 15 + 25 min (var igen nede efter mad)

I dag er Labor Day, så vi har haft fri hele dagen. :D Det resulterede i, at det meste af dagen blev tilbragt i sengen uden den helt store aktivitet foruden lidt chat + surfing på nettet. :rolleyes: Så da jeg sidst på eftermiddagen/først på aftenen endelig skulle ned at træne, var min krop stadig så meget i sove-mode, at jeg dårligt kunne slæbe mig selv ned til centret. :blink: Så det var noget overraskende, så god power, der var i benene i dag. :w00t: Men måske meget heldigt, at hjernen stadig arbejdede lidt i slow-motion, så det først gik op for mig, at jeg havde sat PR i squat (jaja, min squat er stadig ynkelig, ved det god, men nu begynder det da langt om længe at gå fremad...), efter jeg var færdig med at løfte. :4whistling:

Dødløften var ligeledes rigtig god i dag. Det føltes bare meget bedre end i fredags. :D

Resten af træningen var også god, bortset fra cardioen, der var en smule kedelig - men lækkert nok, da det var overstået. ;)

Dagens træning skal selvfølgelig have topkarakter, 5x :banana:.

Blev pga. nogle pics i dag spurgt, om jeg ikke havde tabt mig. :4winkkiss: Tror det nu ikke... men det betyder da, at jeg i hvert fald ikke kan have taget særligt meget (fedt) på, da jeg samtidig er blevet blegere pga. ingen solarie i 3-4 uger.

Synes ellers, jeg har spist godt, mens jeg har været her. Men jeg har selvfølgelig både styrketrænet og dyrket cardio, så måske, der er røget lidt muskel på uden særligt meget fedt?! Ville ikke være så dårligt, hvis det var tilfældet... ;) Og mine lægge ser i hvert fald bedre ud, end de nogensinde har gjort før! De måler nu 38 cm (flexed), og når jeg står på tæer, kan man godt ane musklerne - før så de bare fede ud. Lårene målte jeg den anden aften til 59.5 cm (også flexed), så der er ikke langt op til de 60 cm! :w00t: Og også her kan man se en smule muskelopdeling - feee'.

Selv mine puny biceps er vokset! :4flex: Godt nok måler overarmene stadig kun 29 cm - men det gør de tilgengæld nu både, hvor biceps er størst, og hvor triceps er størst - tidligere var det kun, hvor triceps er størst.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share