vestjyden

Medlemmer
  • Content count

    479
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    23

vestjyden last won the day on August 16

vestjyden had the most liked content!

About vestjyden

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 11/08/64

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  1. Vestjysk dagligdag

    23-09-2021 Løb 7,1km 47m24s 24-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 3 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 2 x 10 x 70kg. Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 50kg. Baglår (pure strengt maskine): 3 x (10+10) x 20 kg. Læg 1 ben, stående: 3 x (15+15) x Bw. 25-09-2021 Trail løb 13,5 km 1h50m21s Skulle lige prøv nogle stier, jeg troede jeg kendte! Det blev en dejligt tur, men en del "navigation". Vil overveje og tage noget gps udstyr med.
  2. Motion i balance™

    Spændene med fokus på løbestil, held med det. Løbeøkonomien ved forfodsløb skulle være rigtig god, efter hvad jeg høre. Kunne være sjovt at høre om dine km tider falder ved samme belastning. Ang sygdom: Jep, det er blevet hverdag igen, håber ikke det sætter sig på dig.
  3. Vestjysk dagligdag

    21-09-2021 Løb 6,5km 44m24s Stille og rolig eftermiddags tur.
  4. Langt pokker i MOL

    10 tur på en trappe. Du beder om ømme lår. godt gået.
  5. Vestjysk dagligdag

    15-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 2 x 15 x Bw. Dødløft: 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 1 x 5 x 85kg. 1 x 5 x 90kg. Arnold pres Db.: 3 x 10 x 11kg. Læg 1 ben, stående: 3 x (10+10) x Bw. Pull down i kabeltræk, bredt greb: 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. 14-09-2021 Løb 6,8km 46m53s 20-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 1 x 15 x 40 2 x 15 x 50 Squat: 1 x 5 x 40kg. 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 75kg. 1 x 5 x 80kg. 1 x 5 x 60kg. Nogen gange undre jeg mig. Der stod en gut og squattede ved siden af mig, han brugte håndleds bind og kridt til hænderne. Lidt underligt så det ud. Row 1 h Db.: 1 x (10+10) x 22kg 2 x (10+10) x 24kg. Bænkpres db: 1 x 10 x 16kg. 1 x 10 x 18kg. 1 x 10 x 20kg. Så lykkes det mig, at smække de 2 db. sammen om ringefingeren. Flot.Ikke flere vægte i dag. Der er ikke sket noget med fingeren, den gør bare avv. Baglår (pure strengt maskine): 3 x (10+10) x 20 kg. Læg 1 ben, stående: 3 x (15+15) x Bw.
  6. Vestjysk dagligdag

    09-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 1 x 15 x 40 2 x 15 x 50 Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 3 x 5 x 70kg. 1 x 10 x 60kg. Div. skulderøvelser som opvarmning til bænkpres Bænkpres: 1 x 10 x 40kg. 2 x 10 x 45kg.. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Baglår (pure strength maskine): 3 x (10+10) x 20kg. 10-09-2021 Løb 4,3km 32m26s Var helt ugidelig, men fik løbet en tur og løsnet kroppen op. 11-09-2021 Løb 6,4km 42m05s 12-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 1 x 15 x 40 2 x 15 x 50 Squat: 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Bænkpres: 1 x 5 x 40kg. 1 x 10 x 45kg. 3 x 5 x 50kg. Row 1 h (pure strength maskine): 1 x (10+10) x 20kg 3 x (10+10) x 40kg. Hip thrusters med ben på 65cm bold, i topposition bøjes underben. 3 x 10 x bw. Håber beskrivelsen giver mening. Ved ikke hvad øvelsen kaldes, men det er en glimmerende stabilitets og baglårs øvelse. 14-09-2021 Løb 8,1km 51m51s
  7. Motion i balance™

    Rommen jeg smagte tror jeg faktisk hed havfruen, så du har nok ret. He he. du har lige givet mig et godt argument for at købe en flaske rom.
  8. Vestjysk dagligdag

    08-09-2021 Trailløb 10,8km 1h30m52s Jeg bliver stiv af at side i en bil. Løbet blev først afslappet efter 5 km. At der så var en del kravle/klatre hjalp nok også på mobiliteten. Dejlig tur.
  9. Motion i balance™

    Fanø skibsrom er vel nærmest slik Jeg mindes den som en sød blød rom. (ok det er noget tid siden, så det er bare efter hukommelsen.) Forsinket tillykke herfra.
  10. Vestjysk dagligdag

    Har været lidt offline af flere grunde, men følgende er nogenlunde hvad jeg har lavet af træning. 19-08-2021 Løb 8,3km 53m29s 21-08-2021 Trailløb 10,8km 1h26m43s Havde helt glemt at det bliver mørkt om aften, de sidste 4 km var lidt spændene, da jeg reelt ikke vidste om jeg var på vej ud over en skrænt. 23-08-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 3 x 15 x 45 Squat: 1 x 10 x 50kg. 1 x 10 x 60kg. 1 x 10 x 70kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. 25-08-2021 Løb 6,1km 39m53s Så bestemte min mave sig til, at jeg ikke skulde træne et par dage! 30-08-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Liggende benløft: 3 x 15 x Bw. Squat: 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. Læg 1 ben, stående: 3 x (15+15) x Bw. Curl maskine: 3 x 10 x ? Triseps ext. maskine: 3 x 10 x ? 31-08-2021 Løb 8,2km 54m00s 02-09-2021 Løb 8,7km 56m08s 03-09-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 1 x 15 x 40 3 x 15 x 50 Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 2 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 60kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 50kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Læg 1 ben, stående: 1 x (15+15) x Bw. Skulle egentlig have flere sæt, men glemte det helt. Baglår maskine 3 x 10 x 55 Curl maskine: 3 x 10 x ? Triseps ext. maskine: 3 x 10 x ? 04-09-2021 Løb 6,3km 42m13s Glemte helt 04-09-2021 træning, noget med dødløft.
  11. Langt pokker i MOL

    "I’am back! Omend vingeskudt," Godt at læse. Så er det bare at følge genoptræningsplanen. Hep herfra.
  12. Vestjysk dagligdag

    16-08-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 3 x 15 x ?? Brugte en anden maskine end normalt og kan ikke huske vægten. Dødløft: 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 70kg. 1 x 5 x 80kg. 2 x 5 x 90kg. De 90 kg. var forbløffende nemme, selv om jeg ikke har dødløftet længe. Underligt. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 45kg. 1 x 10 x 55kg. 2 x 10 x 60kg. Row i kabeltræk, bred fatning: 1 x 10 x 45kg. 2 x 10 x 55kg. 17-08-2021 Løb 6,8km 42m08s Dejlig tur, lidt hurtigere end normalt. 18-08-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 1 x 15 x 40 2 x 15 x 50 Squat: 1 x 5 x 50kg. 1 x 5 x 60kg. 1 x 5 x 55kg. 2 x 5 x 70kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg 3 x 10 x 80kg. Bryst pres maskine: 1 x 10 x 40kg. 1 x 10 x 55kg. 2 x 10 x 60kg. Læg 1 ben, stående: 3 x (15+15) x Bw. Curl maskine: 3 x 10 x ? Triseps ext. maskine: 3 x 10 x ? Fik forvildet mig ind i cirkeltrænings rummet. Det skulle gå lidt stærkt og kan ikke huske vægten på nogle underlige maskiner.
  13. Langt pokker i MOL

    Som tidligere skrevet, god vind med operationen. Det skal nok gå godt.
  14. Vestjysk dagligdag

    09-08-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 3 x 15 x 45 Squat: 1 x 5 x 50kg. 2 x 10 x 60kg. Bryst pres (pure strength maskine): 3 x 10 x 40kg. Row (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 3 x 10 x 80kg. 10-08-2021 Løb 9,6km 1h00m46s 12-08-2021 Løb 8,4km 52m53s 14-08-2021 Styrke Opvarming: Crosstrainer 10 min. Hyber ext. 2 x 15 x Bw. Sidebøjninger i Hyber ext. bænk.: 2 x (15+15) x Bw. Mave i maskine: 1 x 15 x 30 3 x 15 x 45 Squat: 1 x 10 x 50kg. 3 x 10 x 60kg. Good morning: 2 x 10 x 50kg. Lang tid siden sidst, så bare lidt let for at mærke den. Bryst pres (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 5 x 5 x 50kg. Forsøgte at presse igennem. derfor kun 5 gentagelser Pull down (pure strength maskine): 1 x 10 x 40kg. 1 x 5 x 80kg. 2 x 5 x 90kg. 2 x 5 x 100kg. Læg 1 ben, stående: 1 x (15+15) x Bw. supersættet med pull down, men glemte helt at tage mere end et sæt. Curl db. 2 x (10+10) x 10kg Triseps ext. db: 2 x (10+10) x 9kg. 15-08-2021 Løb 6,6km 46m10s Virklig virklig doven morgen søndags tur, mange afbrydelser, men en god morgentur.
  15. Langt pokker i MOL

    Av. Det lyder ualmindeligt ubehageligt, og som kahlua-kalv skriver, må du få en diagnose og blive fikset. Uden at vide en pind om det, men kan du få din praktiserende læge til at skubbe på.