JohnComeOn

Medlemmer
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Stenalderkost med rugbrød

    Hej Rassep Jeg kom forbi dit indlæg, fordi jeg selv er i gang med at afprøve stenalderkosten. Det tiltaler mig nemlig at man kan spise masser af kød, fisk og frugt - uden at skulle sulte! Men som man kan læse her er det ikke "tilladt" at spise almindeligt brød, fordi det indeholder diverse kornsorter, så jeg har faktisk fundet en rigtig god opskrift på et paleo-venligt rugbrød: Jeg kan ikke lige finde ud af at indsætte en Youtube video, men den kan ses her: https://www.youtube.com/watch?v=s5GDCyfMls4 Tænkte den kun være nyttig for alle på stenaldermission, for hvem kan leve uden rugbrød! :-)
  2. Hård kostplan

    MJ jeg synes afgjort du skal tage fat i "kostvejlederen" for at spørge nærmere ind til kostplanen. Hvis ikke for pigens skyld, så for de mange andre, der måtte følge tilsvarende (forkerte) plan. 1000 kalorier mens man træner, er så langt nede, at vi nærmer os et sundhedsskadeligt niveau. I hvert fald hvis det sker over en længerevarende periode. Det ville jeg ikke selv "lade stå til" som du skriver.
  3. Fodbold

    Hej Andreas, Ja jeg vil give Bak ret - det er bedst at snakke med en fysisk træner i FCM. Alene, så de ved præcis hvilke øvelser og træningsmængde du laver til dagligt. Det er kun en fordel at de ved, hvis du træner ekstra. I din alder har man meget energi, men du skal være forsigtig med styrketræningen. For mit umiddelbare svar ville være, at du skal lave styrkebenøvelser. En god start kunne være sprintøvelser uden den store vægt, så din krop vender dig til det. Ét konkret råd får du her: Tag en 8-10 sprints på 40-60 meter, en 3 gange om ugen. Alene det at sprinte og udvikle din løbeteknik, kan gøre dig hurtigere. Held og lykke herfra!