jenz

Medlemmer
  • Content count

    667
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by jenz

  1. bare lidt træning

    5. aug styrketræning Bænk 6x70 6x80 6x85 4x90 Chin ups 8x8 Ellers noget mave og triceps Romaskine 500 m 1 min 41 sek. Cykelmaskine 10 min interval - 6 km 7. aug Chinups (i et træ i haven) 6 2x5 3x4 4x3 4x8 Armbøjninger 3x20 Løb 5 km 20 min 53 sek Jo jo var da en rimelig god tid i betragtning af at jeg ikke har løbet rigtigt i noget tid. Mærkede ikke noget til knæet, men næste gang jeg skal ud at løbe bliver det langsommere for at være sød ved det.
  2. bare lidt træning

    3 aug. styrketræning bænk 8x70 2x8x80 Skrå db 3x8x25 Skulder db 3x8x20 Træk til bryst 4x5x60 Chin ups 3x8 Ellers lidt triceps og ben. Løb 2,4km 10 min 58 sek Så begyndte knæet stille og roligt at gøre lidt ondt så stoppede og gik hjem. Øv øv men efter næsten 12 timer på arbejde, så havde jeg ikke forventet at det kunne holde til det helt store.
  3. bare lidt træning

    27. juli Styrketræning Bænk 5x60 2x5x70 8x70 Squat 4x6x60 Træk til bryst 3x10x60 ez curl 4x10x30 Ellers noget mave, skulder, triceps og ryg. Ro-maskine 1000 m på 4 min 12 sek Cykling - interval 15 min 8,9 km Ro-maskine 500 m på ca. 1 min 50 sek ben hævninger (mave) 3x8 Chin ups 6x6 Super træning. Skal vist til at begynde at bruge kondi cyklen og ro maskinen noget mere
  4. bare lidt træning

    Tilbage efter 3 fantastiske uger i USA og Canada Fik købt nyt løbetøj/sko der ovre og også løbet lidt. 4,08 km - 18 min 7 sek 10 km - 51 min 3,2 km - 15 min 3,2 km - 15 min 6 km - 31 min 49 sek 26. juli løb 4,44 km 20 min 21 sek Første halvdel var hurtig, resten var langsom. Mit knæ er begyndt at gøre mega ondt og tror det er "løber knæ" Døjede også med det der ovre. Øv..
  5. bare lidt træning

    3. juni Chinups 10 10 10 løb 0,4 km opvarmning 5 km på 20 min 48 sek. Nice tur! Men selvom at det var køligere end i går så var jeg lige ved at gå hedeslag. Er noget tid siden at jeg har været så hurtigt på den distance. 2 km nedtrapning/gå tur og her imellem tog jeg os lige en dukkert i havet og fik solet mig lidt. Var vildt godt :4thumbup: Drager afsted til USA/canada med min kæreste og familien her i morgen tidligt og er der i 3 uger, så kommer nok ikke lige til at logge træning der (hvis der overhovedet bliver trænet). Så skal der shoppes noget løbe udstyr med hjem God sommerferie til jer alle sammen!
  6. bare lidt træning

    2. juli løb 400 m opvarmning 10 km på 47 min 51 sek. God tur, men for dælen en varme!
  7. bare lidt træning

    29 juni. løb 8,86km 45 min 28 sek Meget hyggelig tur. Men puha en varme. Tror jeg napper en lille omgang styrketræning i morgen
  8. bare lidt træning

    26. juni Løb 5,05 km 23 min 57 sek. Chin ups 10 5 Var en ret ringe tur. Havde 2. dags tømmermænd, søvn mangel og ingen energi.
  9. bare lidt træning

    19. juni løb 10,6 km 58 min 19 sek. Har regnet ud at jeg nok har brugt ca. 7 min på at vente på at der blev grønt lys Ikke optimalt, især fordi det regnede så meget som det gjorde. Ellers en rigtig hyggelig og god tur med en fra klassen
  10. bare lidt træning

    17. juni løb chin ups 18 tangering af pr 5 12 km løb 11,11 km på 52 min 17 sek 900 meter afslapning på 5 min 47 sek. Havde lidt intervaller med inde i det, men var faktisk kun den første som var nogenlunde, hvor jeg løb samme distance som i forgårs. De 3 andre var helt til grin og jeg bør nok os kunne tænke mig til, at man ikke skal ligge intervaller ind en dag man vil løbe langt.
  11. bare lidt træning

    Ja meget! Nice! Er så stort set væk hele juli og august pga. tur til USA og arbejde i Randers, men mon ikke vi alligevel kan få et par træningspas der alligevel
  12. bare lidt træning

    Har skåret mig i min venstre tommelfinger og været på skadestuen med den, så ved ikke lige hvor meget styrketræning det bliver til her de næste 7-10 dage.
  13. bare lidt træning

    15. juni Chin ups 10 13 løb 6,51km 30 min 30 sek Spurt på 950m på 3 min 38 sek. Syntes godt nok ikke helt man er motiveret her i eksamens perioden...
  14. bare lidt træning

    14. juni Styrketræning Dødløft overhåndsgreb 3x5x110 2x3x120 5x90 Bænk 8x75 2x6x80 8x85 5x70 Squat 5x50 3x5x60 Skrå bænk 6x60 2x8x60 Træk til bryst 2x8x70 Træk til nakke 2x8x70 ez curl 3x8x37,5 Ellers noget triceps, mave, skulder og ryg. En rimelig god omgang. Mit greb er stadig en pussy, men må have skaffet noget magnesium og kørt noget mere overhånd.
  15. bare lidt træning

    Hej Træner i AUS på trøjborg. Hehe stiller nok ikke sådan lige op. Skulderen brokker sig stadig, så tror ikke den har godt af tunge singels. Og så er min styrke i dødløft og squat en sørgelig omgang, så skal ikke ses af andre end de lokale i centeret Men skal da ikke afvise at det skulle ske engang hvis tingene en dag begynder at falde på plads
  16. bare lidt træning

    11. juni styrketræning Squat 3x5x50 Milipres 1x50 3x50 Just for fun dødløft 5x90 3x3x110 5x90 Bænk m. opspænd og lillefinger på ring 5x90 3x95 7x100 PR alm bænk 4x80 3x3x60 Træk til bryst 2x10x65 træk til nakke 2x8x70 ez curl 4x8x37,5 Ellers noget mave, ryg, triceps og skulder. Ryggen brokker sig stadig lidt så ikke noget tungt død eller squat til den. Er lidt i tvivl om ham som stod bag mig ved min bænk satte en finger på den sidste rep, så stoppede der. Tror nu ellers godt jeg kunne have nuppet 1-2 mere, men må jo prøve en anden gang
  17. bare lidt træning

    10. juni løb 9,9 km 49 min 40 sek Løb sammen med en fra mit hold. Var en rigtig god tur på trods at betydelig mængder nedbør og vandpytter :4thumbup: Tempoet kom lidt ned samt længden blev sat lidt op. Var et mere jævnt tempo end jeg er vant til, så mon ikke skinnebenene var glad for det
  18. bare lidt træning

    7. juni Styrketræning Bænk 2x5x85 6x2x60 20x50 Squat 4x3x80 4x3x85 10x50 skrå db pres 12x27,5 8x30 Kørte sammen med benpres og måtte derfor droppe det sidste sæt benpres 10x140 5x150 AAAAAAAH så gav det et mindre smæld i lænden! Fuck det gjorde nas! SKER DER ?!?!?!? træk til bryst 3x8x60 Gad simpelthen ikke mere. Ryggen gjorde alt for ondt til at der kunne blive lave noget ordentligt. LORTE TRÆNING
  19. bare lidt træning

    Nu blev armene jo ikke trænet i går, så nappede lige 4x8x40 i ez-curl ved mine forældre i formiddags. Har fået opdateret den første post med lidt stats og tidligere stats.
  20. bare lidt træning

    4. juni styrketræning Bænk m. opspæns og lillefinger på ring 5x90 5x95 PR 10x85 Stadig overskud. Dødløft 3x120 130 140 150 150 m. bælte 5x2x110 træk til bryst 2x8x70 træk til nakke 2x8x70 Ellers lidt mave, triceps og skulder. løb 8,89 km 41 min 34 sek 1. interval 2 min 40 sek PR m. 1 sek 2. interval 3 min 32 sek PR m. 5 sek 1. interval 3 min 8 sek helt flad for energi. Så står den på læsning og arbejde resten af weekenden.
  21. bare lidt træning

    2. juni løb 6,57 km 30 min 42 sek 1. interval 2 min 44 sek 2. interval 2 min 13 sek Alt for varmt til at løbe. Burde have været ude tidligere, men syntes ikke lige jeg kunne overskue det. ja hvad kan man så lige lære af det...
  22. bare lidt træning

    1. juni Styrketræning Skrå db pres 8x30 2x8x32,5 squat 3x8x80 2x5x95 m. bælte Bænk 8x70 8x75 8x80 benpres 4x10x130 træk til bryst 2x8x65 træk til nakke 2x8x65 ez curl 10x37,5 3x8x37,5 Ellers noget mave, skulder og triceps. Så står den ellers bare på eksamenslæsning resten af dagen.
  23. bare lidt træning

    Det går da ganske godt fremad for tiden, men der er jo lidt vej endnu til det gamle niveau Men min squat stinker stadig, så noget forandre sig bare aldrig
  24. bare lidt træning

    30. maj Styrketræning db skrå pres 3x8x25 3x8x30 squat 5x5x80 5x90 m. bælte Skrå bænk 8x60 8x65 8x67,5 ez curl 3x8x40 Træk til bryst 3x8x65 Dødløft overhåndsgreb 3x5x110 3x1x120 6x100 Ellers noget triceps og skulder.
  25. The Århus Chronicles

    Når du ligger med 6x80 så kan der da ikke være langt igen