citronsaftkuren


tinjus61
 Share

Recommended Posts

Heysa

Jeg ville høre om nogen måske har haft erfaringer med "Citronsaftkuren"?

Mit spørgsmål går på, om det er en god ide at supplere kuren med noget protein-supplement?? Det har været omdiskuteret at kuren er farlig da manglen på protein-indtagelse medføre at kroppen tærer på egne protein depoter fra f.eks hjerte og andre livsnødvendige organer...

Link to comment
Share on other sites

Citronsaft-kuren er på alle punkter en komplet latterlig og totalt underlødig gang ugeblads-idioti på rendyrket kuponhæfteniveau, - og det kan et skvæt protein IKKE lave om på!

Hvorfor i alverden blot overveje at spilde så meget som et sekund på dette helt i særklasse tåbelige vi-leger-kur-igen-igen-vrøvl? :devil::devil::devil::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm.... allright jeg tror jeg fatter den generelle holdning til denne kur, havde bare hørt fra en af mine bekendte at hun fik det bedre efter at have været på den... men kan da godt se at der er en del mangel på livsnødvendige nutrienter i løbet af..

Men igen, tak for svaret :blink:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg har skrevet i en anden tråd hjalp den omtalte kur på min migræne, MEN man har det ikke så godt under kuren, man STINKER og er uoplagt.

Som slankemiddel virker den overhovedet ikke. Spørgsmålet er hvor skadelig den er, hvis man ikke har ret meget energidepot. (Se anden tråd)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu bør kriteriet for ens valg selvfølgelig IKKE være et fravær af umiddelbart terminale bivirkninger, - eller hvordan?

Citronsaft-kuren er på alle punkter en komplet latterlig og totalt underlødig gang ugeblads-idioti på rendyrket kuponhæfteniveau!

Hvorfor i alverden blot overveje at spilde så meget som et sekund på dette helt i særklasse tåbelige vi-leger-kur-igen-igen-vrøvl?

PS:

Jeg har IKKE nogen mening om underholdningsværdien eller kedsomhedsfordrivelsesfaktoren for tykke damer!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share