Testoron booster


Micbig
 Share

Recommended Posts

Hey nu har jeg kigget på en del sider fra sverige og deroppe er det der hedder testoron booster lovligt.. har tænkt lige på af bestille det men er der nogle herinde der har afaringer med det ?? er det noget der virker eller er det bare noget crap ??

Edited by Micbig
Link to comment
Share on other sites

Hvor gammel er du? Hvis du er en 15-25 år, vil du ikke have brug for en testosteron booster (så vidste du allerede, at du havde). Nej, prøv du nu med en god proteinholdig kost og hård træning. Så behøver du slet ikke spørge om sådan noget :wink:

Link to comment
Share on other sites

Træner hårdt.. 3x fullbody om ugen ca 2½ time af gangen.. spiser sundt og supplere min kost med protein shakere.. ville bare gerne vokse en tak mere.. og jeg er 18år.. er det noget du har prøvet .. og virkede det evt? nogle bivirkerninger?

Nej, jeg har ikke prøvet sådan noget - heldigvis. Tag at få noget kritik på dit træningsprogram og din kost, i stedet for at begynde på noget, der alligevel bare ville give dig bivirkninger. Det er jo ikke sundt at ændre på sine testosteronniveauer, medmindre der er behov for det.

Link to comment
Share on other sites

Træner hårdt.. 3x fullbody om ugen ca 2½ time af gangen.. spiser sundt og supplere min kost med protein shakere.. ville bare gerne vokse en tak mere.. og jeg er 18år.. er det noget du har prøvet .. og virkede det evt? nogle bivirkerninger?

Er 2½ time ikk lige i overkanten? Jeg er sku helt færdig hvis jeg træner over 1½ time... Kender ikke så meget til Testoron booster, men jeg har brugt lidt weightgainer her på det sidste. Det virker rigtig godt på mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du er dårligt nok færdig ved at vokse, så hvorfor bruge penge på noget der helt sikkert kun giver flere problemer end det gavner. Det lugter laaaangt væk af forfængelighed. Nej du hav tålmodighed. Indtag noget protein og kreatin istedet - evt weightgainer, så skal du se... det skal nok virke... Skift evt til også til et nyt program, eller få indlagt progression i din træning, så du får noget variation i din træning - det er også vigtigt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu vi springer alle de fine formaninger over.

Er der nogen der kender noget til 'testeron boostere' og hvad disse rent faktisk gør hvis de altså gør noget ?

Nej... ikke reelt men ...

logik siger at de ikke kan virke ret godt hvis de er lovlige, og at en meget effektiv testesteron booster ikke vil være ret forskellig fra AS, så synes det er lidt et paradoks at bruge penge på sådan noget.

Link to comment
Share on other sites

Nej... ikke reelt men ...

logik siger at de ikke kan virke ret godt hvis de er lovlige, og at en meget effektiv testesteron booster ikke vil være ret forskellig fra AS, så synes det er lidt et paradoks at bruge penge på sådan noget.

Ja det var ikke meget du vidste :wink:

Nu påstår de jo at det 'booster' og der findes et utal af varianter af disse produkter, så enten er det et kæmpe scam, eller også er der måske en lillebitte videnskab i det t ?

Og det er denne jeg finder interresant, hvis der er nogle der kunne uddybe ?

Nu hævder alle disse produkter ikke at være AS, så det må vi gå udfra de ikke er - men som vi alle er blevet tudet ørene fulde af, så er der jo chancer for at en øvelse som Squat f.eks. kan fungere som testeteronbooster, dvs. at testeteron-niveauet øges, dette sker vel at mærke uden at vi rent faktisk tilfører kroppen noget.

Hvis dette er sandt så kan der jo sagtens være grobund for at niveuaet kan boostes ved en eller anden form for indtag, uden at man behøver at fylde sig med hormoner, hvis det idag allerede allerede er muligt ved at tage en tung stang på nakken og sætte sig på gulvet og rejse sig op.

Hvorvidt et boost (indtaget oralt hvis det er muligt, eller via squat) så overhovedet har nogen effekt i træningsøjemed er en anden sag.

Men det kunne være interresant at høre nogle kyndige på området.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Jo, man kan sagtens få nogle lovlige Testosteron boostere... men ikke noget jeg har prøvet.

Der er et naturligt produkt som hedder ZMA, og det består hovedsageligt af Zink, Magnesium og B6-Vitamin.

Det gør sådan, at det øger ens testosteron produktion og har hørt fra de fleste, at man sover VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILDT godt om natten... og drømmer meget.. gør noget med at man drømmer bedre....

Kunne godt tænke mig at købe det, men er kun 17 og hvis jeg øger mit testosteron nu, så vil jeg bare få VILDT mange bumser.... og det er ikke noget jeg vil have =/.. så hellere være meget meget lidt mindre ;p

Link to comment
Share on other sites

Ja det var ikke meget du vidste :wink:

Nu påstår de jo at det 'booster' og der findes et utal af varianter af disse produkter, så enten er det et kæmpe scam, eller også er der måske en lillebitte videnskab i det t ?

Og det er denne jeg finder interresant, hvis der er nogle der kunne uddybe ?

Nu hævder alle disse produkter ikke at være AS, så det må vi gå udfra de ikke er - men som vi alle er blevet tudet ørene fulde af, så er der jo chancer for at en øvelse som Squat f.eks. kan fungere som testeteronbooster, dvs. at testeteron-niveauet øges, dette sker vel at mærke uden at vi rent faktisk tilfører kroppen noget.

Hvis dette er sandt så kan der jo sagtens være grobund for at niveuaet kan boostes ved en eller anden form for indtag, uden at man behøver at fylde sig med hormoner, hvis det idag allerede allerede er muligt ved at tage en tung stang på nakken og sætte sig på gulvet og rejse sig op.

Hvorvidt et boost (indtaget oralt hvis det er muligt, eller via squat) så overhovedet har nogen effekt i træningsøjemed er en anden sag.

Men det kunne være interresant at høre nogle kyndige på området.

Jeg ved ikke hvorfor du har så svært ved at tro at det er et kæmpe-scam - det er lis'som ordklangen i dit indlæg - det er størstedelen af kosttilskud på markedet - så hvorfor har du svært ved at acceptere at testesteron-boostere på området skulle være anderledes.

Jeg ved heller ikke hvorfor folk har den ide at det ensidigt er bedre at få kroppen til at producere mere hormon, fx testesteron, end det at injicere et prohormon syntestisk. En override af hormonbalancen giver akkurat de samme negative effekter som de syntetiske produkter - hvis dit testesteron niveau øges markant på baggrund af en via kosten indtaget booster, får du akkurat de samme bivirkninger som de fleste AS produkter.

Jeg ved ikke hvad du mener med kyndige på området - mener du folk der selv har prøvet det? - jeg ved ikke om du objektivt får et bedre svar der - ærligt taget tror jeg du får problemer med at opstøve folk herinde der forsker på området - reelt de eneste personer der kan titulere dem selv som kyndige på området - de færreste er kyndige på hvad der sker når man roder med syntetiske produkter der skulle regulere hormon-balancen.

Link to comment
Share on other sites

Jo, man kan sagtens få nogle lovlige Testosteron boostere... men ikke noget jeg har prøvet.

Der er et naturligt produkt som hedder ZMA, og det består hovedsageligt af Zink, Magnesium og B6-Vitamin.

Det gør sådan, at det øger ens testosteron produktion og har hørt fra de fleste, at man sover VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILDT godt om natten... og drømmer meget.. gør noget med at man drømmer bedre....

Kunne godt tænke mig at købe det, men er kun 17 og hvis jeg øger mit testosteron nu, så vil jeg bare få VILDT mange bumser.... og det er ikke noget jeg vil have =/.. så hellere være meget meget lidt mindre ;p

Både Zink, magnesium og B6 fåes i de fleste helt almindelige vitaminpiller. Det er rigtigt at B6 (pyridoxin) er vigtig i aminosyremetabolismen og zink er vigtig både i proteinsyntesen og syntesen af testosteron, men igen betyder det ikke at et exessivt indtag af de to gavner nogen af delene - hvis man indtager for lidt zink vil man muligvis kunne få en fordel af en sådan "booster" men ikke noget en nogenlunde normal kost og/eller vitaminpiller ikke kunne klare.

Noget helt andet er at et for stort indtag af zink ikke er specielt hensigtsmæssigt, store zink indtag forstyrrer kobberabsorptionen, og man skal altid være forholdvis forsigtig med at indtage store mængder af mineraler som zink og jern.

Edited by Sortiarius
Link to comment
Share on other sites

En anden "Test-booster" er tribulus, som ifølge producenterne, skulle kunne hæve ens luteriserende homon (LH) som har til opgave at signalere til testiklerne at der skal produceres mere testosteron.

Om det virker, ved jeg ikke, men jeg har min tvivl... jeg tror ikke det er så lige til, at manipulere ens homoner naturligt..

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvorfor du har så svært ved at tro at det er et kæmpe-scam - det er lis'som ordklangen i dit indlæg - det er størstedelen af kosttilskud på markedet - så hvorfor har du svært ved at acceptere at testesteron-boostere på området skulle være anderledes.

Jeg ved heller ikke hvorfor folk har den ide at det ensidigt er bedre at få kroppen til at producere mere hormon, fx testesteron, end det at injicere et prohormon syntestisk. En override af hormonbalancen giver akkurat de samme negative effekter som de syntetiske produkter - hvis dit testesteron niveau øges markant på baggrund af en via kosten indtaget booster, får du akkurat de samme bivirkninger som de fleste AS produkter.

Jeg ved ikke hvad du mener med kyndige på området - mener du folk der selv har prøvet det? - jeg ved ikke om du objektivt får et bedre svar der - ærligt taget tror jeg du får problemer med at opstøve folk herinde der forsker på området - reelt de eneste personer der kan titulere dem selv som kyndige på området - de færreste er kyndige på hvad der sker når man roder med syntetiske produkter der skulle regulere hormon-balancen.

Du tager fejl hvis du læser mit indlæg som om jeg skulle være forudindtaget og hælde til at det ikke er et scam, det kan det sagtens være, vi lever i en træningsverden propfyldt med scams.

Med kyndige svar på området mener jeg bestemt ikke folk der selv har prøvet det eller kender een der har, ej heller indlæg som fortæller om et boosterprodukt som gør at man sover helt viiiiildt godt om natten (det gør man også med alkohol og sovepiller) - men evt. folk der udfra sammensætningen af disse eller enkelte produkter kan komme med en forklaring om hvorfor det måtte virke eller ikke virke.

Og der er nu en del særdeles kyndige folk på MOL, så det er bestemt muligt at få et svar.

Det kunne jo f.eks.tænkes at der var publikationer som bakkede nogle af disse produkter op, eller undersøgelser der skød dem i sænk, som sagt jeg er ikke farvet, men vil bare gerne skille skidt fra kanel - og jeg synes faktisk det er lidt skidt når man har disse tråde hvor der bliver spurgt til noget konkret - i dette tilfælde test-boostere - og man så begynder i de gode intentioners navn at snakke om alder, kost og fornuftig træning.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved heller ikke hvorfor folk har den ide at det ensidigt er bedre at få kroppen til at producere mere hormon, fx testesteron, end det at injicere et prohormon syntestisk. En override af hormonbalancen giver akkurat de samme negative effekter som de syntetiske produkter - hvis dit testesteron niveau øges markant på baggrund af en via kosten indtaget booster, får du akkurat de samme bivirkninger som de fleste AS produkter.

:blink: ?

Gider du ikke forklare det lidt nærmere?

Link to comment
Share on other sites

Mit personlige råd. Drop det!

Det er spild af penge. Jeg har prøvet både ZMA og Tribulus og for mig virker det ikke en meter. Det er rigtig jeg har faktisk drømt meget når jeg tog ZMA, men ellers syntes jeg ikke det har nogen effekt. Måske har den en effekt på dig, det kan jeg ikke svare på, men sandsynligheden vil jeg beskrive som højst lille.

Den helt klart bedste testoron booster er squat, det er en rigtig god øvelse, men den rykker også tænder ud. Eneste bivirkning ved det at hvis du bruger cowboybukser skal du købe nye hel tiden :cool:

Jeg er også af den overbevisning at hvis en testoron booster rent faktisk virker ville det være ulovligt, for det er meget usundt at forøge dit testoron niveau "kunstigt" gennem piller og sprøjter.

Et godt råd ville være at købe essentielle fedtsyre istedet for de piller, det hjælper mindst lige så godt, da det er de færreste der får nok sundt fedt, som er meget vigtig i forbindelse med muskeløgning.

venaN

Link to comment
Share on other sites

Har også prøvet ZMA. Sov bedre og kunne huske mine drømme.

Om det virker på musklerne kan jeg ikke sige. Du kan få ZMA til en ret beskeden pris btw...

MEN.

Hvis produktet har de bivirkninger, som nævnes i dette indlæg så vil jeg dog ikke anbefale at bruge ZMA... det er sgu ikke det værd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share