Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Hej Blackice. Nogle seriøse løft du får fyret af der, thumbs up for det!

Jeg er lige startet nede i LiVK med en af mine venner og jeg tror ikke man finder et bedre sted i nordsjælland - Miljøet er top, menneskerne er top og udstyret er top. Det er også dejligt der ikke bliver set ned på en bare fordi man er 30 kilo mindre end jer andre :) dog har jeg et lille spørgsmål: Ved du noget om hvornår jeres liste med medlemmer bliver opdateret? Det er lidt belastende at nogle af folkene dernede er så mistroiske når det gælder medlemsskaber, blev sågar smidt ud den første dag da jeg ikke var klar over man skulle medbringe kvittering. Kunne være dejligt at vide hvornår man er fuldbyrdigt medlem :D (Skal siges at jeg altid medbringer kvittering nu i tilfælde af jeg skulle blive spurgt af Peter tror jeg han hedder. Iøvrigt en meget flinker gut når han får kvitteringen at se :))

Men ellers super fedt sted, man får næsten lyst til at lave flere øvelser for at blive der lidt længere :P

Mvh Gunni

Hey Champ.

Fedt med endnu en ny i hulen. Det er altid velkomment. Rigtig godt du er glad for det. Vi ligger et stort arbejde i at det skal være et fedt sted at komme med det helt rigtige udstyr. Jeg ved desværre ikke hvem du er, men du må lige hilse på, hvis du ved hvem jeg er altså (0:

Ellers hænger der et skræmme foto af mig på tavlen.

Per som tjekker medlemmer er ganske flink. Han kan godt virke lidt bitter i starten, men er super fin. Listen bliver opdateret med jævne mellemrum. Vi har lige for ganske få dage siden fået en ny, så der går nok 1-2 måneder endnu før der kommer en anden. Men hav bare kviteringen i din trænings taske, så er der ingen problemer. Det er desværre den eneste måde vi kan gøre det på når nu centeret er ubemandet, og er en forening. Håber du lever med det så længe det står på. Per husker normalt også folk ret hurtigt, så mon ikke det går over. Men hils endelig på næste gang.

Jeg har netop bemærket at vi ikke ved hvor meget dine sko vejer, og det er da en yderst vigtig oplysning for at kunne følge dine vægtnoteringer. Der er også flere af træningerne her i starten af januar hvor det ikke fremgår om det er med eller uden sko.

Stram op :4whip:

LOL, det er en fejl. Næste gang vejer jeg mine sko. Det skal ikke gentage sig :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lige startet nede i LiVK med en af mine venner og jeg tror ikke man finder et bedre sted i nordsjælland - Miljøet er top, menneskerne er top og udstyret er top. Det er også dejligt der ikke bliver set ned på en bare fordi man er 30 kilo mindre end jer andre :) dog har jeg et lille spørgsmål: Ved du noget om hvornår jeres liste med medlemmer bliver opdateret? Det er lidt belastende at nogle af folkene dernede er så mistroiske når det gælder medlemsskaber, blev sågar smidt ud den første dag da jeg ikke var klar over man skulle medbringe kvittering. Kunne være dejligt at vide hvornår man er fuldbyrdigt medlem :D (Skal siges at jeg altid medbringer kvittering nu i tilfælde af jeg skulle blive spurgt af Peter tror jeg han hedder. Iøvrigt en meget flinker gut når han får kvitteringen at se :))

Men ellers super fedt sted, man får næsten lyst til at lave flere øvelser for at blive der lidt længere :P

Det er herligt at høre du synes det er fedt i LVK! Jeg træner der selv så meget jeg kan, men bor i Kbh, så når jeg ikke har min motorcykel her om vinteren bliver det ret sjældent.

Jeg aner ikke hvornår listen bliver opdateret, men lad dig ikke slå ud af at du bliver spurgt flere gange om du er medlem. Det har jeg været i 8 års tid efterhånden, men bliver alligevel spurgt i ny og næ. Grunden er, at der simpelthen har været alt for mange gratister. Sidst jeg snakkede med Per (som han hedder) havde de taget omkring 80 på 3 måneder! Det er lige 48.000kr. klubben går glip af...! Men jo, Per kan godt være lidt "politi-agtig", men er helt fin når han ikke er i den rolle.

Jeg har netop bemærket at vi ikke ved hvor meget dine sko vejer, og det er da en yderst vigtig oplysning for at kunne følge dine vægtnoteringer. Der er også flere af træningerne her i starten af januar hvor det ikke fremgår om det er med eller uden sko.

Blackie træner i den slags sko, man brugte i de gammeldags dykkerdragter. Han er i virkeligheden en lille tændstiksmand. Derudover er hans vægtskiver lavet af pap, så hans log er én lang løjn!

Endnu flere curls blev der sagt!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Blackie træner i den slags sko, man brugte i de gammeldags dykkerdragter. Han er i virkeligheden en lille tændstiksmand. Derudover er hans vægtskiver lavet af pap, så hans log er én lang løjn!

Endnu flere curls blev der sagt!

Det er mig der er inden i Toma. Og i øvrigt havde du lovet at holde k... med det.......... :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :) Vil da med glæde hilse på dig, du hedder Nicolai amirite? Vi træner dog for det meste lige efter skole og så vidt jeg kan se på dine træningstider træner du om aftenen :P Men hvis jeg støder ind på dig skal jeg da nok lige hilse!

Forresten hold da kæft ham Marco er kæmpe og folk dernede er generelt ret store synes jeg, super cool. Det er sgu nice at gå fra de lokale fitnesscentre til et ordentlig træningsmiljø hvor ingen kigger mærkeligt på dig hvis du råber lidt :)

Skal forresten siges at ham Per virkede meget flink efter at have lært os lidt at kende. Kan godt forstå han blev nødt til at smide os ud da han ikke så nogle kvitteringer hos os, men vi forklarede ham da også på en saglig måde at det var noget vi ikke vidste. Det endte så også med at han blev lidt mere blød men desværre var nødt til at få os til at gå ned til det lokale bibliotek og printe et nyt ud. Men eftersom vi var færdige med træningen ventede vi bare til næste træningspas med at vise ham det. Tror skam også godt han kan huske os nu :)

Edited by Gunni
Link to comment
Share on other sites

Hej igen :) Vil da med glæde hilse på dig, du hedder Nicolai amirite? Vi træner dog for det meste lige efter skole og så vidt jeg kan se på dine træningstider træner du om aftenen :P Men hvis jeg støder ind på dig skal jeg da nok lige hilse!

Det er korrekt. Det er mig der kører squat, dødløft, goodmornings, sumo dødløft, snatch dødløft, front squat, og box squat hele tiden :laugh:

Men ja jeg træner typisk efter arbejde omkring kl 17-19

Forresten hold da kæft ham Marco er kæmpe og folk dernede er generelt ret store synes jeg, super cool. Det er sgu nice at gå fra de lokale fitnesscentre til et ordentlig træningsmiljø hvor ingen kigger mærkeligt på dig hvis du råber lidt :)

Narh vi har faktisk ikke specielt mange store. Ole Philipsen (177,5kg bænkpres) Bo BillenStein (Formanden) Marco (Bestyrelses medlem) og Peter Larson, er dem der er sådan noget unikt. Os andre er bare en flok wannabe`s.

Marco har dog helt fantastiske gener. Pt vejer han vidst 93kg, og er cut, uden at gøre noget specielt for det. Det er der ikke mange der kan klare. Imponerende form han er i.

Skal forresten siges at ham Per virkede meget flink efter at have lært os lidt at kende. Kan godt forstå han blev nødt til at smide os ud da han ikke så nogle kvitteringer hos os, men vi forklarede ham da også på en saglig måde at det var noget vi ikke vidste. Det endte så også med at han blev lidt mere blød men desværre var nødt til at få os til at gå ned til det lokale bibliotek og printe et nyt ud. Men eftersom vi var færdige med træningen ventede vi bare til næste træningspas med at vise ham det. Tror skam også godt han kan huske os nu :)

Det godt. Og hvis der ellers er noget kan du altid bare maile, eller pb`e mig, jeg tager mig primært af ny indkøb til klubben, reperationer, og underviser så godt jeg kan i styrkeløft, altså teknik træning.

Link to comment
Share on other sites

Narh vi har faktisk ikke specielt mange store. Ole Philipsen (177,5kg bænkpres) Bo BillenStein (Formanden) Marco (Bestyrelses medlem) og Peter Larson, er dem der er sådan noget unikt. Os andre er bare en flok wannabe`s.

Du glemmer:

"Titanic Freak" aka Torben F

"Master of Pec Disaster" aka Spøer (christianspoer)

"Big Gun Abomination" aka LungBrush

"Coleman PWNED" aka Big Mike

"Everest Calves" aka Quantanamo

Og sidst men ikke mindst:

"The Extreme Erector" aka "Titanium Traps" aka "Store patter betyder undskyld" aka "BMW-stodderen fra Uggeløse" aka "The 18 inch gunner From Hell" aka Blackice

Alle sammen nogle ordentlige smede.

Link to comment
Share on other sites

Efter assistance fra Incognito er jeg klar med et nyt lækkert program. Men inden det skal have sin ilddåb skal jeg have en lille pause. Så de næste 6 uger står den på HST.

Incognito`s program kommer der mere om senere. Men mange tak til ham

Det skulle samtidig være dagen hvor OP satte nyt Klub rekord i bænkpres (på wilks)

Et RAW pres på 180kg, 22år gammel, med en kamp vægt på 95kg. Det godt nok ubehaveligt.

HST-PASS 1

Vægt:88,6 (uden sko max p, jeg har ikke vejet dem)

Start: 18:01

Slut: 19:29

Dødløft - Singles

1 x 5 x 50

1 x 2 x 80

1 x 1 x 120

10 x 1 x 140

Squat

2 x 15 x 55 ( fik knæ smerter så stoppede i andet sæt)

Benpres

2 x 15 x 190

Barbell benchpres

2 x 15 x 80

Resten blev supper sættet som følger

A Incline dumbell benchpres

2 x 15 x 20

A Dumbell Rows

2 x 15 x 27,5

B Dumbell Shoulder pres uden ryg støtte

2 x 15 x 10

B Pulldowns med spade greb

2 x 15 x 67,5

C Pull overs

2 x 15 x 22,5 (27,5, forresten, ups)

C Incline curls

2 x 15 x 12,5

D Push Downs

2 x 15 x 57,5

D Ronnie Curls

2 x 15 x 47,5

3D Shoulde

2 x 15 x 2kg

Lidt fessent, men meget rar forandring. Dog irriternede knæ bug

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende med nyt program. Tror HST og de submaximale dage med 15 gentagelser vil gøre din krop godt både ift skulder og lænd. Lad der blive pumpet noget mælkesyre igennem systemet!

Hvordan går det med fiskeolien - er den til at få ned og er den med "smag" (orange eller citrus?) - det kan jeg nemlig ikke huske.

Som sagt tidligere kunne det være hygsomt med en træning hos jer en dag. Er der nogen faste weekend dage du træner?

Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende med nyt program. Tror HST og de submaximale dage med 15 gentagelser vil gøre din krop godt både ift skulder og lænd. Lad der blive pumpet noget mælkesyre igennem systemet!

Hvordan går det med fiskeolien - er den til at få ned og er den med "smag" (orange eller citrus?) - det kan jeg nemlig ikke huske.

Som sagt tidligere kunne det være hygsomt med en træning hos jer en dag. Er der nogen faste weekend dage du træner?

Jeg håber du har ret. Det er ihvertfald noget helt andet. Man må lige smide selvhøjtideligheden i omklædnings rummet når man henter alle de små vægte frem.

Jeg har slet ikke fået fiskeolien endnu. Totalt dumt. Den ligger i Lyngby hos en veninde. Det skulle være med Citrus men jeg skal nok berette nærmere når jeg hhar smagt den.

Du er atid meget velkommen. Jeg træner dog normalt Mandag-Onsdag-Fredag

Men ind i mellem bytter jeg fredag ud med lørdag, eller Mandag ud med Søndag. Så det kan sagtens arrangeres.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
You dead mann?

Nej ikke helt. Jeg træner HST. Jeg har 6 trænings pas i morgen, dvs sidste dag i 15 rep cyklusen. Det er dybt uinspirerende, men det er trods alt en rar afveksling.

Jeg har bare lige en "off" periode, så jeg gider ikke lige logge mere. Du ved EMO kid osv :laugh:

Når jeg begynder på det nye program kan det ske jeg logger igen.

Link to comment
Share on other sites

Nej ikke helt. Jeg træner HST. Jeg har 6 trænings pas i morgen, dvs sidste dag i 15 rep cyklusen. Det er dybt uinspirerende, men det er trods alt en rar afveksling.

Jeg har bare lige en "off" periode, så jeg gider ikke lige logge mere. Du ved EMO kid osv :laugh:

Når jeg begynder på det nye program kan det ske jeg logger igen.

øv, var ellers fast læser under Bill Starr programmet og blev inspireret. Men så må jeg jo bare finde andre venner på MOL :blink:

Link to comment
Share on other sites

øv, var ellers fast læser under Bill Starr programmet og blev inspireret. Men så må jeg jo bare finde andre venner på MOL :blink:

Jeg vender tilbage til et program der minder meget om det om 4 uger igen. Incognito har snittet lidt i det eksisterende og tilføjet lidt godter hist og her. Jeg kører HST for at få lidt pause fra det andet.

Omvendt synes jeg HST træningen er dybt uinspirerende så jeg gider ik rigtig logge den.

Jeg logger dog nok sidste pas i hver mini cylus.

Link to comment
Share on other sites

hvad er det der er gået galt med dit knæ??

Der er ikke bøvl med det lige nu. Men ind i mellem vender der en eller anden lille skade tilbage der gør at det ved belasting gør meget ondt. feks bare at gå på trapper. Men lige pt er jeg smerte fri igen.

PT er det stadig skulderen der er største problem, men jeg kan stort set altid spænde nok op, og varme op, til at fjerne symptomerne

Link to comment
Share on other sites

HST-PASS 6

Vægt:90,4 (uden sko max p, jeg har ikke vejet dem)

Start: 16:35

Slut: 18:33

Status: Så er det slut på første ud af 3 cykluser. Det har været meget stille og roligt, men har været en rar afvekslning. Loggen er lidt på stand by, da jeg har meget andet at se til, og er gået lidt MOL kold igen. Jeg dødløfter hver anden gang, men har været nød til at starte mere eller mindre forfra. Jeg henter stangen længere nede nu, dvs der er væsentlig mere ben aktivering, hvilket igen gør at løftet er noget tungere. Men det gør også ryg holdningen pænere. Dog har jeg ikke løftet over 205kg i lang tid. Super ærgerligt når 210+ var noget jeg reppede med før.

Mennesker: BB, Skrigeren, Spøer (som fik kørt nogle onde bp af), og Myhlers

Squat

2 x 15 x 80 - Tror jeg fortsætter de høje reps. Der er til lidt flere kilo)

Benpres

2 x 15 x 240

Barbell benchpres

1 x 14 x 92,5

1 x 13 x 92,5

Kunne nok have fået en rep mere i sidst, men ville ikke køre mere til failure

Resten blev supper sættet som følger

A Incline dumbell benchpres

2 x 15 x 32,5

A Dumbell Rows

2 x 15 x 40

B Dumbell Shoulder pres uden ryg støtte

2 x 15 x 17,5

B Pulldowns med spade greb

2 x 15 x 80

C Pull overs

2 x 15 x 37,5

C Incline curls

2 x 15 x 15

D Push Downs

2 x 15 x 72,5

D Ronnie Curls

2 x 15 x 62,5

3D Shoulde

2 x 15 x 7kg

Link to comment
Share on other sites

True. Men nu er jeg begyndt på noget ordentligt fiske olie. Så må vi se om det spiller.

Ikke for at være en lyseslukker, men jeg tror ikke fiskeolien vil fjerne din skuldersmerte. Måske kan det hjælpe en smule, men din skuldersmerte er meget "mekanisk". Dvs. den reagerer på bevægelser og kan være helt væk i løbet af dagen. Men fiskeolie er et godt supplement alligevel og bør indtages af alle der ikke spiser fed fisk. En god ide kan være at undgå fiskeoliens "antagonist olier" nemlig vindruekerne, solsikke og majsolie og istedet bruge raps eller olivenolie til madlavning. Meget simplistisk virker fiskeolie og de nævne olier modsat i kroppen ift. inflammation og smerter.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for at være en lyseslukker, men jeg tror ikke fiskeolien vil fjerne din skuldersmerte. Måske kan det hjælpe en smule, men din skuldersmerte er meget "mekanisk". Dvs. den reagerer på bevægelser og kan være helt væk i løbet af dagen. Men fiskeolie er et godt supplement alligevel og bør indtages af alle der ikke spiser fed fisk. En god ide kan være at undgå fiskeoliens "antagonist olier" nemlig vindruekerne, solsikke og majsolie og istedet bruge raps eller olivenolie til madlavning. Meget simplistisk virker fiskeolie og de nævne olier modsat i kroppen ift. inflammation og smerter.

Du har naturligvis nok ret. Men forhåbentlig kan det måske være med til at forbedre de små bugs jeg generelt oplever i led osv ind i mellem. Nu må vi se. Jeg spiser generelt en del fisk, så jeg ved ikke om det overhovedet gør nogen forskel. Men nu prøver vi :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share