Hvad er din ynglingsmuskel?


jsc
 Share

Recommended Posts

Skal jeg vælge må det blive tung dødløft der løber med sejren. Tung bænkpres er ellers osse sagen :devil::devil:

Jeg har ikke nogen favorit-øvelse som sådan, men jeg elsker tunge singles og doubles - tilgengæld hader jeg al høj-reps-træning :cries: - og det er i begge tilfælde uanset øvelsen.

/Bellini

Link to comment
Share on other sites

Mht. muskelgrupper, så kan jeg godt lide at træne biceps og triceps, men jeg er også stor fan af squat...ikke som sådan fordi jeg træner min booty med mere, men mere fordi det bare er en fed øvelse

Jeg har ingen hadeøvelser - jo, jeg hader bare, at jeg ikke er stærkere i bænkpres :lol:

Link to comment
Share on other sites

Der kan der ikke være tvivl om at det det ultimative på kroppen er trapz... store trapz signalerer jeg er en bad-ass-motherfucker der spiser små børn til morgenmad og desuden er jeg emigreret hertil fra det mørke Rusland så pas på ;)... og dertil skal siges at dødløft er løftet over dem alle... så primitivt, så dyrisk, så simpelt ja så smukt :crying: man får jo næsten tårer i øjnene :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Favorit øvelserne må være dødløft og bænkpres!

Der er intet så fedt som at trække en submaximal vægt med fuld power i dødløft, og slet ikke hvis denne submaximale vægt nærmer sig de 200 :)

Hadeøvelserne må være skuldreøvelser, fordi jeg er så svag i denne muskelgruppe! Jeg føler mig ikke specielt større efter at have trænet skulder, men derfor kan jeg da stadig godt se fascinationen af at stå og lave militærpres. Og når jeg har fremgang i skuldre (det sker ikke så tit), så kan det da godt gå hen og blive favoritten bare for et øjeblik ;)

Link to comment
Share on other sites

Vær hilset, Comrade Zoa. Ja den fornemmelse og suset når man sådan for alvor for aktiveret hele rygmuskulaturen og benene, er vidunderlig, en lykkelig tilstand hvor selv det umulige synes muligt. En lykkelig tilstand hvor det synes legende let at løfte mennesker, ting, biler.

Bare sådan en hård omgang dødløft og shrugs, så trapez muskulaturen flekser og fyldes med blod i en sådan grad, at man går rundt og ligner en giftig kobraslange der er klar til at angribe...yeahh

Link to comment
Share on other sites

Måske er det bare fordi jeg er pige men jeg synes virkelig at lunges kan mærkes i balderne... Det er, efter min mening, den bedste balde og også benøvelse overhovedet, især som supplement til squat.... Ikke fordi jeg elsker at udføre øvelsen, men man er bare færdig bagefter og kan virkelig mærke at man er blevet brugt ;) ...

Link to comment
Share on other sites

Jeg finder det mærkeligt at så mange nævner biceps som deres "hademuskelgruppe". Det er da ellers den man typisk fokuserer meget på når man starter med at træne. Måske er det et udtryk for rebelskhed? At gøre oprør mod diskopumperiet eller lign.? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg finder det mærkeligt at så mange nævner biceps som deres "hademuskelgruppe". Det er da ellers den man typisk fokuserer meget på når man starter med at træne. Måske er det et udtryk for rebelskhed? At gøre oprør mod diskopumperiet eller lign.?

For styrkeløfternes vedkommende, tror jeg du har ganske ret! :D

Stående biceps-db-curl, det er naw' der holder! B)

Link to comment
Share on other sites

Favoritøvelse: pullups og dips og dødløft når den kører :4whip:

Hadeøvelse: Biceps curls og DB MP-har simpelthen ingen motorik til denne :angry:

Favoritmuskelgruppe: lænden :tongue: , det er så godt når man føler den fuldstændig pumpet ud også er det også gude at mærke ens arme fuldstændig syrede til efter en masse weighted pullups :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share