Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

' date=' 2. juli 2011 - 17:50 ' timestamp='1309621849' post='1525131']

Det er flot træning, ved du godt det :smile: Hi hi.

Holder man ferie på noget tidspunkt? Ellers har jeg nemlig lidt ekstra tid til Atlas træning fra og med uge 28.

Er der også sauna hos pigerne? Jeg kunne godt tænke mig, en dag med solid BB træning, en svømmetur, og så afslutte med sauna...

Ja, ja og ja!

Link to comment
Share on other sites

Brosephine > For nu lige at uddybe: der er masser af muligheder for at træne i Atlas fra uge 28 og frem. Og oven i købet kan vi træne sammen, da jeg først drager i sommerhus i uge 31! Der er også sauna hos pigerne/damerne, men jeg har dog for nyligt hørt, at man også her kan møde personer, for hvem intimsfære er et fremmedord og personlig hygiejne en ting, som andre i høj grad inddrages visuelt i... Nå ja, og så kan du også være heldig at møde en yngre mandsperson med et sødt smil derinde. Ham har min kone bedt om at skride ud af dameomklædningen engang, og ved receptionen sagde de, at de godt var bekendt med manden og hans piktogramblindhed...

Trænet i går der blev:

Kondicykel:

21 minutter! Skriver: Enogtyve minutter dvs. en 7-dobbelt SpøerCykelRange. Jeg kørte endda i intervaller á 3 minutter som en tribute :smile:

Squat:

15 @ 90

3 x 10 @ 90 - benene var færdige efter det skide cykleri. Jeg overvejer at medbringe PC osv., så jeg kan tage en pause efter cykleriet og arbejde lidt i cafeteriet med en kop kaffe, inden jeg så træner rigtigt.

Skrå BB pres:

10 @ 50

10 @ 70

6 @ 90 - så skulle der tisses, og en ærgerlig stodder snuppede bænken.

Vertical Single-Leg Smith Leg-PressTM:

12 @ 47

2 x 12 @ 77

2 x 10 @ 102 - jeg var vist ved at trykke et ribben i højre side, da jeg gik helt i bund :crazy:

Decline bænkpres:

3 x 8 @ 100

Skulderpres i smith:

10 @ 37

3 x 6 @ 57

Side Laterals:

4 x 10 @ 10

DB Rear Delts:

3 x 10 @ 8,2

Læg i benpres ss. med stående læg:

20 @ 160 / 30

20 @ 160 / 30

17 @ 160 / 30+

15 @ 160 / 40

I dag bliver der forhåbentlig også trænet, selv om jeg tilsyneladende har gjort mig upopulær hos PC'en, der i den anledning nægter at samarbejde.

Link to comment
Share on other sites

' date=' 5. juli 2011 - 12:39 ' timestamp='1309862340' post='1525670']

Brosephine likes this :wub:

Selvfølgelig. Smart snak og kondicykleri; dét kan jeg finde ud af :cool:

Imponerende og jeg er dybt beæret. Pas nu på massen! Og armene!

Tak, tak. Faktisk var jeg på vægten i dag, og den sagde 100,5 kg butt-naked. Det er 2,5 kg mindre, end hvad den ellers stabilt har været i et par måneder, såeee...

21minutters kondicykel er ik' for børn! :crazy:

Pas nu på Morten, du ender med at blive grebet af det :cool: !

De få rå! Jeg får det nu helt dårligt af at læse om din træning, så mon ikke det højst bliver en blød mellemvare :smile:

Trænet i går blev der sandelig også.

Jeg troede, jeg havde medbragt et ekstra sæt træningstøj, så jeg kunne skifte efter cardio, men det drejede sig kun om en tør trøje, så tights'ene var noget klamme at træne i. I øvrigt har jeg det problem, at mine træningstrøjer stinker helt urimeligt meget selv efter vask. De er alle sammen i kunststof, for det kan jeg bedst træne i, men hverken Rodalon eller 60 grader i vaskemaskinen hjælper :unhappy: Der går to minutter, efter jeg har taget en af dem på, og så begynder den/jeg at stinke af ammoniak. Bare man måtte træne i bar overkrop!

Cardi-åh-åh:

Først besluttede jeg at give CrossTraineren en sidste chance på ti minutter, inden jeg endegyldigt brød vores forhold. Efter 4.54 besluttede jeg at skære det ned til fem minutter.

Torben har været helt uklædeligt kæk over at have set mig på kondicyklen et par gange, så han var meget behjælpelig med en maskine, som efter hans mening var den bedste cardioting. Det er vel en Stairmaster-agtig én, hvor man ligger skråt ned uden støtte under røven. Den var faktisk ret fin, så i morgen vil jeg tjekke, hvad den egentlig hedder, så den kan komme med her i min elektroniske træningslogbog

[navn tilgår]: 5 minutter, vandpause, 15 minutter. Så kunne trøjen bogstaveligt talt vrides for sved :crazy:

Rigtig træning:

Pulldowns ss. Cable Rows:

3 x 10 @ 60 / 3 x 10 @ 60 - begge med bredt overhåndsgreb

Pulldowns ss. Cable Rows:

3 x 10 @ 60 / 3 x 10 @ 60 - begge med smalt neutralt greb

Siddende Leg Curls:

2 x 10 @ 93

Glute Ham Raises, Atlas StyleTM:

7 x 3 - sweet jebus, de var kontrollerede og fine!

Good Mornings:

3 x 8 @ 90

Shrugs i stående læg-maskinen:

3 x 12 @ 270

Svømmehallen, og dermed omklædningen, bruserne og saunaen, er voldsomt befængt med larmende børn og vattede pædagoger for tiden, så det kan godt være en udfordring. Kaptajnen og nogle af hans venner synes dog at finde det meget hyggeligt med alle de nøgne smådrenge :dry: De fik sig også en god griner af en ung fyr, som febrilsk forsøgte at skjule en pludseligt opstået erektion under bruseren, samtidig med at han skulle have alle sine ting med. Det var faktisk lidt synd, men også lidt morsomt.

I morgen er der fuldt program, for fredag er der ikke tid til træning. BUM, det bliver godt i morgen!

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig. Smart snak og kondicykleri; dét kan jeg finde ud af :cool:

Tak, tak. Faktisk var jeg på vægten i dag, og den sagde 100,5 kg butt-naked. Det er 2,5 kg mindre, end hvad den ellers stabilt har været i et par måneder, såeee...

Så fordi din træningsmakker smutter for noget tid, så er du ved at blive en tynd ål?

Først besluttede jeg at give CrossTraineren en sidste chance på ti minutter, inden jeg endegyldigt brød vores forhold. Efter 4.54 besluttede jeg at skære det ned til fem minutter.

Torben har været helt uklædeligt kæk over at have set mig på kondicyklen et par gange, så han var meget behjælpelig med en maskine, som efter hans mening var den bedste cardioting. Det er vel en Stairmaster-agtig én, hvor man ligger skråt ned uden støtte under røven. Den var faktisk ret fin, så i morgen vil jeg tjekke, hvad den egentlig hedder, så den kan komme med her i min elektroniske træningslogbog.

Så det er dig der bruger den...

Svømmehallen, og dermed omklædningen, bruserne og saunaen, er voldsomt befængt med larmende børn og vattede pædagoger for tiden, så det kan godt være en udfordring. Kaptajnen og nogle af hans venner synes dog at finde det meget hyggeligt med alle de nøgne smådrenge :dry: De fik sig også en god griner af mig, da jeg febrilsk forsøgte at skjule en pludseligt opstået erektion under bruseren, samtidig med at jeg skulle have alle mine ting med. Det var faktisk lidt synd, men også lidt morsomt.

I morgen er der fuldt program, for fredag er der ikke tid til træning. BUM, det bliver godt i morgen!

/fixed.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Lols

Og sikke en spændende kondilog. Det er sjovt, som logsne smitter af på hinanden - nu findes der jo snart sagt konditionstræning i alle BB-logsne. Hvornår mon det samme sker for isolator-træning?

Ahh, nu er det jo ikke en hvilken som helst log, jeg har ladet mig inspirere af, så det er nok mere korrekt at sige, at enkelte logs, i kraft af indehaverens imponerende resultater, næsten tvinger os andre til at følge trop for ikke at virke som komplette idioter :smile:

I dag blev der trænet; for TO dage. Jeps, jeg delte det op i overkrop og underkrop og snuppede en lille pause og en gang SuperPumpTM i mellem de to sæt. Jeg havde tre træningstrøjer med, og de kunne alle tre, meget bogstaveligt talt, vrides for sved.

I min pause sad jeg og sumpede i forhallen, og så vores ildelugtende islænding ankomme med to andre islændinge, som også var det, man i Nordjylland kalder godt i stand. De gik ned i den skumle omklædning i kælderen, og kom op to minutter efter. Fem minutter efter ankom Taxa-Bo og gik derned; han kom hurtigt op igen og spurgte, om jeg vidste, hvorfor der stank helt afskyeligt dernede. Jeg sagde, at jeg havde en god ide om det, og sammen gik vi så op i Atlas... :crazy:!

Selv Rico var chokeret. Vores souschef lovede, af egen drift, at de ville få en påtale næste gang.

Alle øvelser i dag blev kørt som supersæt, så det gider jeg ikke notere.

CardiOMG:

6 min @ StairMaster (det nærmeste jeg kunne komme et navn på maskinen)

10 min @ kondicykel

- Trøjeskift -

Skrå BB pres:

10 @ 50

3 x 10 @ 70

Pulldowns:

3 x 10 @ 60 - bred overhånd

3 x 10 @ 60 - smalt neutralt

Decline bænkpres:

8 @ 100

3 x 6 @ 100

Cable Rows:

3 x 10 @ 60 - bred overhånd

3 x 10 @ 60 - smalt neutralt

Side Laterals:

3 x 10 @ 10

Rear Delts:

3 x 10 @ 8

Shrugs i stående læg-maskine:

3 x 12 @ 270

- Trøjeskift, banan, shake, SuperPumpTM -

Front Squat:

5 @ 90

5 x 3 @ 110 - var noget ramt i lårene af StairMasteren...

Siddende Leg Curls:

3 x 10 @ 93

Vertical One-Leg Smith Leg-Press:

12 @ 37

12 @ 77

3 x 10 @ 102

Glute Ham Raises, Atlas StyleTM:

5 x 3 - textbook material!

Læg i benpres ss. med stående læg:

20 @ 160 / 30 @ bw

20 @ 160 / 30 @ bw

23 @ 160 / 40 @ bw

15 @ 160 / 25 @ bw - buuuuuuurn!

Good Mornings:

3 x 8 @ 90

DB Curls:

3 x 10 @ 7 - :superman:

Det var en lang dag!

Link to comment
Share on other sites

Det er sjovt, det billede med Freire. Jeg kender faktisk en anden der også har fået taget et billede sammen med ham.

:laugh: Skulle du ikke hellere photoshoppe en ordentlig røv på dine egne billeder?...

Saftsu'me om ikke der lige blev tid til en lyntræning i dag!

Cardio-iiih, cardio-uuuh, cardio-åååh, cardio-ah-ah:

Transport: 10 minutter på cyklen inkl. Col du Sydmarken.

StairMaster: 10 minutter

Romaskine: 5 minutter

Træk til bryst:

3 x 10 @ 60 - bredt neutralt greb

Skrå BB pres:

10 @ 50

3 x 10 @ 70

Side Laterals:

3 x 10 @ 10

Siddende læg:

4 x 15 @ 45

Ovre og ude.

Link to comment
Share on other sites

Jeg får så lange løg af det her!! Jeg havde lige skrevet et langt indlæg og så forsvandt det!

Ganske kort: træning i går var først lort, for jeg havde leget med børn i haven hele søndag, så benene var umulige, men så var det ikke så meget lort, for Rico fik mig med på noget gøgl i benpresmaskinen. Nå ja, jeg kørte også alt for meget cardio først.

Træning igår:

Cardi - f...... -o:

10 min. på StairMasteren

8 min. i romaskinen.

Front Squat:

10'ere med 90 og 8'ere med 105, men alt var grimt og tungt, og så var der lummert og varmt og mange pensionister og børn.

Skrå BB pres:

10 @ 50

3 x 10 @ 70

Vertical Single-Leg Smith Leg-Press:

10 @ 47

10 @ 77 - :crazy:

6 @ 102 - arrgh :crazy:

Decline Bænkpres:

10 @ 60

4 x 6 @ 100

Pullovers:

10 @ ca. 22

2 x 10 @ ca 27 - Torbens forslag, da han mener, det er en fantastisk øvelse for brystet og lats'ene.

Læg i benpres ss. med stående læg:

Rico og jeg kørte You go - I go, gav forced og råbte meget af hinanden. Det er han faktisk ret god til.

20 @ 160 / 30

20 @ 160 / 30

20 @ 160 / 30 - de første tyve med en sandsæk på nakken

20 @ 160 / 40 - de første tyve med en sandsæk på nakken

20 @ 160 / 30 - brændt af!...

Benpres (i benpres):

Igen korte pauser, råb og forced.

20 @ 160

20 @ 160

25 @ 120

20 @ 120 - ovre og ude fra benene...

En ældre mand, som havde siddet og kigget skræmt på vores råberi, henvendte sig til mig i omklædningen, og begyndte på noget med, at min makker vist var lidt speciel, og at det ikke kunne være sundt at træne sådan. Jeg flexede Quads og læg, og gav ham et ondt blik. Eller også mumlede jeg bare noget og gik...

Træning i dag, tirsdag:

Næsten ingen mennesker i centret, men dog nogle af de sædvanlige hoveder. Jeg havde en fræk aftale med Jannik om noget baglårstræning, og han gik ind i det med fuld skrue. Jeg forudser nogle DOMS'ede baglår på ham i morgen.

Pulldowns:

3 x 10 @ 65 - bredt overhåndsgreb

3 x 10 @ 65 - smalt neutralt greb

Cable Rows:

3 x 10 @ 65 - bredt neutralt greb

3 x 10 @ 65 - smalt neutralt greb - den pestbefængte arm holdt hele vejen!

Face Pulls:

3 x 10 @ 20

Siddende læg:

10 @ 50

3 x 10 @ 93 - godt med power

Glute Ham Raise, Atlas StyleTM:

5 x 3 - ægstræm kontrollerede og brændende :devil:

Good Mornings:

10'ere med 40, 60 og 50 for at Jannik kunne øve teknikken.

Side Laterals:

3 x 10 @ 10

Rear Laterals:

3 x 10 @ 7

DB Curls:

3x 10 @ 7 - fedt at curle de samme vægte, som man kører bagskulder med...

CG bænkpres:

4 x 10 @ 70

Stående Cable Crunches:

12 @ 3 plader

2 x 12 @ 5 plader

Shrugs i stående læg-maskinen:

3 x 12 @ 270

Megen sjov og spas med Torben, Finn og Daniel.

I omklædningen vrimler det med sommerskoleunger, og en af disse ramte en anden klokkerent med et håndklædesvirp lige i de små hasselnødder, så han gik direkte i gulvet. Det gjorde ondt bare at se på det :crazy:

Sikken et langt indlæg her i min logbog. Bare der bliver ved med at være sider nok.

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Pullovers er ghey. Og Big Shooter er enig med mig.

Hvad blev det til med træning fredag, eller evt. lørdag?

Er du stoppet med dine Isolators?

Godt at det ikke kun er os der kan se at TosseRico er underlig og det er godt at du tæver Jannik i noget baglårstræning.

Link to comment
Share on other sites

Pullovers er ghey. Og Big Shooter er enig med mig.

Hvad blev det til med træning fredag, eller evt. lørdag?

Er du stoppet med dine Isolators?

Godt at det ikke kun er os der kan se at TosseRico er underlig og det er godt at du tæver Jannik i noget baglårstræning.

Der bliver desværre kun træning tidligt fredag :unhappy:

The ISOLATORTM er stadig med i tasken på rygdagen, men jeg prøver at køre noget let uden dem pt.

Jeg har hørt rygter om at det nye alvorlige dopingproblem i international cykelsport er Eucalyptus bolcher!

Det kunne det nemt være. Det vil også give en bedre duft på ruten.

Fuck Big Shooter. Pullovers dur!

Giver mere luft end EPO!

Pullovers får chancen. EOD.

Det giver i hvert fald lige lidt luft; det er helt sikkert.

I går var jeg helt færdig, så der blev restitueret i gennem. Det var muligvis medvirkende til, at træningen i dag blev ganske god på trods af en luftfugtighed på 125% og et 6 timer langt skybrud. Jeg har i øjeblikket en del tøj og sko til tørre, for jeg var ude på cyklen to gange før træning.

En anden væsentlig faktor var fraværet af idioter, mine nye superhørebøffer og en spilleliste med Rammstein, Metallica, Mötorhead og RATM.

Da jeg ankom, var der stort set kun de hårdtarbejdende ansatte (dvs. Daniel som sad på en bænk og stenede TdF), kørelæreren og Taxa-Bo, og da jeg gik, var der kun Torben og Christian!

Benene skyldte, og skylder stadig, big time, så de blev testet.

Squat:

3 x 12 @ 100

3 x 6 @ 120

Skrå BB pres:

3 x 10 @ 75

Omvendt et-bens-squat i smith:

12 @ 47

12 @ 77

3 x 10 @ 102

Pullovers:

3 x 10 @ 31,4

Decline bænkpres:

4 x 6 @ 100

Side Laterals:

4 x 10 @ 10

DB Rear Delts:

4 x 10 @ 8

Læg i benpres ss. med stående læg:

25 @ 160 / 30

21 @ 160 / 30

20 @ 160 / 25

Siddende læg:

3 x 15 @ 40

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning foregik tidligt; "først på dagen" som nogle ældre mennesker vil sige det.

Der var et behageligt lavt antal forstyrrende personager, og en nogenlunde fornuftig temperatur og luftfugtighed. Det afholdt mig dog ikke fra at svede som et svin på alle de redskaber, jeg kom i nærheden af. Jeg er ret sikker på, at dette var med til at skabe det usædvanligt store rum, jeg til enhver tid havde omkring min person og træning :smile: Måske skulle man sætte lugt på og evt. få et par fif fra islændingene, selv om man nu godt kan få for meget af selv en god ting, som nogle ældre mennesker vil sige det.

Træk-ned-af'er:

3 x 10 @ 65 - bredt overhåndsgreb

3 x 10 @ 65 - smalt neutralt greb - der er naturligvis tale om kraftigt samkønsorienterede vægte, pga. min arm, men til gengæld ren Jane F.-stil.

Træk-hen-ad'er:

3 x 10 @ 65 - bredt neutralt greb

3 x 10 @ 65 - smalt neutralt greb

Siddende Leg-Curls:

3 x 10 @ 93

GHR, AS:

8 x 3 - de kørte bare i dag! Stor undren fra de tilstedeværende pensionister.

Good Mornings:

10 @ 50

3 x 8 @ 80

Liggende benkrøl:

2 x 25 @ 90 lbs. - partielle for den der brændende følelse.

CG bænkpres:

4 x 12 @ 65 - SpøerRangeTM!

DB Curls:

3 x 10 @ 7 - ....

Shrugs i stående læg-maskinen:

3 x 12 @ 270

Link to comment
Share on other sites

Rimelig god træning i dag, selv om benene er meget tunge og stive for tiden. Jeg tror, det bl.a. skyldes al den udendørs leg med ungerne især i weekenderne. Der ulmer en alvorlig prioriteringskonflikt her!

Underholdningen var i top i dag. Jeg blev faktisk hængende lidt længere end beregnet af den grund. Blandt de fremmødte var Arne, Pedro, Rico, Pedros lillebror, Kørelæreren, Eswann, Rasmus og ikke mindst Klaus. Det gav et vist tryk på bænkpresstativerne, og når man, som især Arne og Klaus, kun kan køre på et bestemt stativ (heldigvis ikke det samme!), så giver det også anledning til en del debat og sure kommentarer :laugh: Klaus ankom sidst, og så til sin store ærgrelse, at Eswann optog hans stativ. Ti sekunder efter, han var ankommet, ytrede han som sine allerførste ord: "Jeg står i kø!". 30 sekunder efter sin ankomst rykkede han første gang Eswann for at blive færdig. Lidt efter tillod Eswann sig at rejse sig fra bænken for at hente vand. Det mente Klaus absolut ikke, man kan gøre uden at miste bænken, og her intervenerede Rico så til Eswanns forsvar. Det affødte en del diskussion om, hvorvidt man kan gøre det eller ej, samt om hvorvidt man beholder sin plads i køen, hvis man går i gang med en anden øvelse. Klaus sad nemlig i smithmaskinen og half-ass'ede den, mens en helt uden- og uforstående stakkel egentlig gerne ville bruge den. Det er dog den absolut bedste plads til at stirre på og psyke personen på Klaus' bænk, så han ville ikke flytte sig. Frivægtsområdet blev ret hurtigt ryddet for alle andre end de indviede, da først tingene tog fart.

Klaus har gøglet rundt i de varme lande i over en måned, men han mente nu, at han sagtens kunne fortsætte med de samme vægte som før, han tog afsted. Det kunne han vel i og for også, for før failede han lige så meget... Pedro og Daniel blev oprigtigt bekymrede, da Klaus landede et ekstra voldsomt fail på ribbenene, og trillede stangen ned over klokkeværket.

Der var desuden også rigtig mange guldkorn at hente på ernæringsområdet! Daniel holdt sig bag sin skranke, og overvejede fremover at optage eller nedskrive noget af alt den idioti, der flyder uhindret sådan en dag. Den var nu også ekstra slem i dag :laugh:

Squat:

masser af opvarmning

2 x 15 @ 100

3 x 6 @ 120

Skrå DB pres:

4 x 10 @ 75

Hack Squat:

15 @ 30

2 x 8 @ 70

Decline bænkpres:

4 x 8 @ 100

Læg i benpres ss. med stående læg:

25 @ 160 / 25

21 @ 160 / 25

17 @ 160 / 30

15 @ 160 / 25

2 x 25 @ 120 / 0

Pullovers:

4 x 10 @ 31,4

Side Laterals:

4 x 10 @ 10

DB Rear Laterals:

3 x 10 @ 8

Bummelum. I saunaen lavede jeg en fræk aftale med Pedro om at spotte ham i bentræning i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share