Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Jeg har endnu engang skiftevis fneset og vaeret fuld af imponade over det, der foregaar i loggen. (Hvad der fnises af, og hvad der imponades over, vil jeg ikke komme ind paa netop nu).

Meddelelse: Der vil senere i dag blive traenet SlapMandsTraening i udkanten af Bangkok. Det bliver muligvis noget med ild.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har endnu engang skiftevis fneset og vaeret fuld af imponade over det, der foregaar i loggen. (Hvad der fnises af, og hvad der imponades over, vil jeg ikke komme ind paa netop nu).

Meddelelse: Der vil senere i dag blive traenet SlapMandsTraening i udkanten af Bangkok. Det bliver muligvis noget med ild.

Jeg er sikker på, at fniseriet hhv. fyldelsen af imponade bliver doseret korrekt og i passende forhold til de episoder i denne log, som lægger op til den respektive reaktion.

Træning! udkanten af Bangkok!! ild!!! :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forstå, at der muligvis bliver logget lidt træning af gunz?! :w00t:

Korrekt!

Træningen i går bød på ca. følgende:

The ISOLATORTM BACK BUSTER:

DB Rows: 10 @ 32 + 10 @ 40,6 + 10 @ 49,2

One-Arm Pull Downs: 3 x 10 @ 35 + 8 @ 40

Seated Rows: 3 x 10 @ 75

Leg Curls:

10 @ 59 - langsomme for en god brænder

4 x 7 @ 93

10 @ 59 - igen en brænder

Glute Ham Raise, Atlas StyleTM:

6 x 3 - Jannik prøvede et enkelt sæt, og beklagede sig noget over baglårene i dag.

Good Mornings:

10 @ 60

3 x 8 @ 95 - Bummelum, sagde det.

Shrugs i stående læg-maskinen:

3 x 12 @ 270

Men se nu her, e-friends! Der blev sør'me også trænet i dag, for efter træningen i går tog jeg til fys, og han gav mig lov til (!) at træne biceps! Godt nok kun med 3 kg. i denne uge, 5 kg. i næste uge og så 7 kg., indtil jeg ser ham igen, men alligevel :w00t:

Egentlig havde jeg ikke tænkt mig at træne i dag, på trods af denne gode nyhed, men så spurgte salt jo, om jeg kom til træning, og så tog jeg derop. Det viste sig så, at salt kun kom, fordi jeg gjorde; tal om lækker synergi!

Stående DB Curls:

4 x 12 @ 3 :laugh:

Læg i benpres:

3 x 12 @ 180 ss. med stående læg 3 x 25 @ bw

15 @ 160

20 @ 120

Siddende læg:

3 x 15 @ 40

20 @ 20

Hemmelig øvelse for skinnebenet :ninja:

Og så er jeg blevet inspireret af FlotMandsTræningsManden Christian Spøer, som har inkorporeret en masse cykling i sin træningsrutine. Godt nok overgår min transportcykling frem og tilbage det cykling, som han logger, både transport- og kondicykling, med ca. 100%, men i dag satte jeg mig simpelthen op på en kondicykel og kørte i 15 minutter! Jeg kørte vist en fiktiv afstand på 7,15 km.

Arne gav heldigvis en pastil, så der fik jeg da lige lidt luft.

Link to comment
Share on other sites

Tak for de søde og velmente kommentarer til min nu radikalt ændrede biceps-situation. I er alle søde og rare; dog ikke jer som er nogle idioter, men I ved selv, hvem I er. Jeg gør nemlig ikke :smile:

Så for syv sytten! Så er der igen dobbelt-op på træningz!

I går trænede jeg nemlig i Atlas sammen med salt. Det gjorde jeg også i dag. En anden ting, som gentog sig fra i går, var, at salt gik Arne i bedene, og købte sig venner ved at uddele eucalyptusbolcher i bedste børnelokkerstil. Jeg er dog ligeglad; de giver lige lidt luft, og det er det vigtigste.

Træning i går:

Skrå BB pres:

8 @ 70

6 @ 80

8 @ 70

6 @ 80

8 @ 70

6 @ 80

5 @ 90

3 @ 90

Jeg ved ikke, om I så, hvad jeg lige gjorde dér?!

Decline bænkpres:

10 @ 60

3 x 8 @ 90

Skulderpres i smith:

10 @ stang+30

3 x 8 @ stang+50

Front Squat:

2 x 5 @ 80

5 @ 90

5 @ 100

6 x 3 @ 110

Cable Laterals:

4 x 10 @ 25

DB Rear Delt:

3 x 10 @ 7

Leg Extensions:

4 x 10 @ 68

Træning i dag:

The ISOLATORTM to the rescue:

One-Arm Pull Downs:

10 @ 20

2 x 10 @ 30

10 @ 35

8 @ 40

Cable Rows:

12 @ 50

3 x 10 @ 75

Good Mornings:

10 @ 60

3 x 8 @ 95

Glute Ham Raise, Atlas StyleTM:

6 x 3 - bummelum hvor de rev i dag!

Siddende Leg Curls:

3 x 6 @ 93

dropsæt fra 5 @ 93 til 15 @ 40 - 5 "sæt" :crazy:

Push Downs:

3 x 10 @ 30

Læg i benpres ss. med Stående Læg:

20 @ 160 / 30 @ bw

15 @ 160 / 30 @ bw

15 @ 160 / 25 @ bw

12 @ 160 / 20 @ bw

Så var der hygge i saunaen, hvor vi blev enige med nogle af de gamle nisser om, at verden er af lave, og at grækerne er nogle dovne svindlere; det skal vi i øvrigt være glade for, for hvis de var nogle meget arbejdsomme svindlere, ville det nok koste os endnu flere penge at være i madklub med dem.

Vi snuppede også den kolde bruser. Nogen dog kun én gang.

Link to comment
Share on other sites

Skrå BB pres:

8 @ 70

6 @ 80

8 @ 70

6 @ 80

8 @ 70

6 @ 80

5 @ 90

3 @ 90

Jeg ved ikke, om I så, hvad jeg lige gjorde dér?!

100 procents CONFUSIONZORZ.

Vi snuppede også den kolde bruser. Nogen dog kun én gang.

Jeg gætter på at omtalte person ikke har rundet de 30 endnu. Og derfor ikke døjer med homonelle hedeture, så man skal afkøles i tide og utide.

Link to comment
Share on other sites

Så confuzioned at jeg måtte læse det flere gange for at se det.

EDIT: Kold bruser i øvrigt mega plat og kun noget pensionister gør.

Næste gang i (ja, her ved jeg ikke helt hvem jeg henvender mig til..) står og skal indlede le sexytime og tilfældigvis skal i bad først, så prøv at tage et fast, beskyttende greb om kuglerne og hold en kold bruser på mellemkødet i 15-20 sek. Gentag evt et par gange. Det er ikke super behageligt, men man kan stort set selv styre sin udløsning bagefter, og det kan jo egentlig være rart nok :smile:

Dagens life hack fra No6bach

Link to comment
Share on other sites

Så confuzioned at jeg måtte læse det flere gange for at se det.

EDIT: Kold bruser i øvrigt mega plat og kun noget pensionister gør.

Er du bøss' eller hur? Læser du ikke, hvad Bro6bach skriver efter dit indlæg?!

Næste gang i (ja, her ved jeg ikke helt hvem jeg henvender mig til..) står og skal indlede le sexytime og tilfældigvis skal i bad først, så prøv at tage et fast, beskyttende greb om kuglerne og hold en kold bruser på mellemkødet i 15-20 sek. Gentag evt et par gange. Det er ikke super behageligt, men man kan stort set selv styre sin udløsning bagefter, og det kan jo egentlig være rart nok :smile:

Dagens life hack fra No6bach

Kan man så få det overstået hurtigere? Der må kunne hentes mindst et minuts ekstra restitution pr. knald = BB1

Tak for tippet og for at hæve denne logs informative niveau adskillige grader. :smile:

SvagMandsTræning aka. SamkønsorienteretMandsTræning.

Salt og jeg var begge lidt mærkede af den enorme mængde BB, vi præsterer for tiden. Jeg kom primært for at røre benene (egne forstås) lidt, mens salt kom for at lægge bolchespor ud i håbet om, at der kom nogle svømmepiger/-drenge. Det endte dog med, at jeg spiste sporet. Det gav lige lidt luft, og det havde jeg brug for.

I stedet kunne salt så agere Strenght and Conditioning CoachTM for mig.

Prollefaktoren røg helt uden for kategori i dag, da et trekløver bestående af to drenge og en pige ankom. Pigen var nok ganske sød, men det så lidt fjollet ud, at hendes knaldrøde hårfarvningsmiddel også havde farvet bagsiden af hendes ører...

Hun bar ellers en fin reklame-T-shirt fra en frisørsalon.

DB Curls:

4 x 12 @ 3 - bum...

Bænkpres:

10 @ 50

2 x 8 @ 80

Skrå BB pres:

10 @ 40

2 x 10 @ 50

Vertical Single-Leg Smith Leg PressTM, en Strenght and Conditioning CoachTM specialitet:

12 @ stang+20

3 x 12 @ stang+40 - en rigtig fin øvelse, som desuden nok skal forvirre en masse idioter.

Bench Press Crunches:

4 x 10 @ 60

Standing Rope Crunches:

3 x 10 @ 30

Ti minutter på kondicyklen. Jeg ved det...

Efter træningen var der saunatur med drengene og indtil flere ture under den kolde bruser.

I skrivende stund står grundejerforeningens TyndFedeMandsLøbehold og tripper på plænen uden for. Det er ikke til at vide, om de varmer op eller skal ud at løbe, for de mest ærgerlige varmer slet ikke op, og de vil også være faldet fra, inden de når helt herned i den nederste række, mens de resterende præsterer noget, som kun med meget god vilje kan betegnes som andet end let lunten. Sidst var der nogle af dem, som forsøgte at lave kropshævninger i legetårnet, men det har de vist opgivet.

Link to comment
Share on other sites

Næste gang i (ja, her ved jeg ikke helt hvem jeg henvender mig til..) står og skal indlede le sexytime og tilfældigvis skal i bad først, så prøv at tage et fast, beskyttende greb om kuglerne og hold en kold bruser på mellemkødet i 15-20 sek. Gentag evt et par gange. Det er ikke super behageligt, men man kan stort set selv styre sin udløsning bagefter, og det kan jo egentlig være rart nok :smile:

Dagens life hack fra No6bach

Haha hvordan er det lige du har fundet ud af det?! Og hvad er grunden til at det virker sådan?

Jeg er confuzed.

Salt og jeg var begge lidt mærkede af den enorme mængde BB, vi præsterer for tiden. Jeg kom primært for at røre benene (egne forstås) lidt, mens salt kom for at lægge bolchespor ud i håbet om, at der kom nogle svømmepiger/-drenge. Det endte dog med, at jeg spiste sporet. Det gav lige lidt luft, og det havde jeg brug for.

Huhu det er sjovt! :laugh:

DB Curls:

4 x 12 @ 3 - bum...

Flot SpøerRangeTM!!!11!one!

Link to comment
Share on other sites

Næste gang i (ja, her ved jeg ikke helt hvem jeg henvender mig til..) står og skal indlede le sexytime og tilfældigvis skal i bad først, så prøv at tage et fast, beskyttende greb om kuglerne og hold en kold bruser på mellemkødet i 15-20 sek. Gentag evt et par gange. Det er ikke super behageligt, men man kan stort set selv styre sin udløsning bagefter, og det kan jo egentlig være rart nok :smile:

Dagens life hack fra No6bach

Og det siger du nu! Efter 29 aar med for tidlige afgange.

Hvad sker der hvis man holder den kolde bruser lige imod biceps?

Salt og jeg var begge lidt mærkede af den enorme mængde BB, vi præsterer for tiden. Jeg kom primært for at røre benene (egne forstås) lidt, mens salt kom for at lægge bolchespor ud i håbet om, at der kom nogle svømmepiger/-drenge. Det endte dog med, at jeg spiste sporet. Det gav lige lidt luft, og det havde jeg brug for.

Proev saadan en pastil inden squat naeste gang. Kan vaere, der lige er til lidt flere reps.

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg trænede i går. En FlotteMandsTræning var det, for der var to flotte mænd til stede. Salt og jeg var der også.

Salt kørte en majet, majet flot hansen.j-tribute i squatten, og var træt bagefter. Han havde også en fin BB-gave med til mig i form af kreatin. Jeg har nemlig købt kreatin ethyl ester, og det smager forfærdeligt. Heldigvis er salt endnu mere kræsen end mig, så han har opgivet at få sit monohydrat ned :smile: Er der nogen, der kunne tænke sig at købe kreatin ethyl ester?

Arne blev glad for at høre, at salt er blevet selvforsynende med eucalyptusbolcher, da de, som han sagde, lige giver lidt luft. Salt havde dog åbenbart været fordi et par børneinstitutioner, for han havde ikke så mange med.

Cable Rows feat. The ISOLATORTM:

12 @ 50

3 x 10 @ 75

One-Arm Pulldowns feat. The ISOLATORTM, "overhåndsgreb":

3 x 10 @ 35

DB Rear Delts:

3 x 12 @ 7

Skulderpres i smith:

10 @ 37

3 x 8 @ 57

Side Laterals:

10 @ 3

10 @ 5

2 x 10 @ 10 - med håndvægte! Og pesten i armen holdt sig i ro :bigsmile:

DB Front Raise:

3 x 8 @ 8,6 - igen uden pestsmerter.

Shrugs i stående læg-maskinen:

3 x 12 @ 250

Læg i benpres ss. med stående læg:

20 @ 160 / 30 @ bw

15 @ 160 / 30 @ bw

15 @ 160 / 25 @ bw

25 @ 120 / 0

Jeg lavede vist noget andet gøgl for at vurdere lidt på armen.

I dag gider jeg ikke at træne. BUM!11!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige set, at Mollerup ikke klarede det, så jeg vil bare logge dagens træning og sende ham og hans nærmeste de bedste tanker.

Squat:

8 @ 60

8 @ 80

5 @ 100

3 x 3 @ 125

15 @ 100

3 x 5 @ 105

1 @ 125

Skrå BB pres:

10 @ 50

3 x 10 @ 75

Decline bænkpres:

10 @ 60

3 x 8 @ 100

Vertical Single-Leg Smith Leg Press:

12 @ 37

12 @ 57

3 x 12 @ 77

2 x 8 @ 97

DB Rear Delt:

3 x 10 @ 7

DB Side Laterals:

3 x 8 @ 10

DB Front Raises:

3 x 8 @ 10

Læg i benpres ss. med stående læg:

20 @ 160 / 40

17 @ 160 / 30

15 @ 160 / 30

Pushdowns:

3 x 10 @ 30

6 @ 40

Jeg har ingen anelse om, hvad der går af computerens typer i sidste del af indlægget.

Link to comment
Share on other sites

Jo, jeg trænede i går. En FlotteMandsTræning var det, for der var to flotte mænd til stede. Salt og jeg var der også.

Salt kørte en majet, majet flot hansen.j-tribute i squatten, og var træt bagefter. Han havde også en fin BB-gave med til mig i form af kreatin. Jeg har nemlig købt kreatin ethyl ester, og det smager forfærdeligt. Heldigvis er salt endnu mere kræsen end mig, så han har opgivet at få sit monohydrat ned :smile: Er der nogen, der kunne tænke sig at købe kreatin ethyl ester?

Arne blev glad for at høre, at salt er blevet selvforsynende med eucalyptusbolcher, da de, som han sagde, lige giver lidt luft. Salt havde dog åbenbart været fordi et par børneinstitutioner, for han havde ikke så mange med.

De billeder der efter sigende blev taget at Salt efter denne hansen.j tribute, bliver de lagt ud på noget interwebz et sted?? Hi hi.

Link to comment
Share on other sites

PP> Altså manden lå jo der og havde det skidt, så jeg tog bare et enkelt billede. Jeg skal nok smide det op, men jeg har liiiige lavet et eller andet, så telefonen driller.

I dag stod den på tidlig træning; meget tidlig :crazy: Jeg er temmelig smadret i benene, og jeg tror, det skyldes gårsdagens benpres i smithmaskinen. De 15 reps med 100 i squat irriterer mig grænseløst, for jeg gik efter 20 reps. I sidste uge nåede jeg 16 uden større besvær, men så var det, at mine shorts sprækkede, og koncentrationen røg. På den baggrund var jeg sikker på, at der ville være 20. Jeg havde endda fået et bolche af salt, og det gav jo lige lidt luft, men ikke engang det hjalp

Tidlig træning betyder en meget stor koncentration af pensionister. Meget rammende blev jeg kun spurgt en enkelt gang, om jeg brugte noget udstyr; det drejede sig om siddende læg-maskinen, og manden skulle bare sidde på den og læse avis :laugh:

Salt er draget ud i sommerlandet, men jeg lovede souschefen, at jeg nok skulle lave larm og gøgleri for os begge fremover.

Da jeg alligevel er slap før middag, kunne jeg lige så godt benytte muligheden til at køre lidt rygøvelser uden The ISOLATORTM. Vægtene var selvfølgelig lave, men det gik ganske fint!

Puldowns,:

3 x 10 @ 50, WG

3 x 10 @ 50, WG

Cable Rows:

3 x 10 @ 50, NG

Good Mornings:

10 @ 50

3 x 8 @ 75

Glute Ham Raise, Atlas StyleTM:

6 x 3

Seated Leg Curls:

4 x 6 @ 93

Shrugs i benpres:

3 x 12 @ 250

DB Curls:

3 x 10 @ 5 - :superman: Den, i øvrigt ret lækre, kvinde, som curlede med 6 kg., kiggede lidt.

I morgen får benene en tur med noget front squat og nogle flere benpres i smithen! De sataner skal åbenbart have det på den hårde måde.

Link to comment
Share on other sites

PP> Altså manden lå jo der og havde det skidt, så jeg tog bare et enkelt billede. Jeg skal nok smide det op, men jeg har liiiige lavet et eller andet, så telefonen driller.

:smile:

DB Curls:

3 x 10 @ 5 - :superman: Den, i øvrigt ret lækre, kvinde, som curlede med 6 kg., kiggede lidt.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er status på albuen/armen?

Der er helt bestemt fremgang. Som sagt kørte jeg nogle rygøvelser med forholdsvis let vægt, og det gik fint. En anden væsentlig ting er, at jeg også kan køre rimelig tunge Side Laterals, for det med at holde fat i tingene, har været det største problem. Nu kører jeg stille og roligt uden min ellers ganske gode The ISOLATORTM, og om to uger har jeg den forhåbentligt sidste aftale hos fyssen. Det kommer til at tage noget tid, før jeg kan køre tunge Kroc-rows eller tung dødløft, men lige nu er jeg taknemmelig for alt, hvad der kan lade sig gøre; det skal nok ændre sig, og så håber jeg, at et eller andet i mig forhindrer at jeg kører for hårdt på...

' date='29. juni 2011 - 18:18 ' timestamp='1309364322' post='1524548']

:smile:

:smile:

Friend :smile:

Atlas er ganske sommer- og Roskilderamt, så vi er nogle få stykker, som står og bliver enige om, at det er møgulækkert at bo og bedrive hor i en urinstøvsky blandet med lugten af dåsemakrel og uvaskede, fulde mennesker! Ad!

I omklædningen overværede jeg en episode, hvor jeg for første gang måtte grine højt! To mongoler, som jævnligt er oppe at svømme, har klædt om, og er ved at pakke deres ting. Så kommer der tre unge, smarte fyre, som har været i Atlas for at pumpe bizpz og pecz, og de er temmelig højrøstede og gør faktisk lidt nar af de to mongoler. Mongolerne forstår det vist ikke, eller også gør de! De tre fyre smider trøjerne og flexer guns og pecs i spejlet. Den ene mongol går helt hen til dem, mens de laver most muscular, og kigger sammen med dem i spejlet; så tager han trøjen af, og smider en most muscular-pose, som totalt owner de tre fyre! Der var tydeligt mere masse, og han var langt mere cut. Især havde han gode abs :laugh: Så kigger han lidt, tager trøjen på og går sammen med sin kammerat!

De tre fyre begyndte selvfølgelig at tale grimt om dem, og der måtte jeg sige til dem, at det vist ikke var helt rimeligt. Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke var hurtig og smed en most muscular ved siden af ham :smile: Det var FAND'ME sjovt!

Kondicykel! (åh, åh!): 20 min. aka. 6 2/3 SpøerRange :superman:

Front Squat:

5 @ 50

5 @ 60

5 @ 90

3 x 3 @ 110

1 @ 120 - benene var færdige :unhappy:

Skrå BB pres:

10 @ 50

4 x 8 @ 75

Vertical Single-Leg Smith Leg-PressTM:

12 @ 37

3 x 12 @ 77

2 x 10 @ 97 - Grow, damn you, grow!

Decline bænkpres:

10 @ 60

3 x 8 @ 100

Side Laterals:

3 x 10 @ 10

DB Rear Delts:

3 x 10 @ 8

Læg i benpres ss. med stående læg:

20 @ 160 / 30 @ bw

20 @ 160 / 30 @ bw

17 @ 160 / 25 @ bw - Grow, damn you, grow!!

Link to comment
Share on other sites

Der er helt bestemt fremgang. Som sagt kørte jeg nogle rygøvelser med forholdsvis let vægt, og det gik fint. En anden væsentlig ting er, at jeg også kan køre rimelig tunge Side Laterals, for det med at holde fat i tingene, har været det største problem. Nu kører jeg stille og roligt uden min ellers ganske gode The ISOLATORTM, og om to uger har jeg den forhåbentligt sidste aftale hos fyssen. Det kommer til at tage noget tid, før jeg kan køre tunge Kroc-rows eller tung dødløft, men lige nu er jeg taknemmelig for alt, hvad der kan lade sig gøre; det skal nok ændre sig, og så håber jeg, at et eller andet i mig forhindrer at jeg kører for hårdt på...

Godt at høre med albuen. Og lad nu for helvede være med at gå for hård tpå for hurtigt! :tongue:

I omklædningen overværede jeg en episode, hvor jeg for første gang måtte grine højt! To mongoler, som jævnligt er oppe at svømme, har klædt om, og er ved at pakke deres ting. Så kommer der tre unge, smarte fyre, som har været i Atlas for at pumpe bizpz og pecz, og de er temmelig højrøstede og gør faktisk lidt nar af de to mongoler. Mongolerne forstår det vist ikke, eller også gør de! De tre fyre smider trøjerne og flexer guns og pecs i spejlet. Den ene mongol går helt hen til dem, mens de laver most muscular, og kigger sammen med dem i spejlet; så tager han trøjen af, og smider en most muscular-pose, som totalt owner de tre fyre! Der var tydeligt mere masse, og han var langt mere cut. Især havde han gode abs :laugh: Så kigger han lidt, tager trøjen på og går sammen med sin kammerat!

De tre fyre begyndte selvfølgelig at tale grimt om dem, og der måtte jeg sige til dem, at det vist ikke var helt rimeligt. Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke var hurtig og smed en most muscular ved siden af ham :smile: Det var FAND'ME sjovt!

Fuck hvor sejt! Og meget vigtigt du lige får dem lidt ned på jorden efterfølgende :devil:

Kondicykel! (åh, åh!): 20 min. aka. 6 2/3 SpøerRange :superman:

Pas på massen, fister!

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre med albuen. Og lad nu for helvede være med at gå for hård tpå for hurtigt! :tongue:

Fuck hvor sejt! Og meget vigtigt du lige får dem lidt ned på jorden efterfølgende :devil:

Pas på massen, fister!

Du må hellere holde mig lidt i ørerne både med armen og med cykleriet :blush:

I går blev der trænet i et temmelig tomt Atlas. Arne var dog til stede, og det betød selvfølgelig et bolche, som lige gav lidt luft.

På trods af de få mennesker, var der alligevel noget at se på i omklædningen; jeg kunne dog godt have undværet manden i saunaen, som rejste sig fra sit hvide håndklæde for at gå under bruseren, og efterlod en lang brun streg på håndklædet :crazy:

Bagefter i brusebadet kom så to fyre, som jeg tit har set og vist også omtalt. De er begge to ærgerlige og tyndfede. Den ene har verdens mest fimsede Mohikanerfrits, som oftest er farvet i røde farver, og i går var den så fesent orange. Den anden er kronraget og har en centimetertyk massiv ring, af noget der ligner rustfrit stål, om halsen. Daniel kunne så fortælle mig, at de ikke kun danner par i centret og for at markere deres forhold, har de fået en venindepiercing i næsen; forestl jer en hesteskoformet metaldims, der sættes gennem skillevæggen i næsen og afsluttes med en kugle i hver ende, sådan ca. midt i mellem næsen og overlæben... Det var nok noget af det mest bizarre, jeg har set dernede :blink:

I går prøvede jeg igen at træne ryg uden The ISOLATORTM, og det gik udmærket.

Træk til bryst:

3 x 10 @ 60 - bredt overhåndsgreb

3 x 10 @ 60 - smalt neutralt greb

Cable Rows:

3 x 10 @ 60 - bredt overhåndsgreb

3 x 10 @ 60 - smalt neutralt greb

Siddende Leg Curls:

2 x 10 @ 93

Glute Ham Raises, Atlas StyleTM:

3, 3, 4, 3, 3, 3 - flere var helt ned og op, og selvfølgelig bliver der bøjet mere i hoften, men alligevel var det en super omgang.

Good Mornings:

10 @ 60

3 x 6 @ 100

DB Curls:

3 x 10 @ 5

Pushdowns:

3 x 10 @ 30

Link to comment
Share on other sites

Det er flot træning, ved du godt det :smile: Hi hi.

Holder man ferie på noget tidspunkt? Ellers har jeg nemlig lidt ekstra tid til Atlas træning fra og med uge 28.

Er der også sauna hos pigerne? Jeg kunne godt tænke mig, en dag med solid BB træning, en svømmetur, og så afslutte med sauna...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share