mayol


Mayol
 Share

Recommended Posts

Jeg har tidligere haft en skade i albuen hvor jeg jf. en fys havde haft en lille overrivning omkring albuen hvor sene og muskel hæfter sammen (efter fransk pres) ...... dette er år tilbage og jeg er sluppet af med denne skade men jeg kan dog stadig ikke køre fransk press da jeg bliver en smule øm omkring albuen af dette (sikkert fordi jeg ikke fik genoptrænet senen i tilstrækkelig høj grad tidligere)..... men nu er den gal igen ! Ved en fejl hamrede jeg albuen ind i en dørkarm for 2 dage siden og nu er jeg sindsyg (SINDSYG!!!!) øm på et meget lille område på spidsen af albuen....ydermere får jeg smerter samme sted hvis jeg kontrahere triceps (og især efterfølgende hvis jeg slapper af i triceps hurtigt herefter)....... umiddelbart virker det dog som om jeg har samme styrke i triceps da jeg sagtens kan presse etc. .......

...er det andre der har oplevet det samme eller har nogen ide om det er et problem at træne videre (da jeg mener at have nøjagtig samme styrke som tidligere og således kun er plaget af "ømhed") ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share