Irriteret corpus hoffa


Olga
 Share

Recommended Posts

Hej alle

For tre år siden forstrakte jeg det ydre ledbånd i mit knæ. Det gik over og jeg har ikke haft problemer indtil nu. Da jeg skulle stå af S-toget, rejste jeg mig op mens det var ved at stoppe og tog min rygsæk på. Jeg var ved at falde forover og holdt balancen ved at strække mine ben og jeg kom dermed til at overstrække dem. Det gjorde ondt i det knæ, der tidligere har været skadet, og efterfølgende er det hævet op, og jeg oplever smerte nogle gange om dagen, når jeg kommer til at gøre noget der irriterer det. Derudover føler jeg, at der er noget der trykker på knæet i området nedenunder knæskallen, altså ikke inde bag den. Lægen har sagt, at fedtpuden er irriteret, og det vil gå i sig selv efter 2 uger. Der er nu gået 6 dage, og jeg føler at det trykker mindre på knæet, men jeg oplever stadig smerter flere gange om dagen. 

Er der nogen der har erfaring med denne skade? Jeg kan kun finde meget lidt om det på internettet. Der står noget om en irriteret slimsæk, men er slimsækken og fedtpuden det samme?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share