Anbefaling af fysioterapeut


Torben F.
 Share

Recommended Posts

Jeg har altid haft nogle uhensigtsmæssigheder i squatten, som umiddelbart skyldes ankelmobilitet i venstre side. Men jeg har dog erfaret, at forskellige strækøvelser der ikke umiddelbart er relateret til anklen, har god effekt. Eksempelvis synes jeg at psoas stretch gør en forskel.

Men det er svært at få nailet 100%, så i stedet for at jeg famler mig frem, skal jeg have en fysioterapuet til at se på det.

Kan i anbefale en i København og omegn? En, der er dygtig til at se sammenhænge og samtidig ved lidt om styrkeløftsdisiplinerne.

Link to comment
Share on other sites

På 7/30/2017 at 21:47 , Fame Boy skrev:

Du skal have fat i Jacob Beermann fra Maxer.dk. Han er ikke fys, men det er kun en god ting. Danmarks klart bedste styrkeløft-coach.

Torben, jeg vil blot understrege at dette er den HELT rigtige fremgangsmåde.

Efter 10år+ træning, tog jeg et enkelt år under Jacobs vinger. Det eneste jeg bitterligt fortryder er at jeg ikke gjorte dette langt tidligere. På det år, ramte jeg mit all time greatest i de tre store, og blev komfortabel med mit squat som jeg ellers aldrig havde været. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share