Erfaring med brydning - sjov træning


Jane T
 Share

Recommended Posts

Brydning er effektiv træning og sjovt sagde en veninde - og efter at have prøvet det og trænet i 4 måneder må jeg give hende ret. Jeg har fået større styrke og smidighed, en mere tonet krop, og så er det sjovt. Vi træner det 2-3 gange om ugen med øvelser, styrkeprøver, kamplege og egentlig brydekamp med forskellige regler og med små handicaps som udligner erfaring, vægt og styrke. : 

Og så kan man kæmper i mange varianter og legeformer: submission, point, træk sokken af, blindebrydning - kun fantasien sætter grænser. Og for første gang i går prøvede jeg mudderbrydning mod min veninde til en julefrokost - vores fyre var imponerede - rødt lingeri og mudder sikkert et smukt syn - og super sjovt selv om jeg tabte stygt.

Så kom bare i gang og vil du være med (Kbh.) så skriv også endelig her.

Knus

Jane T

Link to comment
Share on other sites

Hej igen

Jeg træner ikke i en klub, men et lille privat træningslokale i min venindes boligforening i Hvidovre. Har engang trænet kortvarigt i Thor Vejgaard, da jeg boede i Aalborg for efterhånden mange mange år siden

Venlig hilsen

Jane T

Edited by Jane T
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share