Mr Olympia 2016


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
35 minutter siden, KongKent skrev:

Politisk sejr. Mest kedelige MrO med Heath som vinder.

Jeg er ikke enig. Klart at Heath vandt en sikker sejr, men resten af feltet var utroligt interessant. Det var et af de dybeste felter jeg mindes at have set. Helt ned til 12. pladsen stod folk godt på scenen. Det i et felt, hvor Wolf, Kai og Branch ikke var med.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i, at feltet var stærkt lige under Heath. Jeg skulle måske have præciseret at det var spændingen, der glimrede ved sit fravær. 

Og trist med Levrone. Jeg havde håbet han havde fået en anstændig placering, men han var slet ikke på niveau. 

Hvad mener du om Ramy? Han var helt klejn i år i forhold til tidligere. Flot placering, men ham har ofret noget masse. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutter siden, KongKent skrev:

Og trist med Levrone. Jeg havde håbet han havde fået en anstændig placering, men han var slet ikke på niveau. 

Hvad mener du om Ramy? Han var helt klejn i år i forhold til tidligere. Flot placering, men ham har ofret noget masse. 

Kevin Levrones placering, var fra min side forventelig.

Ramy var for lille i forbedømmelserne. Til finalen var han stort set perfekt. Jeg havde ham som nr. 2 i finalen, men hans dårlige forbedømmelse trak ham for meget ned.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share