.


ChristiansenC
 Share

Recommended Posts

NÆSTE UGES TRÆNING:
 

TIRSDAG: STYRKETRÆNING, SVØMNING

ONSDAG: TESTLØB, STYRKETRÆNING

TORSDAG: STYRKETRÆNING (ARBEJDE) 

FREDAG: LØB (ARBEJDE) 

LØRDAG: VED DET IKKE MAN

SØNDAG: VED DET HELLER IKKE MAN

 

Efter 4 dages ferie skal jeg i skole i morgen, bliver hårdt at komme op, men vi skal heldigvis se film i første modul.

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG: 

1000m svømning, fuld fokus på teknik, og vandtilvænning.

1,5t styrketræning, pullups, widegrib row, dødløft og lidt curls.  

ONSDAG: 

3000m testløb, håber på en tid omkring de 10 rent, burde være realistisk. 

EDIT: løb 10:06min på min 3000meter. Den kunne godt have været presset ned under 10, mellemtiderne siger vidst det hele: 

500m: 03.40

1km: 03:27

2km: 03:18

3km: 03:12

styrketræning: bryst, skulder, trisser. 

EDIT: Ganske udmærket træning ramte b.la. 

BP: 

72,5k*5 

72,5k*5 

72,5k*5 

Jeg er fandeme lidt træt af at jeg generelt er så svag(især dødløft). Hvis jeg nu bare havde lige så meget talent for styrke som jeg har for løb, det kunne være nice. 

Btw jeg er egentligt et ret egoistisk menneske, tænker bare på min egen log og hvornår mon der er en der skriver i den, helt uden at overveje at skrive i andres :hmmm:

Edited by ChristiansenC
Link to comment
Share on other sites

TORSDAG: 

Arbejde

FREDAG: 

Arbejde

1,5times styrketræning 

Arbejde igen

LØRDAG: 

3km på løbebånd: 10min rent, incl aaaalt den tid det tager at få løbebåndet i omdrejninger. 

Pullups 

DL

Curls

Masse udstrækning 

SØNDAG: 

ingen træning, dog en meget træls matematik aflevering. Prøver ihærdigt at følge med i timerne, men gud hvor er jeg stadig elendig til differentialregning. Efter mange timers arbejde, fik jeg snøvlet mig igennem til resultat jeg forventer værende OK. 

 

For tiden læser jeg ret mange bøger, blandt andre, DOPPLER. Den er ret sjov, men samtidigt en kritiserering af samfundet og "kompetente mennesker". Den handler om en familiefar, der pludseligt efter et styrt på cyklen, vender familien ryggen og flytter ud i skoven. I skoven bliver han gode venner med en elg, derudover stræber han efter at lave så lidt som overhovedet muligt og samtidigt være så inkompetent som muligt. 

Imorgen står jeg for styrketræningen for min gruppe i idræt, senere skal jeg hjem og lave biologirapport, og nok også ud og løbe en tur. 

Link to comment
Share on other sites

Løbeturen var i sandhed smuk, det kan dog ikke siges om styrketræning og fordi jeg er en ærlig mand indrømmer også at min bio-afl blev decideret grim. 

Nå, jeg kan mærke jeg er ved at få blod på tanden igen hvad angår løb. Det stiller mig tilbage i det kendte dialemma om hvad jeg egentligt træner til. For mit vedkommene vil det uden tvivl være lettest bare at komme i skide god form, og få løbet nogle konkurrencer, og for glæde og stimulering derigennem. Men med henblik på militæret, er det nok ikke helt optimalt, jeg vil nok uden store problemer klare mig igennem værnepligten og efterfølgende reaktionsstyrkeuddannelsen. Men ville min fysik som løber være en stopklods for optagelse i jægerkorpset? Jeg er klar over at viljen er det vigtigste, men en løbers fysik ville da ikke være optimal ved optagelsen? Jeg har læst at Lars Møller (jæger200) var på landsholdet i noget langdistance, mens han var operativ i korpset,det giver mig lidt håb. Det fedeste ville være at kunne kombinere de to ting. 

 

Nu vil jeg drikke min monster energy absolutely zero færdig, og begynde på min dansk aflevering 

Edited by ChristiansenC
Link to comment
Share on other sites

ONSDAG

Træning af bryst skuldre og trisser: PR i BP 87,5kg 

 

TORSDAG: 

5,3 km 24min 

Rygtræning. 

Min lænd er så svag at det kan jeg ikke leve med, så det har jeg tænkt mig at gøre noget ved. 
 

 

Min livsglæde er ved at være tilbage, dog har jeg skulle kæmpe for at holde humøret oppe de sidste par dage, men generelt går det fremad. Og det er da godt. 

Jeg fryser meget når jeg står op, efter vækkeuret ringer. Og alle andre tidspunkter hvor jeg befinder mig i min kælder. Det hænger nok i høj grad sammen med at det er vinter og at kulden er taget til. Jeg nægter dog at tænde på radiatoren, hvorfor ved jeg ikke, men sådan er det bare og det skal folk acceptere. Det er lidt det samme som når jeg spiser salat. Jeg tager aldrig dressing på, selvom jeg udmærket godt er klar over at det smager bedre på den måde. Det er ikke fordi jeg ikke har chancen, nej der er altid dressing på bordet.

Skolen er slem pt. I starten af 2.g tog jeg en uge af gangen, så blev det en dag af gangen. Lige nu er det et modul af gangen (ej nok ikke helt så slemt som det lyder). Hver dag jeg går ud af dørene på gymnasiet, efter en endt dag har jeg lyst til at række hænderne i vejret og råbe WOOOUUUUUUUUUUU!! Jeg er gået fra ikke at lave min lektier, til at lave omkring halvdelen af dem, samtidlig følger jeg med i timerne, selvom jeg synes det er lidt hårdt. Det er meget fremgang på kort tid, kan det forsætte? Ja husk nu at du er boss! Der er ikke det helt store engagement blandt drengene fra min klasse, men måske kan jeg påvirke nogle af dem positivt. 

Hvis ikke man er interesseret i hvordan det gik for mig i min grimme bioaflevering, så kan man da bare lige lade være at læse mere fra nu af. Hehe, jeg fik fandeme 7! Min glæde er så stor at den ikke kan beskrives med ord, min glæde flyder ud over alle grænser, ind og ud af alle kropsåbninger. Fuldstændigt ukontrollerbar. Nej.. Men det er fedt, havde ikke regnet med noget, men ville være godt tilfreds med et 4-tal, men lidt ked over et 2-tal. Min lærer kan godt lide mig, jeg tror hun har fået et indtryk af at jeg er en meget engageret elev. 1.g gik med rene 12- og 10-taller, hun fik helt sikkert et godt førstehåndsindtryk af mig. Man siger jo at de første 4min i en ny social relation, er afgørende for 80% af sin mening om den pågældende person (lød ikke lige så pisse godt, men noget i den stil (bog: kropssprog)).

Jeg runder snart 1000 visninger her på loggen og det skal fejres. Jeg overvejer at tage til den lokale bager og købe rundstykker og franske snegle. Inden da har jeg naturligvis pyntet fint op med flag og flerfarvet servietter. 

Link to comment
Share on other sites

FREDAG: INGENTING 

LØRDAG: INGENTING (8 timers arbejde) 

SØNDAG: INGENTING (heheh var ude og skyder for første gang, salonriffel og pistol. Fik lov at prøve at skyde med en hånd, efter et godt resultet med 2 hænder,(en udfordring fra en af instruktørene) ramte alle mine 5 skud inden for skydeskiven, trods jeg ikke hvilede mellem skudene (som jeg efterfølgende fik afvide at man plejede -.- Afstand: 15 meter.

MANDAG:

14km, 01:07:33, pace 04:49

Styrketræning og mobilitet. 

Bryst tris og skuldre

 

Link to comment
Share on other sites

TIRDAG: 

2000m, brystsvømning 

1,5 styrketræning, ryg og biceps 

DL 3x3x90kg

ONSDAG: 

-Ingen træning 

TORSDAG: 

13,5km ca. 55min pace 04:20(destimeret, mit ur fuckede) 

STYRKETRÆNING: kl 7:50 

Ben: Squat og lounges

Bryst: BP, frivægte, flyes og incline 

Biseps (ryg): Curls, pullups

Udstrækning 

STYRKETRÆNING:: min bro var i centeret, så jeg tog ud og trænede igen. 19:40

Let BP

Dips 

Skulderpres 

Kraniesmadre 

Masse udstrækning, og rolling

 

Link to comment
Share on other sites

FREDAG: 

ingen træning, syge DOMS i mine små ben. 

LØRDAG: 

BP: 

11x60

8x65

8x65

8x66, 6x60 

DL:

5x60

5x60

5x80

5x80

5x80

3x90

DIPS: 

11

10

10

10

 

3,5km let løb.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I mandags modtog jeg svar fra forsvarets personalestyrelse. Jeg er blevet indkald til forsvarets dag/session den 22/2. det er jeg pisse glad for, jeg fik helt kuldegysninger da jeg læste brevet. Mit første rigtige møde med militæret, det er altid har lagt så fjernt og uopnåeligt, er pludselig ikke så lagt væk alligevel, helt fantasitisk. Jeg glæder mig super meget! 

Advarsel: vild ræv nedenstående!!

ræv.PNG

Link to comment
Share on other sites

Hej, i dag har jeg ikke trænet. Jeg får altid dårlig samvittighed når jeg ikke for trænet, hmm det hænger måske lidt sammen med at jeg er rigtig god til at gå at småspise, derfor har jeg ikke helt styr på hvor meget jeg indtager. Har en tendens til at overdrive rimlig meget, hvilket for mig til at tro jeg bliver fed. Imorgen skal jeg træne ryg det bliver ganske godt, men inden det skal jeg løbe en tur, jeg skal faktisk også træne gunz det gør jeg samtidligt med ryg. Jeg skal også lave engeskfremlæggelse i morgen, men inden det skal jeg på arbejde. Jeg skulle faktisk også lave bio afl i morgen aften til i morgen aften, men fordi jeg er så pikke fornuftig har jeg brugt min ellers mentalkrævende søndag på at lave skidtet, til et faktisk tilfredsstillende udbytte hehe. Det hele startede med at jeg brugte en halvanden time på at forsøge at lave et forbandet gear på min cykel, det lykkes mig ikke, jeg var lige ved at blive utrolig sur, men jeg formåede at kontrollere mig selv, jeg så det straks som en slags træning (jeg ser faktisk alle de ting der er svære eller jeg ikke bryder mig om, som træning). Efter en meget hård om kamp med gearene, kom min far ind i værkstedet og sagde: "Glem det *******(hehe er jo anonym), vi laver det sammen i morgen". Jeg smed svensknøglen fra mig og gik ud for at vaske mine beskidte fingre. Og ja nu forudser jeg jo så at det inden længe vil vælte ind med spørgsmål på min log om , hvorvidt det lykkedes mig at vaske mine fingre, så alt olien kom væk. Til det vil jeg bare sige nej. I dag om formiddaget går vi så ud til cyklen og inden for 5 minutter benytter min far sig af præcis samme metode som jeg forgæves havde forsøgt mig på dagen inden i over en time, og fixer det gearet. Jeg har svært ved at ikke at tage episoden som et slags nederlag, selvom jeg er fuldt bevidst om at jeg skal bearbejde det som en erkendelse. I næste uge går jeg ud og skiller lortet ad og samler det gear en gang for alle(jeg mener det fandeme), det gear skal fandeme vide hvem der bestemmer, ikke før jeg ved jeg kan lave det lortegear, kan min sjæl få fred

Lige nu prøver jeg at vride min lille dumme ikke-matematiske hjerne for ting der irriterer mig, og wups der var den jo.. Det med at jeg ikke fatter matematik. Det må jo kunne forklares. Altså matematik er et af de fag jeg virkelig intens følger med i, da det uden tvivl er det jeg har mest besvær med at forstå. Derfor pisse det mig af at jeg som kæmper og ligefrem investerer min fritid i at se videoer om differentialregning og monotoniforhold ikke helt forstår logikken bag det. Modsat en fra min klasse, som ikke følger med eller noget, men som lige pludselig bare forstår det, og lige ud af det blå bare kan differencere og bestemme nul-punkter. Personen for hurtig de to vedsidenadsiddende fyrer med på den, og jeg sidder så som fjerehjul og er lige ved at give op på livet. Dog havde jeg forventet at det ville komme, så jeg var forberedt. I spisepausen op til tredje og sidste modul, som var matematik, vidste jeg at netop dette modul enten vil være rigtigt godt fyldt med forståelse, ellers ville det det være lort hvor jeg ikke forstod en skid. Det ente så med at være sidstenævnte. Hmm men er man bevidst om sit eget humør har man rig mulighed for at ændre det, faktisk har man selv 70% indflydelse på sit eget humør, og det klarede jeg egenligt meget godt. Jeg bryder mig ikke matematik og jeg er ikke særlig god til det, men nu mp jeg fandeme bare klø på, jeg har det trods alt kun et halvt år mere!!! 

ser lige om ikke jeg har et sjovt billede jeg kan poste, det havde jeg ikke, og dog.. 

Nu vil jeg onanere og derefter prøve at sove

Mo farah.jpg

Link to comment
Share on other sites

MANDAG: 

Ryg og bicepstræning

TIRSDAG: 

5KM: 20min 

Bryst, skulder triceps 

ONSDAG: 

Ingen træning 

TORSDAG:
testløb 3000meter: 10:01min(SB)

Rygtræning 

Arbejde 6timer

3,5km: 17min

FREDAG: 

3KM: 15:15min

bryst, skulder, tris og en del coreøvelser 

LØRDAG: 

Ben. ryg biceps 

---------------------------------------------------------------

Igår snakkede jeg med en dørmand, han var ikke let at komme igennem til, men efter jeg pressede mig lidt på, blødte han op. Han havde spændende tatoveringer. I torsdags løb jeg hjem fra arbejde, og dermed forbi byens værtshuse. Jeg kom løbende stille og roligt, og da jeg passerede en gruppe unge mennesker, forsøgte de at løbe med. Jeg forsøgte at virke så uforstyrret som overhovedet muligt, og sagde ikke noget til dem. Det er nyt for mig. Ligesom at det er nyt for mig, pludseligt at snakke med en fremmed mand i omklædningsrummet. Det skal jeg være bedre til. At være åben over for nye mennesker. Man går fandeme glip af så meget.

 

Link to comment
Share on other sites

Hej mine trofaste læsere, i behøver ikke at gemme jer, jeg ved i er derude et sted. 

I lørdags kedet jeg mig gevaldigt, så jeg tog ud og trænede igen, men en af mine store venner. Der var ingen i centeret, så vi tog vores trøjer af, skabte os og råbte alverdens skældsord. Jeg dipsede 1rep med 30kg, det var en vellykket træning. 

SØNDAG: 

Arbejde. 

6km 04:02 pace. 

MANDAG: 

Bryst, tris, skulder, mavemuskulatur 

Idag har jeg købt ting for 900kr. En af de allersidste torrpedorr CD'er. Fjallraven bukser. En ny skruekrans, kasette og kæde.

Nogen gange er min eksistens meningsløs, andre gange er den ikke, det sviger. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Meget er sket de sidste par uger.. Eller nej det er der faktisk ikke. Jeg får trænet, så bare rolig. I foregårs satte jeg ny "PR" i dødløft, 110kgx1, jaja, løftet var helt koldt, med ømme hams. Jeg ved der ligger en 120'er derude, men det er som en symbiose.. Hvis jeg skal klare et godt DL, må jeg give noget igen, i form at rygsmerter i en uge. Det er slet ikke så slemt, det går meget bedre med min lænd, efter at jeg har sat hårdt ind, med diverse øvelser og ting og sager. 

I vinterferien var en bror og jeg på overlevelses tur. Efter 1 overnatning (i en hængekøje hvori jeg sov elendigt) og 15km march gennem den jyske kolde hede, var det tid til at krydse endnu et af de mange utallige små vandløb. På dette tidspunkt, navigerende jeg og gik derfor forrest. Vi var kommet ud på noget sump-agtigt underlag, men der var stadig omkring 3 meter til den egentlige å. Jeg trådte meget forsigtigt hen mod åen for at se nærmere på omstændighederne (her var vi i et meget tæt bevokset område), men pludselig trådte jeg et skridt for langt, og med ét, forsvandt jorden mig. Jeg og min 20kg tunge rygsæk blev kastet ned i denne våde mudderpøl, som på overfalden ikke så mere mistænkelig ud end de resterende 10 meter vi lige havde tilbagelagt. Jeg reagerede hurtigt på det pludselige fald, og rent instinktivt gjorde jeg min overfalde så stor som muligt, ved hurtigt at falde om på ryggen med armene til hver side. Jeg forsøgte hurtigt at få mine ben op til overfladen igen, men da jeg på dette tidspunkt var dækket af mudder næsten til hofterne, var det en umulig kamp at sparke mig og til overfladen. Utroligt mange tanker fløj gemmen mit hovedet i disse sekunder jeg befandt mig i den hårde mudderpøl. Jeg råbte til min makker at min rygsæk skulle af men det samme. Jeg tog min højre arm til mig, og åbnede hurtigt brystspænden og hoftebæltet, hvorefter min makker rev den af mig. Igen rent instinktivt, var det et valgt der kom som et lyn fra en klar himmel, jeg vidste at hvis hele min rygsæk kom under mudderet ville jeg have meget sværere ved at komme op, grundet den større volume, og øget vægt. Med det samme jeg fik tægen af, følte jeg mig meget mere bevægeligt. Nu kunne jeg rigtigt lænde mig bagover og ligge på ryggen, her vil jeg skyde på jeg min krop lå i 90 grader, på overfladen. Fordellingen af vægten var vigtigt her, og efter at have lagt der i omkring 30 sekunder, havde jeg stille og roligt fået arbejdet mine ben længere op til overfladen, og jeg gav dertil tegn til min makker om at han nu skulle forsøge at hive mig op. Efter jeg kom op, var min første reaktion latter, jeg kunne ikke rigtigt lade være med at grine. Med alt beskedenhed følte jeg mig en lille smule stolt over min måde at håndtere situationen på, om end jeg ikke er klar over om det nogensinde kunne have udviklet sig til en rigtigt farlig situation, satte det alligevel alle overlevesesmekanismerne i gang, og jeg kom der fra i live. Efter vi havde krydset den lille å, gjorde vi et lille hvil, hvor jeg skiftet strømper, og fik skrabet det værste lag mudder af mine ellers ørkenfarvet Lowa dersert elite støver, og mine i forvejen brune, MEN nye fjallraven bukser. Jeg var stadig helt gennemblødt og kold, men jeg trøstede mig med at der kun var 10 km hjem, de gik smertefrie, og resten af dagen stod på rengøring af alt mit udstyr, og self en helvedes masse mad! Senere på aftenen tog jeg ud for at træne, det gik vel meget godt, men i skrivende stund, kan jeg slet ikke huske hvad fanden jeg trænede. 

Igår bestod min træning af pullups. 

15 sæts, af 8 reps. For satan jeg er øm. 

Link to comment
Share on other sites

Ja man skal ikke undervurdere fjenden, græs og sumpede terræn har altid været min fjende, og jeg har altid følt mig overlegen, meget dumt. Men det er slut nu, jeg giver ikke denne nådesløse fjende flere chancer, fra med i dag bevæger jeg mig ikke et skidt ud fra mit hus uden en vandrestav, der kan fører mig sikkert gennem verdenen! 

 

Igår var en hård dag.. 

4 moduler, afsluttet min idræt. Derefter INSANE HARDCORE TRAINING SESSION: 

 

PULL UPS

5

8

8

8

8

8

8

 

DIPS: 10 sæts

10

10

10

10

10

10

15

12

10 

10 

Til sidst afsluttet af 2 sæts uskyldige biceps. 

 

Så tog jeg på arbejde. Havde fri 22:30 konge nok, cyklede hjem ad. I gætter aldrig hvad der så skete... Min bagbremser knækkede efter 50meter, og min baghjul satte sig totalt fast, umuligt at lave uden svensknøgle.. Min gamle ellers så trofaste gamle herrecykel havde nu for første gang sat et brist i vores tillidsforhold, det bliver aldrig det samme.. Nu stod jeg i en fuldstændig ny situation, jeg aldrig før i mit liv har skulle ha taget stilling til. Min samvittighed kunne ikke bære at skulle ringe for at så vække min kære far, så han skulle ud og hente mig, og samtidigt blev jeg lidt tændt af udsigten til at skulle gå hjem. En gnist der kommer i mig, når noget uforudsigelig sker. At stille cykel og låse den, for at dagen efter at skulle hente den, var slet ikke en mulighed, så jeg begyndte at gå de 4km hjem med min skoletaske, med computer + bøger, sportstaske incl træning- og arbejdstøj. At løfte baghjuldet på denne måde blev min arm dog hurtigt træt af. Efter det røg lorten op på skulderen OG HJEM GIK DET. Dette kededet mig, og min skulder  protesterede en smule, så jeg smed den førnævnte lort af. Satte noget Brian Adams på min mobilen, tog lorten på skulderen igen, og løb de resterende 3 km hjem. Resten af turen hjem, blev smerten min følgesvend.

Todays training: 

5km eks. opvarmning: 18:39min 

STYRKERN 

Rygtræning, hvad angår detaljer der, for i ikke at vide, det er og forbliver en hemmelighed.  

 

For en uge og 1 dag siden. Blev jeg erklæret egnet på forsvarets dag. DETTE VAR EN STOR BEGIVENHED SOM I NOK SKAL FORVENTE JER EN UDDYBELSE AF!!!!

Link to comment
Share on other sites

Inden for den nærmeste fremtid drager jeg afsted til et fremmed land (studietur). Ingen træning idag. Fik standpunktskarakter i dag. GM 6,5. Selve snittet er tilfredsstillende for anden karakteruddeling, dog vil jeg meget gerne op på 7 til mine årskarakter. Fik endeligt mit 12 tal i idræt. Der er dog nogle af karakterene jeg OVERHOVEDET ikke er tilfredse med, den tager jeg med de enkelte lærere, da jeg ikke vil udsætte jer mine gode venner for så STORE bogstaver. 

FORSVARETS DAG: 

Jeg bestod de skriftlige prøver med 53 point. 28 skulle man have for at bestå. Landsgennemsnittet knap 40(fik jeg fortalt). Den største udfordring i disse test var helt afgjort at jeg aldrig i mine bevidste år har skulle pisse så meget, som da jeg sad der. Fra starten af skulle jeg pisse, det var til at overkomme, men det lå i baghovedet. Længere henne i prøven, blev det værre.. Og til sidst ulideligt, så jeg nærmest bokstaveligtalt lå ned på stolen, for at minimere presset på min blære. Meget ubehagelig oplevelse, jeg var nødt til at gå ud at pisse til sidst, til trods det tog omkring 3 minutter af min 10min igangsatte prøvetid, til en af de ialt 4 prøver. TO BE CONTINUED

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Uge 11 studietur: 

Mandag: 5km, pace 04:15 

Onsdag 3km eks opvm. 10:57. 

Hjemkomst lørdag sen aften. 

Søndag, et af det hårdeste pas jeg har løbet: 

 

3km opvarmning pace 04:30 

3km jog

3km tempo, pace 03:50, 11:30min 

3km jog 

3km tempo, pace 03:50, 11:30min 

3km job 

3km tempo pace 03:43, 11:11 min 

1km afluntning 

Ialt 22km 

Ingen pauser mellem intervallerne. 

Jeg var ved at dø efter første tempoløb, havde meget svært ved at jogge efterfølgende, men der skulle presses citroner. 

UGE 12: 

Mandag: 

styrketræning, full body lige til at komme igang 

TIRSDAG: 

Ingen træning 

Onsdag: 

10 km let løb. 

Styrketræning: Øvre ryg incl bagskulder, biceps.

Den her log ser meget grim ud.

 

Link to comment
Share on other sites

TORSDAG: 

Styrketræning: bryst, skuldre triceps, med lette vægte 

FREDAG: 

5x1000meter intervaller, pace 03:20 

Styrketræning: Ben, lænd, forskuldre DØDZLØFT 

Fra dags dato har jeg ferie, hold da op. 

I sidste uge fik jeg endelig lavet min racer færdig, det var en hård omgang, som tog mig rimelig lang tid, mange ting jeg ikke havde prøvet før. Det bliver en rejse jeg sent vil glemme. Der blev skiftet skruekrans, eger, slanger, dæk, kæde, samt smurt kuglelegere i hjulet, og justeret eger, og nu hvor jeg var igang vasketjeg den så smuk at mit forplantningsorgan erigerede så heftigt at min forhud revnede flere steder. PM for flere detaljer. 

På studieturen sov en dag over mig. Det vil sige at jeg var bevidst om at min alarm ringede, men på mystisk vis fik jeg den slået fra og lagde mig til at sove igen. 5min før der var afgang fra hotellet kom en af de andre drenge fra et andet værelse ind og råbte, at nu skulle vi altså til at op. Hele formiddagen følte jeg en oprigtig bitterhed, vrede og ærgelse over at jeg kunne finde på at sove over mig.. Før det kan jeg ikke huske hvornår det sidst har været tilfældet. Hvordan skulle jeg dog nogen sinde blive en dræbermaskine(jæger), hvis ikke engang jeg kunne finde ud af at stå op? Jeg var så sur på mig selv, men efter nogle timer og en kold sodavand fik jeg beroliget mig selv. Jeg fik mig selv overbevidst om at det kunne ske for alle, og i sær når jeg ikke se noget endegyldigt formål med dagen skolerelateret aktiviteter. Ud over det lovet jeg mig selv at det IKKE skulle ske igen. FØJ! 

Den første april sidder jeg klar ved tasterne når værnepligtspladserne bliver frigivet, for 2. halvår 2017. Dog er jeg kommet i tvivl. Trods min energiske glæde over snart at skulle i milli, overvejer jeg at tage et halvt års fri, og derfor tage værnepligten i februar og ikke i august. Jeg har set flere tilbud omkring "studierejser" for unge, hvor man afsted i et par måneder, hvor man skal lave forskelligt arbejde. Det tiltaler mig meget. Og på den anden side, så er jeg kun 18år når jeg starter min værnepligt, jeg ved ikke om det vil sætte nogle begrænsninger i forhold fællelskabet, og om det ville fordelagtigt at blive lidt mere moden på livet inden man skulle ind, for jeg vil virkelig gerne havde den bedste oplevelse ud af de 4 måneder som overhovedet muligt!?????

Link to comment
Share on other sites

Godaften 

Dagens træning har bestået af følgende: 

Squat 70kgx5x4 

Lounges 50kgx8x2 

(HHHHHAAAARD)coretræning. 

Streching 

Mere havde jeg ikke tid til, inden dagen gik til arbejde. 

Da jeg kom tog jeg en cykeltur på raceren, den første træningstur på cyklen i år. 17km gmtfart. 30,5km/t 

Mine kære venner... I sidste måned blev jeg erklæret månedes medarbejder. Min chef synes jeg havde præsteret en ekstraordinær god indsats, dog synes jeg min arbejdsindsats har været meget konstant det sidste års tid. Og KÆRE loggen, i skal vide dette, da jeg vil ha' anderkendelse og accept. Desværre kan jeg ikke glæde min kære familie med sådan en information, uden at blive kaldt selvglad og BEDRE. Bare fordi de selv er uduelige, imbecile, subsistensløse individer, hvis eksistens er fuldkommen meningsløs, FYYYYY FØJ MISUNDELSE ER EN GRIM TING. Ej det var heller ikke pænt sagt, men grundet min stræben efter en mere (kontrolleret) ærlig og (kontrolleret) hæmningsløs tilværelse, er jeg tvunget til at ydre mig sådan. Og eftersom dette er MIN log, og JEG bestemmer, så bliver det sådan, og det er IN DI SKU TAB ELT!!!!!!!!!!!!(ægte dolpf manér)

Idag lagde jeg mig på gulvet i køkkenet. Efter kort tid, begynde jeg at råbe og skrige fuldstændigt ukontrolleret, til sidst fik jeg ondt i hovedet, så stoppede jeg.

Hvis alt går efter den plan jeg ikke har lagt, kommer dagen i morgen til at bestå af arbejde, styrketræning og løb ( i omvendt rækkefølge of couze)

Nogle forslag til et nyt lognavn, synes ikke rigtigt at jeg kan ideinficere mig selv med optimus prime længere.

 

Link to comment
Share on other sites

FØRST EN LILLE INDRØMMELSE: Jeg har gået og haft lidt dårlig samvittighed over gårsdagens aggressive udbrud, derfor vil jeg gerne fastslå for mine naive venner her på forumet, at jeg selvfølgelig ikke mente det bogstaveligtalt. Dog kan kan jeg ikke altid lide min familie. 

DAGENS TRÆNING:

10-12km med papa pace 04:05 (ca.) 

STYRKETRÆNING: 

9x8 pullups.

3x12x35kg wide grib row 

2xfailure curls. 

ARBEJDE:

5 timer og 3 kvarter.  

UBRUGELIGT LORT: 

Uintelligente kreaturer (hovedsageligt kvinder), som mener at sumo-dødløft er det "samme" som konventionelt dødløft skal ligesom størstedelen af fitness DK's personale UDRYDDES! Jeg mener at det vores fælles ansvar som borger, at sørge for at disse subjekter ikke har mulighed for at formere sig. 

SESSION: 

Jeg var som som tidligere skrevet til session i sidste måned. I testen fik jeg 53 point. Landsgennemsnittet var knap 40 fik jeg fortalt. Udmærket resultat. Jeg er dog overbevidst om at jeg kunne ha scoret højere vis ikke jeg skulle pisse så ulideligt meget, og derfor måtte opgive 3min af en 10mins prøve, for at urinere. Logisk tænkning og en ubeskrivelig trang til at pisse ud over alt og alle i lokalet, hænger ikke helt sammen. Jeg var presset på flere parameter, men jeg klager ikke, jeg bestod, det er for mig det vigtigste. 

MIT SPIRITUELLE LIV: 

I morgen vil jeg meditere. Det er lang tid siden jeg har gjort det. Jeg gjorde det meget i perioden op til at min ekskæreste og jeg slog op. En periode fyldt med tvivl og dårlig søvn. Der må jeg tilkendegive at meditation har hjulpet meget, man finder lettere svar, og hver gang jeg mediterede, var det med henblik på et konkret spørgsmål. I en hverdag fyldt med afledninger og fart på, er det svært at samle og gå i dybten med sine tanker, derfor kom jeg selv til at køre i de samme tankemønstre hele tiden, det gjorde mig sindssyg. Derfor besluttede jeg mig en dag at tænde en røgpind, sætte mig i min kolde lædersofa, lukke øjnene og forsøge at grave ind i mig selv. Det skulke så hurtigt gå op for mig at det ikke var så nemt som først antaget. Først i tredje forsøg nogle dage efter lykkedes det mig at opnå det stadie jeg ønskede. Et stadie hvori jeg føler mig vægtløs, ren og ikke er tilstede i min krop. Min tilgang dette stadie er meget dybe vejrtrækninger, indtil jeg føler at vejrtræningen bliver så ren, naturlig og glidende at jeg ikke længere behøver at fokuserer, her får jeg adgang til at tænke mig væk i en verden. Jeg befinder mig på en asfalteret vej, i et venstresving, omgivet af grøn skov på begge sider. Solven skinner gennem træernes kroner og fuglekvideren er lige så livagtigt som var det i virkeligheden. Jeg er ikke bevidst om min beklædningen eller tiden, med stedet kender jeg bedre end nogen anden. Svinget jeg starter i er ikke særligt langt, omkring 50 meter, jeg ved ikke hvad der er bag mig, men jeg har en naturlig fornemmelse af det. Jeg går gennem svinget stille og roligt mens jeg nyder omstændighederne. Efter svinget følger jeg stadig vejen. Til højre for mig har skoven åbnet sig, og der er nu en stor mark, hvorpå intet er sået, til venstre er der stadig skov. Vejen går med en lille hældning op, og omkring 300 meter oppe af vejen til højre ligger der et stort hus. Huset er hvidt og har sort skinnende tag. Når jeg har gået de første på 100meter, går jeg skråt til højre over marken mod huset, der er nemlig ingen markeret vej dertil. Jeg når til huset, går de tre trin op til døren, jeg ved den ikke er låst, så jeg tager uden videre fat i dørhåndtaget og går ind. Jeg befinder mig nu inde i huset, som kun består af (hvad ikke fremgår udefra) en lang smal gang, med døre på begge sider. Faktisk er huset udefra af rektangelfigur med dør på en af langsiderne. Jeg kan ikke se en ende på gangen, for jeg kan slet ikke fokusere eller vende mit blik på enden, så jeg ved ikke hvor lang den er. Når jeg føler mig klar tager jeg fat i den første dør på højre side. Det er som regel nogle af mine venner, arbejde eller skole der står derinde, det rum plejer jeg ikke at kigge så meget i, så uden at lukke døren, det gør den nemlig helt automatisk, går jeg videre, skråt over til venstre. WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Uden at stille spørgsmål, kommer der svar, som lyn fra en klar himmel, svaret er altid nej. Her plejede meditationen ofte at stoppe. Få gange har jeg kunne bevæge mig videre, men kun et rum mere har jeg være tilladt. WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Efter dette rum, er dørene låst, jeg kan ikke komme ind. Jeg ved at jo længere nede af gangen jeg kommer, jo dybere ind i mig selv kommer jeg, det er jeg overbevist om. Når jeg tager fat i en dør jeg ikke kan komme ind i, ved at jeg trancen er ved at være fordi. Jeg får svært ved at fokusere og jeg bliver igen bevidst om mit åndedræt. Så åbner jeg øjnene og bearbejder de tanker jeg har haft, hvorefter jeg genoptager dagens aktiviteter med meget bedre evne til at koncentrere og fokusere. 

Godnat

Edited by ChristiansenC
Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG: løb i 19:30min 

Styrketræning af min brystmuskulatur 

ONSDAG: 

8km løb, i pace 04:35 

IDAG TORSDAG: 

O-march 9km, tog fandeme 2 timer. Jeg fuckede op ude i terrænet et par gange, men fandt posterne. 22kg i rygsækken 

FREMTIDIG TRÆNING IDAG: 

let opvarmingsløb til fitteren, træne der (ben og underyg) løbe hjem igen. 

IDAG GIDER JEG IKKE SKRIVE NOGET. Nok fordi jeg føler at jeg ikke har udrettet det store i løbet af dagen, og dermed har det som om at jeg skal nå noget, og derfor ikke har tid til at lukke lort ud herinde. Men jeg har alligevel gået at tænkt på noget.. Hvis selve universet ikke har en yderligere mening eller formål men dens eksistens, hvordan kan vi så? Kan i følge mig, måske ikke så godt formuleret, det har jeg lidt svært ved lige i tiden.  

 

Edited by ChristiansenC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share