Mr. Olympia 2015


KongKent
 Share

Recommended Posts

Det er der ingen, der kan/vil/må sige. Der spekuleres i det med kosttilskudsfirmaer og produkter i eget navn, der ikke harmonerer med hovedsponsoren for stævnet osv., men det kan også være fordi, de har fundet ud af, at han anvender præstationsfremmende midler. Who knows? Kai antyder selv i en følelsesladet video, at det er ren politik bag lukkede døre.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt, at det ikke tæller helt så meget i vore dage, men big Rami har virkelig små lægge. Og de står i skærende kontrast til hans virkelig massive quadz. Han er virkelig freaky, men noget bred over midjen i forhold til Heath. No contest.

Link to comment
Share on other sites

Nu ved jeg godt, at det ikke tæller helt så meget i vore dage, men big Rami har virkelig små lægge. Og de står i skærende kontrast til hans virkelig massive quadz. Han er virkelig freaky, men noget bred over midjen i forhold til Heath. No contest.

Nej og nej. Begge dele er forkert. Ramy er ikke bred og taljen og han har ikke små lægge. Hans lægge virker bare små fordi hans lår er så dominerende.

big-ramy-destroy-phil-heath-1024x739.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det er ham til højre, nr 13 vi snakker om, ikke?

Beklager men jeg synes altså de er små. Men det synes jeg de fleste lægge er. Både på BB'ere og almindelige ukrudtede bedsteborgere.

Jeg må dog også indrømme at jeg ikke har fulgt voldsomt meget med i BB og er overrasket over, at de ikke er vokset i samme omfang som resten af BB'erenes fysik. Det er da lidt sært.

Men lidt hurtig Googlen og en gut som Erik Frankhouser dukker op. Så det kan altså lade sig gøre at komme op i noget jeg ikke synes er småskravl.

Men hvad man synes er stort og småt er jo individuelt på linie med præferencer om farver, smag og bilmærker :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nej og nej. Begge dele er forkert. Ramy er ikke bred og taljen og han har ikke små lægge. Hans lægge virker bare små fordi hans lår er så dominerende.

big-ramy-destroy-phil-heath-1024x739.jpg

Jo og jo. Det er desuden et tomt argument, da dommerne ikke hiver et målebånd frem, men ser på atleterne. Hvis en bodybuilders lægge ser små ud, ER de per definition (for) små.

Og gu' er han ikke bred om livet sammenlignet med Her og fru Jensen, men han bliver sammenlignet med Her Heath og så er han bred(-ish).

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Det er ham til højre, nr 13 vi snakker om, ikke?

Beklager men jeg synes altså de er små. Men det synes jeg de fleste lægge er. Både på BB'ere og almindelige ukrudtede bedsteborgere.

Jeg må dog også indrømme at jeg ikke har fulgt voldsomt meget med i BB og er overrasket over, at de ikke er vokset i samme omfang som resten af BB'erenes fysik. Det er da lidt sært.

Men lidt hurtig Googlen og en gut som Erik Frankhouser dukker op. Så det kan altså lade sig gøre at komme op i noget jeg ikke synes er småskravl.

Men hvad man synes er stort og småt er jo individuelt på linie med præferencer om farver, smag og bilmærker :wink:

Jeg tror simpelthen at du bliver nød til at se en professionel bodybuilder IRL. Fankhausers calves er så store som andres lår.

jsc: For det første: Big Ramy vejer ca. 65 lbs!!!!! mere end Phil Heath og alligevel holder han stort set samme talje-proportioner. Det er aldrig set før i BB. For det andet: Han calves er ikke for små, det er hans lår der er for store. Derfor har han ikke "virkeligt små lægge" som du skriver. Virkeligt små lægge, der skal du kigge på Dexter, Wolf, Curry og JOJ.

Link to comment
Share on other sites

Ok godt ord igen. Så vil jeg sige, at han har dysproportionerede ben. Lægge som Yates, så var den på plads 😊

Og hvis jeg vil se VIRKELIG små lægge kigger jeg bare i spejlet 😀

Jeg medgiver, at han har holdt taljen under kontrol, hans sindsyge masse taget i betragtning, men han har ikke hvepsetslje som de afro-amerikanske atleter.

Link to comment
Share on other sites

Ok godt ord igen. Så vil jeg sige, at han har dysproportionerede ben. Lægge som Yates, så var den på plads

Dorian havde så det omvendte problem. Hans calves var på grænsen til at overskygge hans lår.

Mit gæt er at Ramys lægmuskler er noget større end man lige går og tror. Ffs, manden vejer ind på 316 lbs (143 kg) fordelt på lige omkring 175 cm.

Her er et Big Ramy calf billede. Ramys quads måler i øvrigt 90 cm i omkreds.

hqdefault.jpg

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share