Vægten står stille


caro4805
 Share

Recommended Posts

Hej allesammen!

Jeg har siden nogen få måneder tabt mig 10 kilo.. Jeg er 163 høj og vejer nu 54,4 kilo, men jeg er bare slet ikke tilfreds.. Jeg prøver hele tiden at tabe mig mere.. Jeg vil gerne ned og veje i mellem 50-52 kilo.. Men folk omkring mig, siger hele tiden at jeg ville blive syg af det.. Jeg er kraftigere bygget end det normale.. Selvom at jeg vejer mindre, end min veninder, har mindre bmi osv., så ser jeg stadig større ud, end dem.. Større lår og overarme, fordi at jeg har kraftigere knogler.. Og jeg kan jo forhelvede ikke gøre noget ved DET :gal: Synes slet ikke at det er fair.. Men vægten har bare stået stille i 2 uger og jeg bryder nærmest sammen hver gang at jeg stiger op, for den rykker sig bare IKKE.. Og jeg synes at jeg er for stor.. Jeg er på 5:2 kuren 2 dage om ugen og spiser omkring 1700 kalorier de andre dage.. Jeg cykler også omkring 20 kilometer til og fra skolen, så spiser jeg naturligvis mere de dage.. Men skal jeg skære mere ned på kalorierne de andre dage, så jeg måske bare får mellem 1200-1500 kalorier de andre dage?? Nogen ideer til hvordan jeg kommer der ned?? Jeg er snart ved at miste modet.. :cry: Håber at nogen derude kan hjælpe mig!! God aften :sun:

Link to comment
Share on other sites

Tror balladen er mere noget der er inde i dit hoved.

med et bmi på 20,7.. er det begrænset hvor chunky du kan være.

Og når du når 50kg .. Vil du sikkert bare gerne veje 47-48 etc.

Arbejd med det du har. Dit udseende vil sikkert ikke forbedres sønderligt ved at ryge et par kilo op eller ned.

Link to comment
Share on other sites

Hvis valget stod imellem det, ville du så helst have hjælp til at tabe dig ned til en sygelig vægt, eller hjælp til at få det bedre med din krop? Og ifølge hvem ser du større ud end dine veninder, selv om du vejer mindre?

Hvis du genlæser dit spørgsmål, kan du så selv se, at der er noget, der lyder bekymrende?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share