Mad og drikke før og efter træning


Ronnihh
 Share

Recommended Posts

De fleste har en forkert forståelse af WD. Det ikke forfatterens holdning at man skal faste dagen lang.Forfatteren hælder til små feedings i løbet af dagen.

Jeg spiser nødder, skyr og whey hen over dagen.

Som skrevet, har jeg personligt, ikke oplevet problemer med at hverken holde på vægten eller øge den. Gælder også for styrken, energi og mit generelle overskud og velvære.

Specielt den øgede energi jeg har gennem dagen er med til at gøre det til et nemt valg, for mig, at vælge den tilgang. Det er muligt at det er nemmere at tage på i muskel masse med en anden tilgang, men jeg finder mig værende lean året rundt, hvilket jeg vægter højt.

Jeg kender naturligvis til Hofmekler. Selvfølgelig kan du lære at arbejde med den strategi, men det betyder ikke den er smart eller god.

Link to comment
Share on other sites

Lad os kalde det en præference sag. Jeg har forsøgt med mange tilgange, WD er den der passer mig bedst.

pointet med mit oprindelige indlæg var ikke at starte en diskussion om WD, selvom den sikkert ville blive interessant og lærrig, men derimod blot at give mit besyv på emnet.

Ps. Du kunne jo skrive et indlæg omkring wd, hofmelker og dine egne tanker om begge, i din blog. Det er jo et interessant emne. Og ja, jeg læser din blog.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share