Tage på i vægt.


chri74a9
 Share

Recommended Posts

Hej alle kloge hoveder.

Jeg har gennem det sidste stykke tid prøvet at tage på. Jeg er 16 år vejer nu 72 kg og er 188 cm høj. Jeg har sørget for at spise meget mere end jeg plejer og har taget en del kilo på. Samtidig med at jeg prøver at holde kalorieoverskudet styrketræner jeg 3 - 4 gange om ugen. Jeg spiste varieret kost som en gang i mellem også indeholdte lidt junk og andet usundt mad. Men mens jeg tog kilo på kunne jeg også se at jeg blev mindre og mindre tynd (hvilket jo er en god ting) Men jeg synes at jeg er begyndt at få tydelig fedt på maven mens jeg blandt andet stadig er meget tynd mellem brystmusklerne. Har det noget at gøre med den kost jeg spiser? Skal jeg begynde at holde mig fra fede fødevarer og så bare spise rigtig meget af den sunde mad? Jeg drikker for tiden blandt andet sødmælk for at få ekstra kilo på.

Håber i kan hjælpe mig med mit spørgsmål.

På forhånd tak :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Slettet_feb2014

Hej.

Hvis du ikke ønsker at blive tyk, skal du undgå fede fødevarer. Spis en varieret plantebaseret kost, så får du det bedste resultat. Minimer indtagelsen af nødder og andre fede planter, som oliven og avocado. Undgå så vidt muligt salt og planteolier. Der er en masse fedt i planter. Læs om 80 10 10 på HelePlanter.dk

Begynd at fjerne animalske produkter fra din kost.

God vind med det.

Link to comment
Share on other sites

Hej.

Hvis du ikke ønsker at blive tyk, skal du undgå fede fødevarer. Spis en varieret plantebaseret kost, så får du det bedste resultat. Minimer indtagelsen af nødder og andre fede planter, som oliven og avocado. Undgå så vidt muligt salt og planteolier. Der er en masse fedt i planter. Læs om 80 10 10 på HelePlanter.dk

Begynd at fjerne animalske produkter fra din kost.

God vind med det.

Masser af udokumenteret vrøvl + reklame. Har anmeldt dit indlæg..

Link to comment
Share on other sites

Masser af udokumenteret vrøvl + reklame. Har anmeldt dit indlæg..

enig.

72 kg og 1.88 cm høj, så skal di bare spise en normal og varieret kost uden junk og evt suppleret en ekstra, animalsk protein, så du som minimum får en 1.2-1.5 g protein per kg, hvis du træner hårdt flere gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share