1 uge tog det at komme tilbage på samme vægt inden bytur....


Rikke Cramer
 Share

Recommended Posts

Jeg har endelig nået mit første delmål på 5 kg :-D

Var en tur i byen og den gik godt nok over gevind med alkohol osv.. Min vægt stod bom stille 1 hel uge efter og det var oven i købet 1 1/2 kg mere end inden byturen.

Drikker ikke igen før de næste 10 kg er røget THATS FOR SURE sku ikke det værd!!!

Nogen der ved hvorfor vægten bare ikke rykker sig, har ellers trænet for fuld blæs og spist som jeg skulle?..

Men hvor er det f...... fedt at se i spejlet og på vægten at der virkelig sker noget, selvom jeg stadig godt gad det gik noget stærkere.... Men igen har født tvillinger så mit maveskind skal helst kunne følge med..

Hey er der egentlig noget der kender nogle gode råd til at få huden til at trække sig bedre sammen?

Ha en rigtig god weekend og TRÆN for dælen :-)

Link to comment
Share on other sites

Nøjagtig det samme sker for mig. Jeg tror ikke det er unaturligt.

Der er jo også virkelig mange kalorier i hvis man tager til fest med det hele. Mad / Alkohol / Chips osv.

Lad os sige man indtager 10 x Coca Cola og rom (2cl rom + 1 dåse cola). Det er knap 1900 kalorier.

Herudover kan du så lægge alt det du spiser i løbet af sådan en aften oveni.

Så blir det jo nærmest for flere dage. :)

Meen man skal sku ha lov at nyde livet engang imellem. Så bare klø på.

Link to comment
Share on other sites

Lyder som en god bytur. Men hvad er problemet når du tilsyneladende den efterfølgende uge (langsomt) har sneget dig tilbage på din pre-druk vægt ?

Donnefar - dine blandingsforhold lyder mig noget fesne

Må jeg anbefale 'vodka+danskvand + citron'

I like :)

Du har helt ret. Eksemplet var rettet mod at trådstarter er en kvinde :P

Til orientering plejer jeg at drikke Vodka+Danskvand + Lime :) Kan bedre li' lime smage.

Til trådstarter kan jeg sige jeg netop har været samme tur igennem. Mig og kæresten har været på hygge-weekend hos et vennepar, og ikke sparet på kalorierne. Og det har givet ca. 2,5 kg på vægten hvis vi regner fra fredag morgen til mandag morgen.

Jeg ved dog af erfaring at hvis jeg blot spiser fornuftigt og fortsat træner er det meste hurtigt væk igen :) Ved ikke om det er væske eller hvad det er.

Link to comment
Share on other sites

Efter druk er jeg altid væsentligt lettere end før. Alkohol er meget vanddrivende, så det er næppe væske du har taget på.

Dog svinger vægten helt naturligt, specielt i kvinder grundet deres menstrution.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share