løb udenfor pt?


wonderwall
 Share

Recommended Posts

Hola, vil bare høre hvordan folk gør her i decemeber, især med når der er tæt på minusgrader ca 0 grader nu, og vejene kan være glatte.. løber i stadig udenfor eller tager i det indenfor på løbebåndet? Er selv ikke den store fan af at løbe på løbebånd da jeg synes jeg så ondt i mine legge når jeg så starter med at løbe udenfor efterfølgende..

Og synes i at det pt er farligt at løbe udenfor? :)

Link to comment
Share on other sites

Nej det er ikke farligt. Ja det kræver lidt mere tøj/opmærksomhed.

Det er værre hvis der kommer meget mere sne end der er nu - så begynder risikoen for skader at være højere end hvad jeg kan lide. Heldigt jeg bor i Vatikanet, hvor der altid bliver ryddet flot.

Link to comment
Share on other sites

Jeg løber også udenfor året rundt. Og jeg løber bestemt ikke omkring sneryddernes priotering 1.

Jeg ser det ikke som noget problem, hvis du oplever at du glider meget rundt kan du købe diverse pigdimser og kæder, har ingen erfaring med disse fordi jeg ikke glider rundt.

Fokus. Fokus. Fokus. - Så går det nok! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jeg har en masse tøj på.. dog ikke noget der er for tungt. Har løbet en del gange udenfor.. er ikke faldet endnu.

Til ansigtet kan anbefales en tynd hjelmhue, og så et tyndt halstørklæde, der kan fjernes når man har løbet sig varm.

Når jeg løber ind på en ny vej eller sti, så mærker jeg lige efter hvor glat der er..

Link to comment
Share on other sites

jeg har en masse tøj på.. dog ikke noget der er for tungt. Har løbet en del gange udenfor.. er ikke faldet endnu.

Til ansigtet kan anbefales en tynd hjelmhue, og så et tyndt halstørklæde, der kan fjernes når man har løbet sig varm.

Når jeg løber ind på en ny vej eller sti, så mærker jeg lige efter hvor glat der er..

Alternativt kan jeg anbefale bomuld. Mange lag af bomuld. 6-7 lag helst. Ligesom Rocky Balboa. <3

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share