Gammelsmølf giver den gas...


Ralle
 Share

Recommended Posts

Holy smokes!

Jeg prøvede at lave fremadgående slædetræk med sele og med træk fra armene i reb. Den er jo 200% mere drænende end alm. fremadgående slædetræk. Ganske vist kan man trække flere kg., men det hiver godt nok i hele kroppen, når armene kommer på. Iltapparaterne i WSM giver pludselig mening :laugh: Strongman er virkelig en krævende og alsidig sport. Jeg får mere og mere respekt for jer gutter, der dyrker det på konkurrenceplan.

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

i

Efter kun at have trænet et par siden Jyllands stærkeste er det vist på tide at komme ordentlig i gang igen. Jeg har lagt et program der passer med at toppe til Danmarks stærkeste. Det er mit sædvanlige reducere hst program, men nu med Dumbellpres ;)

Dødløft 15x220 kg

Squat 15x130 kg

Bænkpres 15x100 kg

military 15x80 kg

Bicepscurl EZ-stang 15x62 kg

Tricepspres EZ-stang 15x62 kg

Lateral (foran, til siden og bagpå) 15x18,5 kg

Dumbellpress 15x28,5 kg

Sidende roning i maskine 15x130 kg langsomme træk, da jeg ikke må komme ekstra vægt på mere :(

Edited by Ralle
Link to comment
Share on other sites

Nu med dumbell press! Glæder mig til at se hvilke uhyrlige metalklodser, du ender med at presse over hovedet :D

Og man noterer sig, at du på trods af din sædvanlige dov.., øh sans for træningsøkonomi, inkluderer BÅDE military pres og dumbell pres ;)

Link to comment
Share on other sites

Havde haft en lang på arbejde og kun 2 dages hvile mellem træninger, så jeg følte mig ikke helt restitueret og det var og lidt småtungt i dag.

Kom også lidt sent ned til træning og nåede ikke at blive helt færdig, så jeg må tage resten herhjemme.

Dødløft 15x225 kg

Squat 15x135 kg

Bænkpres 15x100 kg

Let læg

military 15x80 kg

Bicepscurl EZ-stang 15X62 kg

Tricepspres EZ-stang15X62 kg

Dumbell press 15x31 kg

Edited by Ralle
Link to comment
Share on other sites

Havde forventet det ville være hårdt i dag, da det er 6 dage siden jeg trænede sidst og det plejer at være noget skidt, men det gik faktisk ok, det kneb dog lidt med luften. Startede i et lidt mere lokalt center i dag, da jeg syntes det blev lidt langt at køre til århus.

Dødløft 15x237,5 kg

Squat 15x140 kg

Bænkpres 15x105 kg

military 15x85 kg

Hammercurl 15x52 kg kunne ikke finde en EZ-stang så måtte jeg bruge noget andet, fandt dog senere ud af at et der var en ez-stang i centret.

triceps extensions 15x20 kg

Laterals (foran, til siden og bagpå) 15x22 kg

Siddende dumbellpress 9x40 kg lige tung nok til 15 fandt jeg ud af

let læg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hjemmetræning

Dødløft 10x237,5 kg

Squat 10x190 kg

Bænkpres 10x115 kg

military 10x92,5 kg

EZ-curl 10x70 kg

triceps pres 10x70 kg

Laterals (foran, til siden og bagpå) 10x20 kg

Og så har jeg besluttet at efter Danmarks stærkeste mand, så skal der cuttes og skal under 100 kg, og det må tage den tid det tager, så må vi jo se om det er mig, eller andre der må æde deres ord igen ;)

Link to comment
Share on other sites

Hjemmetræning

Dødløft 10x237,5 kg

Squat 10x190 kg

Bænkpres 10x115 kg

military 10x92,5 kg

EZ-curl 10x70 kg

triceps pres 10x70 kg

Laterals (foran, til siden og bagpå) 10x20 kg

Og så har jeg besluttet at efter Danmarks stærkeste mand, så skal der cuttes og skal under 100 kg, og det må tage den tid det tager, så må vi jo se om det er mig, eller andre der må æde deres ord igen ;)

Hvis/når du kommer under 100 kg er du nok villig til at æde hvad-som-helst ; D

Har du forresten tænkt dig at lave kardio (som fx TO sæt per øvelse)?

Link to comment
Share on other sites

Hvis/når du kommer under 100 kg er du nok villig til at æde hvad-som-helst ; D

Har du forresten tænkt dig at lave kardio (som fx TO sæt per øvelse)?

Hehe nej jeg regner med at blive ved 1 sæt per øvelse så længe det virker, men måske vil jeg prøve noget tabata :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg har næsten fulgt mit program i mellem tiden, dog gik der to ekstra dage her inden sidste træning :)

Jeg har bare ikke lige følt for at logge her det sidste stykke tid, da jeg har andre ting at se til.

Med de regulære romaner du lægger ud, kan jeg godt forstå, at det kan være lidt overvældende med al den bloggen ;)

Ellers ser træningen da ud til at gå godt :)

PS: elleve reps med 105 i mili :D

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Med de regulære romaner du lægger ud, kan jeg godt forstå, at det kan være lidt overvældende med al den bloggen ;)

Ellers ser træningen da ud til at gå godt :)

PS: elleve reps med 105 i mili :D

Det er nok også mere den anden tid man bruger når man er på siden. Jeg har stort set ikke været herinde.

Vile gerne have haft at dødløften var lidtlængere fremme, men detgår godt med at presse. jeg laver nok et lille ryk med kroppen når jeg starter presset i mill, går dog ikke ned i knæ som i et pushpress.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share