Joe´s Corner


JohnJohnson
 Share

Recommended Posts

Her i den seneste uges tid har jeg gået og puslet lidt med mine højprofiler. Grunden er at jeg skal have skiftet mit bagdæk som punkterede til Skives løb. Det har så givet mig anledning til at sætte mig ind i tingene omkring hvordan og hvorledes man limer sådan et dæk på.

Jeg har anskaffet mig det nye dæk og en fælglim. Jeg har så hevet bagdækket af og så skal jeg bare lige have fjernet resterne af den gamle lim og sikken et hestearbejde! Det tager tid, men på anden side hygger jeg mig også og nyder at pusle med det. Det er jo ny teknik for mig det her med lukkede ringe. Nu skal jeg til selve limningen og det er jo spændende! Der er vi ude i at hjul og dæk skal forlimes og vente 24 timer og så skal det limes igen og sættes på. Det er ikke bare sådan lige...

Jeg har i øvrigt "pimpet" mine hjul ved at fjerne klistermærkerne:

post-22151-0-98636600-1336636763_thumb.j

Syntes faktisk de ser ret godt ud med det stealth agtige look og de røde nipler. For sjovs skyld vejede jeg lige klistermærkerne på køkkenvægten, den sagde 18 gram :omg: Det syntes jeg godt nok var meget men det var også nogle store mærker og der sad 6 på hvert hjul.

Link to comment
Share on other sites

Gu´ ser de godt ud!

Mega LOLsovs til din kommentar om at 18 gram klistermærke er meget, men der skinner forskellen sq igennem på "Jer" og os motionister som sidder og øffer over at vi ikke får taget os sammen til smide de 5-10 (eller flere) kg der er for meget på sidebenene.

Nåja, jeg har jo sådan set også pillet mærkene af mine hjul.

Hvordan er den typiske fremmødekultur for licensfolk egentlig når det er regnvejr samtidigt med klubtræning; Putter man sig hjemme under plaiden så man ikke bliver forknølet eller tager man tøj på til forholdene og passer træningen?

Link to comment
Share on other sites

Gu´ ser de godt ud!

Mega LOLsovs til din kommentar om at 18 gram klistermærke er meget, men der skinner forskellen sq igennem på "Jer" og os motionister som sidder og øffer over at vi ikke får taget os sammen til smide de 5-10 (eller flere) kg der er for meget på sidebenene.

Nåja, jeg har jo sådan set også pillet mærkene af mine hjul.

Hvordan er den typiske fremmødekultur for licensfolk egentlig når det er regnvejr samtidigt med klubtræning; Putter man sig hjemme under plaiden så man ikke bliver forknølet eller tager man tøj på til forholdene og passer træningen?

Lol, læste først det med MEGET lysegråt efter jeg havde læst dit svar! Normalt går jeg ikke så meget op i det med de små gram. Der ville nok være flere gram at hente og flere penge at spare ved at tabe sig lidt, men du véd, når man nu alligevel står med det i hånden så er det da meget sjovt liiiiige at se hvor meget de vejer for at se hvad der er røget af :bigsmile:

Fremmødet ved dårligt vejr varierer meget. Generelt vil jeg sige at når det er over de 5-10 grader så klæder man sig bare ekstra på. Jeg stod for noget tid siden ved cykelbanen i et vejr som idag og talte ihvertfald 15 ryttere, hvis ikke mere. Men jeg tror at hvis man er inde i et forløb hvor man har trænet rigeligt så er folk nok tilbøjelige til at tage en dag på sofaen. Det gør jeg ihvertfald selv, hvis samvittigheden altså kan bære det :music:

Nu vi er ved det, altså regnvejrstræning, så har jeg idag været ude og køre en tur på to timer i det skønne vejr! Jeg har siden løbet i fredags haft lidt travlt med familiebesøg over flere dage og så hele dagen i skole i Odense i tirsdags. De dage er blevet afskrevet og tilegnet restitution blandt andet fordi jeg sidste uge kørte et ret hårdt program der kulminerede med løbet i nyborg.

Så igår skulle jeg have trænet men der regnede dagen væk og jeg tillod mig selv at tage en dag under plaiden mens jeg nød holdtidskørslen i tv. Så kunne jeg bare tage en tur idag... Og idag der regner det så endnu mere! Men nu gik den altså ikke, der skal trænes.

Så jeg tog ja-hatten på og kørte afsted. Planen var at holde mig i området hvis nu det skulle blive for ulideligt med regnen men det gik faktisk ganske fint. Jeg begyndte først at føle mig gennemblødt efter 1,5 time.

Inden da stod den på en test på Lisbjergbakken. Sidst jeg kørte den var den 4 marts og der kørte jeg de 1200 meter på 3;04. Så jeg var spændt på at se forskellen. Allerede på vej derud følte jeg faktisk at formen lige har fået et nøk opad :laugh: Det blæste og jeg kørte i modvind men jeg holdt alligevel en god fart og var lidt overrasket over hvor ubesværet jeg følte det var.

Nå, men på bakken, som stiger en 4-5 procent i begyndelsen og som så stiger en 7-8 procent til slut (tror jeg), satte jeg et godt tempo og da jeg kom ind på det stejle forsøgte jeg at holde den kørende i samme gear. Jeg kunne mærke syren var på vej men jeg holdt trykket og kom op i tiden 02;29. Så det var godkendt. Jeg syntes at jeg har fået rykket min komfortzone. Det gjorde ikke så ondt da det først blev hårdt og mentalt kunne jeg lige øge trykket og derved holde farten og momentum! Det har været et af mine små mål at kunne gå lidt dybere og vænne mig til smerten og jeg syntes at jeg har fået rykket min mentale barriere igennem de sidste fællestræninger og især løbet sidste uge, så det er jeg rigtigt godt tilfreds med!

Herfra var det videre og hen til Vosnæsbakken hvor jeg også kørte et interval som dog ikke blev en PR men stadig en tid der var min næstbedste nogensinde, og det var endda i en gedigen sidevind og masser af regn så den var også godkendt. Her følte jeg så at min undertrøje var begyndt at blive lidt våd så jeg besluttede mig for at trække stikket og køre hjem.

I alt blev det til 2 timers træning med en snitpuls på 150 og en maxpuls på 186. Nu står den på afslapning foran fjerneren :bigsmile:

Edited by JohnJohnson
Link to comment
Share on other sites

Flot at du kom ud på en længere tur i går, og fedt at se at du lige kapper 35 sekunder af din tidligere bedste tid på bakken. Det er sgu ikke altid det lige går sådan, så det er med garanti også lige et boost til moralen.

Link to comment
Share on other sites

Rytgerløbet

Lørdag afholdtes Rytgerløbet, og jeg har været lidt optaget indtil nu men her kommer en kort beskrivelse af løbet.

Ruten var 17,7 km og skulle køres igennem 6 gange. Vejret var mildest talt skod. Vinden var meget kraftig og det var koldt. Omkring 8 grader sagde temperaturen da jeg sad inde i bilen og tog tøjet på. Men køres skulle der.

Jeg havde gjort mine taktiske overvejelser og havde besluttet mig for at køre defensivt og afventende.

Løbet gik igang og med det samme angreb Hvidovre rytterene. Men det blev samlet igen da vi kom ud i vinden. Jeg selv fulgte bare hjul og havde ikke helt de store problemer med at sidde med. Eneste mindeværdige episode var da et ordentligt vindstød blæste et par ryttere ud i gruset, men ellers var det udramatisk, ihvertfald for mit vedkommende for det viste sig at en lille gruppe kom afsted i modvinden. Jeg havde overvejet at køre med men jeg troede ærlig talt at de ville blive hentet og ville spare mine kræfter til senere i løbet. Gruppen øgede langsomt men sikkert, for feltet kunne ikke arbejde sammen og jeg selv skulle ikke op og trække noget som helst.

Da udbryderne havde fået omkring 40 sekunder kom der et nyt fremstød. En 6-7 mand kørte afsted og endnu engang blev jeg siddende og "var lige ved" at forsøge at køre med. Men endnu engang holdt jeg fast på min defensive taktik. De fik så et godt samarbejde og og det betød at status nu pludselig var kritisk. Nu sad jeg i et felt på måske 12-15 mand, med 6-7 ryttere ca 20 sekunder foran, og endnu en 6-7 mand allerforrest med cirka 1 minut. Ikke nogen super situation, specielt fordi at vi stadig var på første omgang. Jeg havde med andre ord været så passiv at jeg næsten var ude af løbet inden det var gået igang!

Jeg forsøgte at få gang i et samarbejde og at få folk til at samarbejde, og jeg forsøgte også at køre med op til 2. forfølgergruppe sammen med to andre men vi blev "hentet" igen. Efter stregen og ude på anden omgang kører jeg afsted med to andre og vi arbejder godt sammen. Vi fortsætter arbejdet i sidevinden og kan se at gruppen bagefter bliver organiseret og da vi når ud i modvinden bliver vi hentet ind igen af feltet der nu er nede på en 5-6 mand! Der er intet samarbejde og vi er kun tre der tager føringer. Da vi passere mål og går ud på 3 omgang står halvdelen af og så er vi kun 3 der kører videre. Øv! Vi giver det en sidste chance og kører rundt og prøver at se om vi kan hente de forankørende som er ude af syne men det er ikke nogen visuel rute så vi ser ikke nogen og moralen ryger i bund. Jeg snakker med de to andre, en fra FBL og en fra Lyngby og spørger om de vil køre videre men får beskeden "at der er også løb i morgen". Nuvel. Det var så det løb. Jeg har simpelthen været så passiv og defensivt indstillet at jeg aldrig rigtigt kom ind i løbet inden det var for sent, og først agerer når løbet er kørt. Som en død mand der pludselig vågner under sin egen begravelse!

Så halvvejs gennem løbet står vi af, og det var så dét løb. Da jeg har siddet ved bilen i en fem minutters tid kommer een af dem jeg sad med til sidst hen og fortæller at vi åbenbart kun var 58 sekunder efter anden gruppe! Det kan man næsten kun trække på skuldrende af. Jeg er dog ret sikker på at hvis vi havde vidst det da vi lå ude på ruten så havde det nok betydet en del. Jeg troede ærligt talt at vi var flere minutter efter men der tog jeg og de to andre fejl. Næste gang jeg kører løb så står den bare attack attack og atter hovedløs attack!

Nå men efter at have passeret mållinien mødte jeg Kermit herinde fra. Han er på vej til indskrivningen og efterfølgende kom han lige ned til bilen hvor vind og vejr lige blev vendt. Altid hyggeligt at se ham :bigsmile:

Efterfølgende så havde jeg en smule tid til overs da jeg jo selv stod af, så min søster og jeg tog bilen kørte ud på ruten og bag H40 feltet hvor vi så fulgte finalen i H40, hvor der var stort taktisk spil og som endte med at den tidligere A-rytter og førhen dét, Buster fra busters verde, Mads Bugge tog sejren.

Efterfølgende kørte vi op bag D feltet hvor folk simpelthen "dryssede af, som krummer fra en kage"! Der havde også været styrt, for lige inden vi nåede op lå der et par ryttere i grøften. Det var spændende. Specielt fordi jeg kunne følge løbet live. Se hvordan den gik i stå i vinden, for så at blive trukket ud i elastik formation igen hvor ryttere faldt af og kørte med hovedet mellem skuldrene, tømt for kræfter. Særligt interessant var det at se Kermit. Han kørte rigtigt flot. Lå og skjulte sig godt for vinden nede bagi. I sidevinden kørte han ikke for langt ud i siden hvor et enkelt svaj kunne sende en i grøften. Da feltet så nåede ud i medvinden gik frem og kom med i et fremstød som desværre blev hentet ind. Men han så ud til at være godt kørende! Jeg fik også taget enkelte fotos. Billedet herunder er taget fra sidevindsstykket lige inden man kommer ud i modvinden.

post-22151-0-99266400-1337084404_thumb.j

Super interessant at prøve at køre bagefter felter, det er cykelløb live og omend næsten lige så underholdende som at sidde hjemme foran fjerneren! Jeg blev desværre nødt til at køre hjem så jeg fik ikke afslutningen med, men læste så senere hen at han spurtede sig til en flot 4 plads :smilerock: Super godt gået!

Edited by JohnJohnson
Link to comment
Share on other sites

Idag der kørte jeg ud på en lille aftentur. Der var ikke nogen plan, kun at komme ud og få klaret hovedet lidt i en time eller halvanden. Det blev een af de ture hvor man bare nyder cyklen. Vejret var specielt. Nærmest truende, med regn og måske lidt torden på vej.

post-22151-0-68516600-1337114672_thumb.j

Jeg kørte først bare afsted i en slags trance men pludselig vågnede jeg og tænkte over hvor flot der egentlig var. Så kiggede jeg på vejen og studsede over hvor god asfalten var, ja jeg var åbenbart i mit sanselige hjørne her til aften :violin:

Efter en times tid vente jeg om og kørte hjemad. Jeg besluttede mig så for at køre min testbakke, vosnæsbakken på 3300 meter. Her tangerede jeg min rekord på 6;10min som jeg satte for to uger ,hvor jeg mindes at der var lidt medvind så det var godkendt. Gad nu godt have en watt måler så man kunne få lidt valide data på bordet men det er vel ønsketænkning lige nu.

Vel hjemme vaskede jeg den beskidte cykle på tanken og da jeg kom hjem stod der lune pitabrød på bordet, super lækkert :smilerock:

Alt i alt blev turen på knap 2 timer. Lidt længere end planlagt men blev vidst grebet af stemningen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

post-22151-0-99266400-1337084404_thumb.j

Hep hey, der sidder jeg jo med de røde skoovertræk :happy:

Fandme surt at i stoppede når i trods alt var så "tæt" på, men tror der var mange der rent mentalt blev slået ud, og du havde aldrig hentet dem solo. Men surt når i sikkert godt kunne have hentet dem relativt let. Skal du køre løb i weekenden??

Link to comment
Share on other sites

Hep hey, der sidder jeg jo med de røde skoovertræk :happy:

Fandme surt at i stoppede når i trods alt var så "tæt" på, men tror der var mange der rent mentalt blev slået ud, og du havde aldrig hentet dem solo. Men surt når i sikkert godt kunne have hentet dem relativt let. Skal du køre løb i weekenden??

Jep, du var dejlig let at kende!

Hvis vi havde vidst det havde vi kørt med alt hvad vi havde og var helt sikkert nået op. Det er jeg ikke i tvivl om!

Jeg skal ikke køre i weekenden desværre. Tror faktisk først jeg kører igen i Hammel i pinsen. Det bliver så med pøt mølle bakken :pumpin: så det glæder jeg mig til! En ond satan! Hvad med dig, skal du ud og samle flere points? :smilerock:

Idag der stod den på en gang træning igen. Der stod bakker på skemaet og Mols var stedet.

Først så tog jeg røndebakken på 1400 meter. Dernæst stod den på dyrhøjvej der er 1900 meter lang. Så Agrivej nordpå som er 1700 meter lang og sidst men ikke mindst agrivej vestfra som er 2100 meter lang! På en times tid blev det lige knap 7,1 kilometer opad bakke! Djursland og især Mols er et fremragende terræn for cykling må jeg sige. Klart anbefalelsesværdigt!

På vej hjem frekventerede jeg også min teststigning som jeg også kørte igår. Jeg var godt smadret men gav den alligevel et skud, men havde ikke mere i tanken. Min tid blev 8;11 på den 3300 meter lange strækning. Sat op imod gårsdagens tests hvor jeg klokkede 6;10 er det vist tydeligt at se at der ikke var flere skud i bøssen.

Det blev ialt til 2,5 times træning med 771 højdemeter, hvoraf der på en time blev kørt 554 hm! Det var noget der kunne mærkes og det var praktisk talt også bare op og ned af knolderne derude på det der set ovenfra på danmarkskortet ligner "næsens snot".

Det regnede også det meste af turen, dog fik jeg lige den første time uden regn, men syntes efterhånden altid det regner når jeg træner. Det regnede idag, det regnede igår, det regnede i torsdags. De sidste tre træningspas :crybaby: Nu må der godt snart komme lidt solskin så jeg kan få noget farve på benene, vi er jo trods alt halvvejs inde i Maj!

Edited by JohnJohnson
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Der har været lidt stille her den seneste uge. Først og fremmest fordi jeg skulle til en konfirmation i Schweiz henover weekenden.

Det var mit første besøg i alpelandet og byen jeg boede i var sjovt nok Cancellara´s naboby! På en køretur på vej ind til Bern snakkede vi om ham og pludselig pejede værten på en vej og udbrød "nå ja han bor forresten hernede"!

Jeg kom så hjem mandag aften og havde planlagt træninger tirsdag, onsdag og torsdag. Menmenmen, natten til tirsdag havde jeg den mest elendige nat. Havde smerter i muskler og led, og tirsdagen kom feberen. Onsdag kom maveondet for alvor. Det har vitterligt været den værste omgang sygdom jeg endnu har haft. Normalt kan jeg godt stadig foretage sig ting, vaske op og den slags men her har jeg været helt og aldeles passificeret. En tur til lægen igår afslørede et CRP/infektions tal på 101 og diagnosen var klar. Det er en maveinfektion :surrender: Så nu står den på en fem dages penicillin kur.

Link to comment
Share on other sites

Lyder ikke som om du havde tid/mulighed for en cykeltur dernede?

Slem omgang infektion du har fået samlet op, flymad?

Velkommen hjem, håber du er på højkant snart.

Jo tak, går allerede bedre nu!

Nej desværre, det var kun ganske få dage besøget varede så istedet stod den på kvalitetstid med svigerfamilien. Jeg overvejede det ellers da jeg kørte i bil derned men blev enig med mig selv om at jeg nok måtte engagere mig lidt når nu det kun var anden gang jeg mødte familien :laugh: Men hvor gad jeg dog godt tage en tur derned, eller til de andre alper, og så bare cykle som en anden tosse. Den ene dag kørte vi fra Bern til Gstaad og videre gennem nogle alpepas til Montreux og dér, der kriblede det i benene hele vejen. Det var hårnålesving, kilometerlange stigninger, stejlestykker, synet af andre ryttere der kørte op eller ned. Jeg må og skal snart opleve det!

Nej det var ikke flymad men mistænker derimod et late-night-besøg hos McDonalds i Vejle ved motorvejen. (lidt nord for fjorden). Det er lidt udelukkelsemetoden der kommer i brug her, fordi at alt andet mad jeg indtog indtil da, var hjemmelavet og det samme som adskillelige andre indtog og jeg er den eneste der har det skidt. På McD valgte kæresten så en wrap og jeg fik en McChicken der smagte underligt, men som jeg trods alt spiste...! Nu var det ellers næsten 6 måneder siden jeg har været på McDonalds og den ene gang, i mangel af bedre, jeg lader mig overtale ender jeg selvfølgelig med at blive stavnsbundet til sengen i fem dage!

Link to comment
Share on other sites

En let tur skader næppe.

Kan ikke huske om det er feberen eller noget medicin-noget, men i en eller anden sammenhæng skulle HÅRD træning kuinne give arvæv på hjertevæggene, mener jeg at have læst. Men en trilletur har jeg ikke hørt om er skidt.

Fortsat god bedring :happy:

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

En let tur skader næppe.

Kan ikke huske om det er feberen eller noget medicin-noget, men i en eller anden sammenhæng skulle HÅRD træning kuinne give arvæv på hjertevæggene, mener jeg at have læst. Men en trilletur har jeg ikke hørt om er skidt.

Fortsat god bedring :happy:

Det var vidst ikke engang i en eller anden sammenhæng men bare den hårde træning i sig selv så vidt jeg husker!

Jo tak er allerede markant bedre idag! Igår der kom appetiten tilbage så der blev lavet pizzaer og spist hansen is for at fejre det!

Edited by JohnJohnson
Link to comment
Share on other sites

Avs - at den hårde træning også lavede ballade, vidste jeg til gengæld ikke. Cykling er åbenbart ikke en skid sundt: man ødelægger hjertet og får astma. Men der er nu sjovt alligevel og mon ikke det alt i alt er bedre end smøger og byture hver weekend?

Hansen is - Hillerøds buksesponsor har ikke brugt pengene helt forgæves, hehe

Link to comment
Share on other sites

Avs - at den hårde træning også lavede ballade, vidste jeg til gengæld ikke. Cykling er åbenbart ikke en skid sundt: man ødelægger hjertet og får astma. Men der er nu sjovt alligevel og mon ikke det alt i alt er bedre end smøger og byture hver weekend?

Hansen is - Hillerøds buksesponsor har ikke brugt pengene helt forgæves, hehe

Ja den er klasse! Det var faktisk først efter jeg i sin tid fik tøjet at jeg fik øjnene op for den fremragende is :bowdown:

Ja det er nok den overanstrengelse man nu engang kaster sig ud i der gør det, men det er nok ikke engang til diskution at det helt klart er bedre end smøger og kampdruk hver weekend haha. Men det er som sagt ny forskning. Jeg søgte for god ordens skyld efter artiklen og den kan blandt andet ses her. Jeg hæfter mig ved at overskriften kun dækker "maraton" og "Triathlon" og ser mig hermed undsaget :music:

Det var i øvrigt en kanon spændende etape vi fik i Giroen igår. Uforudsigelige løb, det er altså noget italienerne kan når de skruer sådan en rute sammen. Det kunne ASO godt lære lidt af selvom tendensen peger mere i den retning efter proudhomme kom til roret. Dagens etape for en ny hovedaktør i De Gendt som pludselig kan komme på podiet efter sin fabelagtige kørsel igår! Der er sat pizzadej over til hævning og så står den på pizza prosciutto nåtr etapen går igang. -Det er sgu rart at maven er er ved at kunne igen :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Back on track.

Efter mere end to uger (!) væk fra cyklen kom jeg idag tilbage. Ganske kort, bare for at komme igang. Til jer der ikke ved det brugte jeg hele sidste uge i sygesengen med en god gang campylobacter, og lige inden det var jeg til konfirmation, eller lad os bare kalde det en slags miniferie i Schweiz. Schweiz var helt kalkuleret og havde da i dagene op til, tre hårde træningspas hvor jeg rigtigt kunne få kørt kroppen ned inden jeg fik mulighed for at restituere uhæmmet på ferien.

Det sjove var at de sidste dage inden vi skulle hjem kunne jeg virkelig føle benene blive stærkere. Der kom årer frem som var "nye" og musklerne virkede mere tydelige. Kroppen var tydeligvis igang med at superkompensere og nu skulle jeg bare hjem og bygge videre ovenpå. Så langt kom jeg aldrig fordi allerede om natten havde jeg symptomer på infektionen og den efterfølgende uge var jeg fuldstændig pacificeret. Jeg kunne ikke andet end at gå på lokum og prøverne viste da så også campylobacter.

Tirsdag denne uge var den første dag jeg var ved at være ovenpå. Jeg har dog stadig været ret træt og afkræftet, det er utroligt hvad sådan en infektion kan gøre. Benene føltes sjove, jeg har haft ømhed i musklerne og leddene og den kraft jeg følte der var i Schweiz var væk, det samme er årerne og musklernes definition. Måske er det psykisk måske ikke men dagens tur føltes som årets første. Tung og træt, vinden hjalp heller ikke meget på det med sine 12m/s. Men det var dejligt at være på cyklen igen og jeg tror bare at jeg skal have gang i systemet så skal styrken nok komme tilbage! I alt blev det til en kort tur på 1,5 time. Bedre end ingenting og rart at være igang igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Du er ikke skide heldig med det dersens sygdom.

Krydser fingre for at du snart "er på" igen.

Jo tak :bigsmile:

Der må gerne snart ske noget, er efter turen igår træt, og uden energi. Men lægen sagde også at det var normalt siden man mister en masse af den næring man burde have indtaget og samtidig så tærer sygdommen på ressourcerne. Nu står den på koncentreret eksamenslæsning så jeg er fit til på mandag kl 0800 og derefter kan jeg begynde at træne mere struktureret og med et sind der ikke er tynget af at skulle læse op til eksamen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg ENDELIG ved at være rask, 7-9-13! Har som nævnt været træt og lad efter mit maveonde og de sidste tre aftener har jeg haft knaldende hovedpine.

Jeg tog dog en lille tur igår sammen med kæresten på en 1,5 time, mest for at komme ud og ikke mindst, igang.

Idag døjer jeg ikke med noget og tog så ud og kørte 70 kilometer. Min kondition er godt nok dykket en del kan jeg mærke men ellers er min styrke ok.

Jeg har så meldt mig til løbet i Vejle her på lørdag, jeg kommer med stor sandsynlighed til at ligge og puste balloner nede bagi men jeg håber lidt det kan trække formen op igen. Hvis jeg føler at benene er ok så vil jeg prøve at køre et aggresivt løb og så se hvad det bliver til eller bare dø i front. En klog mand sagde engang: Hellere få lidt vind på næsen end at komme hjem og lugte af prut! :4smartass:

Så har jeg ellers leget lidt med lim. Har limet en ring på baghjulet og det var ingen succes. Jeg failede da hjulet skulle fittes på plads efter montering og måtte hive dækket af efter en time. Så limede jeg igen og satte det på igen. Men her havde jeg næsten brugt alt limen så der var ikke nok. Jeg satte så dækket på og pumpede det op og lod det stå et døgn. Da jeg så tjekkede det her til aften syntes jeg ikke at det sad ordentligt på, så med frygt for at det ville rulle af i et sving hev jeg skidtet af og fjernede limen på både fælg og dæk. Nu er det klart til en ny limning, den skal så bare skaffes og så må vi se og jeg ikke kan klare det denne gang :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre at du er back in business igen. Det er sgu irriterende når man bliver holdt ude på den måde, og ikke kan få trænet når nu man gerne vil. Modsat er det jo altid meget godt med en lille pause fra cyklen så man kommer helt ovenpå igen, og så ellers bare banker derudaf på stor klinge og 11'eren bagpå :music: Held og lykke med løbet i Vejle. Er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå med de mange bakker :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Godt at høre at du er back in business igen. Det er sgu irriterende når man bliver holdt ude på den måde, og ikke kan få trænet når nu man gerne vil. Modsat er det jo altid meget godt med en lille pause fra cyklen så man kommer helt ovenpå igen, og så ellers bare banker derudaf på stor klinge og 11'eren bagpå :music: Held og lykke med løbet i Vejle. Er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå med de mange bakker :laugh:

Ja det har været frustrerende. Især fordi jeg endelig følte at der var ved at ske noget med formen men kroppen har nu nok haft godt af at lige komme ned i gear igen. Det værste var sådan set at ligge under to dyner og fryse mens solen bagte udenfor.

Jo tak, det bliver helt sikkert en hård omgang med alle de bakker. Jeg går ind i det med fanen over hovedet og så må vi se hvor der bærer hen for kunne især godt mærke at kondien havde lidt under sygdommen. Hvis jeg bliver sat så bliver jeg sat og alt andet er bare bonus. Vi får at se :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt har VCK smidt et link op så man kan se ruten, højdemeterne og så hvor på ruter bakkerne kommer.

Den ser hård ud, jeg er lidt spændt på at se om det er den samme rute jeg kørte på til Junior DM i 2000, for den var knaldhård, specielt sidste halvdel hvilket også kan ses på profilen.

Edited by JohnJohnson
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share