er meget i tvivl!


jfm0997
 Share

Recommended Posts

Hej jeg er en dreng på 14 år, som er ca. 163 høj og vejer ca. 44-45 kl.

og jeg har det problem at jeg ikke ved om jeg burde tabe mig. min bmi siger at jeg godt og vel er normal vægtig

men man kan hurtigt blive enig om at jeg ikke lige frem ligner en der lige er normal. jeg ved ikke om det har

noget med at gøre at der måske stadig sidder lidt løst skind eller, har nemlig tabt mig 8 kilo før.

så jeg står i sådan et problem, om at jeg ikke ved om jeg burde tabe mig.

dengang da jeg tabte mig de 8 kilo. var jeg også lidt små fed dengang tabte jeg jo mig fra 45 til 37. men dengang var jeg jo selvfølgelig heller ikke lige så høj. det er nogle år siden, så håber at det har lidt med at jeg er vokset at gøre at jeg har taget på.

tak for jeres tålmodighed håber i kan hjælpe

hilsen

Mikkel

Link to comment
Share on other sites

Hej jeg er en dreng på 14 år, som er ca. 163 høj og vejer ca. 44-45 kl.

og jeg har det problem at jeg ikke ved om jeg burde tabe mig. min bmi siger at jeg godt og vel er normal vægtig

men man kan hurtigt blive enig om at jeg ikke lige frem ligner en der lige er normal. jeg ved ikke om det har

noget med at gøre at der måske stadig sidder lidt løst skind eller, har nemlig tabt mig 8 kilo før.

så jeg står i sådan et problem, om at jeg ikke ved om jeg burde tabe mig.

dengang da jeg tabte mig de 8 kilo. var jeg også lidt små fed dengang tabte jeg jo mig fra 45 til 37. men dengang var jeg jo selvfølgelig heller ikke lige så høj. det er nogle år siden, så håber at det har lidt med at jeg er vokset at gøre at jeg har taget på.

tak for jeres tålmodighed håber i kan hjælpe

hilsen

Mikkel

Hej Mikkel

Slap lidt af og lad være med at bruge ressourcer på at tænke over om du er overvægtig.

Det er du ikke!

Spis sundt og spis nok - din hjerne og din krop har brug for energi og næring til at klare skolegang og voksealder. De næste tre-fire-fem år skal din krop udvikle sig helt færdig og den har brug for masser af næring for at kunne klare processen.

Hvis du er lidt utilfreds med din krop, så har du det cirka som 99,99 procent af alle andre teenagere. Men du kan selv gøre noget for at blive mere tilfreds med din krop og ændre lidt på den, f.eks. ved løb, cykling, styrketræning, roning, gymnastik eller hvad du ellers har lyst til.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share