Peanut-Butter


Guest SlettetDec2011
 Share

Recommended Posts

Guest Molle7100

Hej folkens jeg har læst at mange spiser peanut-butter for at få det sunde fedt og proteinerne det kunne jeg godt tænke mig og prøve og har så fundet en side til at lave Bar med Dette Butter men hvilken en af disse to er bedst og hvad er forskellen på dem? Hvad skal jeg mest kigge efter ved køb af disse produkter er det Proteiner eller Fedtet?

http://www.myprotein.com/uk/products/peanut-butter

http://www.myprotein.com/UK/products/almond-butter

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Det er umuligt at svare på om det er "sundt nok". Det kommer fuldstændigt an på hvad du spiser ud over dette, og om du vil tage på/tabe dig/noget tredje.

Jeg vil gerne have min Øl Mave væk men samtidige få lidt større Muskler på lovligt vis..

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gerne have min Øl Mave væk men samtidige få lidt større Muskler på lovligt vis..

Så begynd at løbe....

Hvis du spiser 9000 kcal om dagen, så er peanutbutter noget lort. Hvis du spiser 1000 kcal om dagen så er peanutbutter sikkert en fin idé. Der ser ikke ud til at der er noget galt med det peanutbutter dér, men altså; din kost er et puslespil, og hvis denne 'brik' ikke passer ind, så er der ingen grund til at bruge den...

Link to comment
Share on other sites

Guest Molle7100

Så begynd at løbe....

Hvis du spiser 9000 kcal om dagen, så er peanutbutter noget lort. Hvis du spiser 1000 kcal om dagen så er peanutbutter sikkert en fin idé. Der ser ikke ud til at der er noget galt med det peanutbutter dér, men altså; din kost er et puslespil, og hvis denne 'brik' ikke passer ind, så er der ingen grund til at bruge den...

Nej okay er fuldt igang med kosten

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share