Vibrationsplade sælges


Sofre82
 Share

Recommended Posts

TRÆN DIN KROP NÆSTEN UDEN AT YDE NOGET! Vibrationspladen er ca. 2 år gammel, ikke brugt særlig mange gange. Den forbedrer generalt fitnessniveau, styrker knoglerne, forbedrer smidighed og balance. Aktiverer fedtstofskiftet.

Jeg sælger den for KR. 3.250,- (Ny-pris i dag omkring kr. 6.500,-)

Prisen er ved afhentning i Vanløse. Se billeder af den her: Mit link

Link to comment
Share on other sites

Sådan en ville jeg virkelig gerne have.

Følger der en shakeweight med? Hvad med et af de der bælter der giver stød i maven?

Skynd dig at skrive tilbage, jeg er meget intereseret.

Der følger ikke de to ting med, da jeg ikke ejer sådan nogle. Prisen er for maskinen. Hvis du er seriøst interesseret, kan du jo komme forbi og se den :)

Link to comment
Share on other sites

' date='13. juli 2011 - 11:11 ' timestamp='1310548309' post='1527474']

Det ligner noget fra TV-Shop, og hvis den er så fantastisk forstår man ikke du vil af med den?

Men Fame Boy du er meget interesseret, tror også den vil passe godt ind i dit træningsprogram :smile:

Ja da. Man kan jo læse andetsteds på boardet at mit brugernavn må afspejle min træning, så jeg burde anskaffe mig sådan en vibrationsplade.

Problemet lige nu er bare at jeg ikke har plads fordi min ab-roller, min Chuck Norris Total Gym og min Osim IGallop fylder det hele...

Jeg vil også rigtig gerne have en Shakeweight.

Link to comment
Share on other sites

Ja da. Man kan jo læse andetsteds på boardet at mit brugernavn må afspejle min træning, så jeg burde anskaffe mig sådan en vibrationsplade.

Problemet lige nu er bare at jeg ikke har plads fordi min ab-roller, min Chuck Norris Total Gym og min Osim IGallop fylder det hele...

Jeg vil også rigtig gerne have en Shakeweight.

:unhappy: Øv, at du ikke har mere plads - men de fylder jo også lidt.

Katte kan også bruge Osim IGallop, vidste du det? Hi hi

Link to comment
Share on other sites

Du er sød PP.

Vil du komme og træne på min vibrationsplade når jeg får plads til den?

Jiggly-jiggle! <3

Nej, du er sød Fame Boy :smile:

Ja, det kan du tro jeg vil. Jeg har virkelig brug for at blive strammet op, og træne mine inderlår. Glæder mig allerede <3

Link to comment
Share on other sites

' date='13. juli 2011 - 11:11 ' timestamp='1310548309' post='1527474']

Det ligner noget fra TV-Shop, og hvis den er så fantastisk forstår man ikke du vil af med den?

Men Fame Boy du er meget interesseret, tror også den vil passe godt ind i dit træningsprogram :smile:

Jeg har ikke nogle problemer med at forstå, hvis du ikke forstår det. Jeg skal af med den, da jeg ikke har plads til den mere.

Og lad venligst være med at kommentere på alt muligt andet og med at gøre den her annonce til en date-chat mellem jer to. Det er ikke det, den her del af det her forum er til.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke nogle problemer med at forstå, hvis du ikke forstår det. Jeg skal af med den, da jeg ikke har plads til den mere.

Og lad venligst være med at kommentere på alt muligt andet og med at gøre den her annonce til en date-chat mellem jer to. Det er ikke det, den her del af det her forum er til.

Så du mener at denne del af forummet er beregnet til at du opretter en profil kun med henblik på at sælge en dybt latterlig træningsmaskine?

edit: Nyprisen er btw. kun 5200,-

Edited by HenrikJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share