Trænings program til pige på 25


cookie_sq
 Share

Recommended Posts

Sats tager nogle rimelig massive priser for at lægge træningsprogrammer, så ville høre om nogen, der har lidt erfaring med det kunne lægge et program til min kæreste, er nok mest vægte, tror til cardio at hun bare tager nogle hold nogle gange om ugen.

Mål: Hun vil gerne tabe sig lidt og få stærkere arme. BOOOOM! det er BB! :smile:

På forhånd mange gange tak for hjælpen.

Link to comment
Share on other sites

Kan se SATS har det hold som hedder Body Pump. Kan jeg kun varmt anbefale ! Min kone startede til det for 1½ måned siden, og kunne ikke tage én rigtig armbøjning! Nu kan pigebarnet lave hele 5(Dog ikke uden at være komplet ildrød i hovedet). Er også selv begyndt til det, og det er pisse godt ! Man får ikke store muskler af det, da det er mange gentagelser med få kilo på. superman.gif

Link to comment
Share on other sites

Du behøver ikke betale den pris for et program. Det er personlig træning din kæreste er blevet tilbudt.

Et program kan alle få gratis, det er så 40min med en instruktør der har lært det basale.

Med kun 40min til rådighed og den viden med sig at folk sjældent kommer tilbage til en opfølgning (selv om den er gratis) vil hun sandsynligvis få 6-7 øvelser primært maskiner 8-12 reps 2-3 sæt fullbody. Det er hvad man kan formidle videre på forsvarlig vis på den korte tid.

Et godt program koster penge og kræver en god screening og tid til at lære øvelserne. Man må så håbe at det er en god personlig træner, ellers må du lede efter en der kan sit kram.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share