The Log of Fame.


Fame Boy
 Share

Recommended Posts

Jeg elsker dig!

Jeg har jo været fan af Defranco siden første gang mine spæde barnefingre kunne finde ud af at hacke sig vej på det dersens jewtube.

Sikkert også derfra min store forkærlighed for gøgl og gak stammer fra :smile:

Edited by Kauf
Link to comment
Share on other sites

Det var med Fortuna. Min ven der hedder Fortuna til efternavn. Ikke med en klub, med en person. En person der hedder Fortuna. Som i *ikke* en klub, men et menneske. :D

Weeee

Vi er bare to flotte unge mænd der løb lidt intervaller. Jeg troede ikke du gad sådan noget.

Link to comment
Share on other sites

Havde håbet på en træning for mig selv, men rendte ind i et helt hold VL'ere, der ikke gik hjem. Og nogle af drengene (Schneider og Fortuna + nogle af deres buddies) hvilket var fint. Og så lige en hel flok arrangement-folk. Gah.


Jeg hørte gnaven musik og snakkede ikke med nogen.


#100314


Hang power clean:

3x20kg

3x40kg

3x60kg


High pull:

3x80kg

3x100kg


DL:

6x3x137,5kg

P60.


Bænkpres:

12x100kg

4x112,5kg


Ring pullups:

4x5xBW+15kg

4xBW+15kg

P60


Liggende benløft:

4x15


Uneven hangs:

60s L/R

30s L/R

Ristedeunderarme.dk


Jeg tror jeg vil lave risengrød i aften. Det ville være dejligt i munden.

Link to comment
Share on other sites

Efter at have lavet Progressive Pulls i søndags har mine traps haft det temmelig sindssygt. Så sindssygt at det var lige omkring medium ubehageligt at squatte i dag. Nårh hvor synd.


#110314


Squat:

10x150kg

Fucking kardio - blev helt forpustet.


Pres:

5x5x67,5kg

P60


RDL:

6x5x125kg

P60


Batwings:

4x8x20kg


Uneven pushups:

4x15


Det var godt nok dejligt.

Link to comment
Share on other sites

I morges afleverede jeg barnet. Hun er sød.


Træning. Ok!


Først viste jeg lige mine smukke nye bukser til bossen og manden fra Reebok - de tog billeder og var helt vilde. Suh-weet er jeg. Og flot.


#120314


LB Squat:

6x3x125kg

Minus knækogere og bælte

P60


DL:

Opvarmning med Progressive Pulls

5x165kg

Overkommeligt, men også hårdt på sin egen måde. Fokus på perfektion i udførslen. Jeg kan tydeligt mærke hvordan mit fokus på perfekt form i DL har styrket min smukke ryg.


Bænkpres:

6x5x87,5kg

P60


Uneven pullups:

6/6

7/7

Lort i dag. Hm.


Angled bridges:

4x15

Tjah tjoh.


Derefter en buttet kaffe hos Brian og lidt snak med Pandaen, modellen og Hr Klindt. Hyggeligt.

Det lader til at jeg skal testkøre en ny sko fra Reebok. De er lavet i samarbejde med Mark Bell, så mon ikke de er gode? De hvide er ikke så flotte, men de sorte er ok. Jeg tror dog dem jeg skal teste er hvide.



Edited by Fame Boy
Link to comment
Share on other sites

Parisi Speed School er ude i Jersey og det er meget bevidst valgt at holde mig til det og ikke DeFranco's.

Længere nede af listen havde Zach Even-Esh's gym og Jason Ferruggias, men jeg har ikke længere samme fidus til Joey D.

Glæd dig til Parisi, det er et fedt center. Hvis du er heldig får du nok også et par kendte ansigter at se.

Link to comment
Share on other sites

Som nævnt kommer jeg til at have en aftale med Rich Sadiv. Det er vel også en slags kendt ansigt. :)

Haha ja selvfølgelig, men du ved jo hvad jeg mener. Til tider er centeret i Jersey jo spækket med stjerner fra diverse sportsgrene. Hvad skal du egentlig i NY? Hvis de har åbent bør du besøge http://www.fettesaubbq.com/ i Brooklyn. Det er så cool et sted og maden er fantastisk. Jeg spiste 800 gram pulled pork da jeg var der sidst, det er gudespise!

Link to comment
Share on other sites

Lækkert. Bliver der mulighed for at se lidt bold, eller er det ikke noget der har interesse hos pigerne?

Knicks er på roadtrip hele den uge vi er der, og jeg har skrevet til Barclay's Center uden at få svar, så dem er jeg sur på. :)

Træning i dag:

#120414

Omkring 1½ times submission wrestling i dag, hvor jeg også lige fik forvildet mig ind i noget MMA sparring.
Jeg rendte sgu ind i et par knytnæver, men folk var generelt søde ved mig.
Er helt kvast i kroppen nu.
Link to comment
Share on other sites

Jeg har det lidt som om jeg blev ramt af en bus i lørdags. Ok!


#130414

Træning i dag:


Squat:

6x5x125kg

P60


Pres:

6x80kg

Fint sæt selvom jeg har lavet en del flere på denne vægt tidligere. Jeg lavede fx 8 stykker i september. Det' fint!


Pendlay rows:

6x5x87,5kg

P60


DL:

30x1x140kg

På 12 minutter.


Pushups:

101 på 4 minutter.

Fint.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share